• Anonym (Kultu­rmanne­n)
    Äldre 31 May 22:52
    12297 visningar
    65 svar
    -1
    65
    12297

    Någon här som varit ihop med en jugoslavisk eller mellanösterntjej?

    Hur var de? Osv.

  • Svar på tråden Någon här som varit ihop med en jugoslavisk eller mellanösterntjej?
  • Anonym (Ojjjj­)
    Äldre 2 Jun 17:39
    #19
    Anonym (Undrar) skrev 2018-06-02 17:35:48 följande:

    Jag undrar eftersom det kan ju vara olika men för vissa som växer upp här i Sverige så kanske inte alltid modersmålet blir flytande? Eller så har jag fel.

    Blev det någon glass eller dricker du helst bara vatten och undviker sötsaker.

    Är du en killtjusare 


    Haha du är rolig du, killtjusare?? Hehe vad menar du med det?

    Hur gammal är du?
  • Anonym (Undra­r)
    Äldre 2 Jun 17:47
    #20
    Anonym (Ojjjj) skrev 2018-06-02 17:39:19 följande:
    Haha du är rolig du, killtjusare?? Hehe vad menar du med det?

    Hur gammal är du?
    17 år. Vad jag menar med killtjusare att du är bra på att snacka med killar kan få dom att skratta stämmer det eller är du blyg. Har du dejtat haft svenska pojkvänner?
  • Anonym (Ojjjj­)
    Äldre 2 Jun 17:54
    #21

    Ja asså jag är en vuxen kvinna på 30år, så allt det där är inget problem för mig ;). När hag var 17 var jag mer blyg, ju äldre du blir ju mer självsäkrare blir du.

  • Anonym (Undra­r)
    Äldre 2 Jun 18:02
    #22
    Anonym (Ojjjj) skrev 2018-06-02 17:54:15 följande:

    Ja asså jag är en vuxen kvinna på 30år, så allt det där är inget problem för mig ;). När hag var 17 var jag mer blyg, ju äldre du blir ju mer självsäkrare blir du.


    ok så du är väldigt trygg i dig själv vad härligt! 
    Har du dejtat, haft svenska pojkvänner. 
    Skulle du kunna tänka dig att dejta en ung svensk kille 20-22 år 
    Eller är det något du har svårt att tänka dig att göra 
  • Anonym (Ojjjj­)
    Äldre 2 Jun 18:05
    #23

    Ja jag har dejtat en del och haft svenska pojkvänner, njaa 20 åringar är lite för ungt. Kanske 25+

  • Anonym (Undra­r)
    Äldre 2 Jun 18:15
    #24
    -1
    Anonym (Ojjjj) skrev 2018-06-02 18:05:54 följande:

    Ja jag har dejtat en del och haft svenska pojkvänner, njaa 20 åringar är lite för ungt. Kanske 25+


    Vad trevligt var det du som alltid tog första kontakten. Vad tyckte killarnas föräldrar om dig?  Är killar mellan 22-24 också uteslutet 
  • Anonym (Ojjjj­)
    Äldre 2 Jun 18:25
    #25
    Anonym (Undrar) skrev 2018-06-02 18:15:49 följande:

    Vad trevligt var det du som alltid tog första kontakten. Vad tyckte killarnas föräldrar om dig?  Är killar mellan 22-24 också uteslutet 


    Nä det har varit olika, har aldrig haft problem med killars föräldrar då jag är en fin tjej ;).

    Asså jag vet inte, varför undrar du?
  • Anonym (Ojjjj­)
    Äldre 2 Jun 18:28
    #26
    Anonym (Ojjjj) skrev 2018-06-02 18:25:48 följande:

    Nä det har varit olika, har aldrig haft problem med killars föräldrar då jag är en fin tjej ;).

    Asså jag vet inte, varför undrar du?


    Jag vet att det finns Olika slags fetisch, har träffat några killar som tänder på tjejer med mitt ursprung. Är du en sv dem?
  • Anonym (Undra­r)
    Äldre 2 Jun 18:31
    #27
    Anonym (Ojjjj) skrev 2018-06-02 18:25:48 följande:
    Nä det har varit olika, har aldrig haft problem med killars föräldrar då jag är en fin tjej ;).

    Asså jag vet inte, varför undrar du?
    Jag undrar bara vilka åldrar du kan tänka dig att dejta. Kul att det gick bra med killarnas föräldrar  jag tänkte bara om det någon gång infann sig någon pinsam tystnad under middagen om du nu fick äta eller fick du sitta på rummet och läsa serietidningar.  Så du lyckades alltid charma föräldrarna :)
  • Anonym (Ojjjj­)
    Äldre 2 Jun 18:36
    #28

    Det var säkert några pinsamma stunder och visst väntade man på rummet ibland.

Svar på tråden Någon här som varit ihop med en jugoslavisk eller mellanösterntjej?