• Anonym (Anja)
    Äldre 23 Jun 12:12
    9218 visningar
    24 svar
    24
    9218

    Morgonstånd/vanligt stånd?

    Jag är sambo sedan något halvår tillbaks. Detta är mitt första långa förhållande.

    Han vaknar ofta med morgonstånd. Jag gillar att smeka honom, suga och rida honom då, ta kommandot liksom. Det är inte alltid som han kommer dock.

    Nu på morgonen så såg jag att han var hård och jag började smeka honom, han tog då undan min hand efter en stund och sa att han inte var sugen. Vi hamnade då i en diskussion om det här med morgonstånd och han säger att "bara för att han är hård så betyder det inte att han är kåt". Han slänger då ur sig något i stil med att han "ställer upp" för att jag vill ha så mycket sex. Antar att han syftar på de gångerna så vi haft morgon sex men han inte kommit.
    Jag känner mig nu lite dum och som att jag utnyttjat honom sexuellt flera gånger i veckan sedan vi flyttade ihop!
    Vet inte heller om jag kommer våga/vilja fortsätta att ta initiativet till sex på morgonen eftersom han tydligen känner att måste ställa upp fast han inte är sugen!
    Är rädd att detta ska bli ett problem nu, känns som att det kommer bli det!

    Så om någon kille läser det här så får du gärna beskriva det här med morgonstånd, kåthet m.m.! Känner mig väldigt förvirrad.

  • Svar på tråden Morgonstånd/vanligt stånd?
  • Anonym (Blöt)
    Äldre 23 Jun 12:56
    #1

    Du är väl inte alltid sugen bara för att du är våt?

    Samma med killar.

    Baa för att den står behöver betyder inte det att man alltid är sugen.

  • Anonym (Kvinn­a)
    Äldre 23 Jun 13:04
    #2

    Vad är det som är oklart? Han har sagt att han inte alltid vill när han har stånd. Varför ska någon annan förklara det för dig?

    Nästa gång frågar du om han är sugen, varför ska det vara ett problem?

  • Anonym (mysig och kåt 5 ggr dag)
    Äldre 23 Jun 13:14
    #3

    Asså du verkar ju hel gullig ! Skit i han hitta någon som vill istället ^^ O skit i bitterf***** här på forumet.
    Tycker att han kunde ha tagit upp det på ett mycket bättre sätt än att snäsa av dig. Han borde vara lycklig, inte alla kvinnor som är i närheten av så gosig som dig ! 

    Förstår din rädsla. Hade jag varit dig hade jag gjort någon liknande payback. Så han får känna sig förödmjukad. Hade du varit min hade jag vänt dig upp och ner och lapat och sen k*ullat upp dig så att du hade ruffsigt hår varje morgon och kväll !!! ;) 

    Låt han kämpa för att få vara med dig nu igen. Annars kanske det inte är så mycket att hänga i midsommar kransen! 

  • Anonym (Tjena­)
    Äldre 23 Jun 13:25
    #4

    Han kanske är kissnödig..?

  • Anonym (Blöt)
    Äldre 23 Jun 13:41
    #5

    Kommer du varje gång ni har sex?

  • Anonym (Mjadu­)
    Äldre 23 Jun 15:41
    #6

    Vet int hur det är för andra, men vaknar jag med m-stånd väntar jag bara på att kunna pissa, ibland hinner man med det innan den kommer igång, och då skulle det vara kul med morgon gymnastik, dessvärre har man inte en partner som dig så det händer inte.

    Och har jag vanlig dag påle, så skulle inte jag klaga på bli omhändertagen.

    Din kille har haft tur, så nästa gång säger du bara åt han att gå på toa, fixa till sig, och komma tillbaka till sängen

  • Anonym (Vidar­vildhj­ärta)
    Äldre 23 Jun 21:59
    #7
    Anonym (Anja) skrev 2018-06-23 12:12:23 följande:

    Jag är sambo sedan något halvår tillbaks. Detta är mitt första långa förhållande.

    Han vaknar ofta med morgonstånd. Jag gillar att smeka honom, suga och rida honom då, ta kommandot liksom. Det är inte alltid som han kommer dock.

    Nu på morgonen så såg jag att han var hård och jag började smeka honom, han tog då undan min hand efter en stund och sa att han inte var sugen. Vi hamnade då i en diskussion om det här med morgonstånd och han säger att "bara för att han är hård så betyder det inte att han är kåt". Han slänger då ur sig något i stil med att han "ställer upp" för att jag vill ha så mycket sex. Antar att han syftar på de gångerna så vi haft morgon sex men han inte kommit.
    Jag känner mig nu lite dum och som att jag utnyttjat honom sexuellt flera gånger i veckan sedan vi flyttade ihop!
    Vet inte heller om jag kommer våga/vilja fortsätta att ta initiativet till sex på morgonen eftersom han tydligen känner att måste ställa upp fast han inte är sugen!
    Är rädd att detta ska bli ett problem nu, känns som att det kommer bli det!

    Så om någon kille läser det här så får du gärna beskriva det här med morgonstånd, kåthet m.m.! Känner mig väldigt förvirrad.


    Morgonstånd vaknar man med för att man e kissnödig. oftast har det inget med kåthet att göra utan handlar om att urin samlats under natten vilket i mångafall retar samma nerver som orsakar stånd. Hence morgonstånd. Däremot kan man ju vara kåt pga ståndet eller allmänt på morgonen så fortsätt åtrå din man 
  • Anonym (Blöt)
    Äldre 23 Jun 22:09
    #8
    Anonym (Vidarvildhjärta) skrev 2018-06-23 21:59:20 följande:

    Morgonstånd vaknar man med för att man e kissnödig. oftast har det inget med kåthet att göra utan handlar om att urin samlats under natten vilket i mångafall retar samma nerver som orsakar stånd. Hence morgonstånd. Däremot kan man ju vara kåt pga ståndet eller allmänt på morgonen så fortsätt åtrå din man 


    Näpp, där har du fel. Jag trodde oxå att det hade med urinen att göra. Se artikeln i länken så ser du att det är en myt.

    Du har stånd 10-12gånger under en natt.

    www.expressen.se/omtalat/sex-och-relationer/4-sanningar-och-en-logn-om-varfor-killar-vaknar-med-stand-varje-morgon/
  • Anonym (Vidar­vildhj­ärta)
    Äldre 23 Jun 22:29
    #9
    Anonym (Blöt) skrev 2018-06-23 22:09:22 följande:
    Näpp, där har du fel. Jag trodde oxå att det hade med urinen att göra. Se artikeln i länken så ser du att det är en myt.

    Du har stånd 10-12gånger under en natt.

    www.expressen.se/omtalat/sex-och-relationer/4-sanningar-och-en-logn-om-varfor-killar-vaknar-med-stand-varje-morgon/
    Anonym (Blöt) skrev 2018-06-23 22:09:22 följande:
    Näpp, där har du fel. Jag trodde oxå att det hade med urinen att göra. Se artikeln i länken så ser du att det är en myt.

    Du har stånd 10-12gånger under en natt.

    www.expressen.se/omtalat/sex-och-relationer/4-sanningar-och-en-logn-om-varfor-killar-vaknar-med-stand-varje-morgon/
    uppfattat. ok då väljer jag att tro på testosteronteorin haha

  • Äldre 24 Jun 01:24
    #10
    Anonym (Anja) skrev 2018-06-23 12:12:23 följande:

    Jag är sambo sedan något halvår tillbaks. Detta är mitt första långa förhållande.

    Han vaknar ofta med morgonstånd. Jag gillar att smeka honom, suga och rida honom då, ta kommandot liksom. Det är inte alltid som han kommer dock.

    Nu på morgonen så såg jag att han var hård och jag började smeka honom, han tog då undan min hand efter en stund och sa att han inte var sugen. Vi hamnade då i en diskussion om det här med morgonstånd och han säger att "bara för att han är hård så betyder det inte att han är kåt". Han slänger då ur sig något i stil med att han "ställer upp" för att jag vill ha så mycket sex. Antar att han syftar på de gångerna så vi haft morgon sex men han inte kommit.
    Jag känner mig nu lite dum och som att jag utnyttjat honom sexuellt flera gånger i veckan sedan vi flyttade ihop!
    Vet inte heller om jag kommer våga/vilja fortsätta att ta initiativet till sex på morgonen eftersom han tydligen känner att måste ställa upp fast han inte är sugen!
    Är rädd att detta ska bli ett problem nu, känns som att det kommer bli det!

    Så om någon kille läser det här så får du gärna beskriva det här med morgonstånd, kåthet m.m.! Känner mig väldigt förvirrad.


    Herregud. Det vore underbart om kvinnan bredvid ville nyttja mitt morgonstånd varje gång hon upptäcker det. Om jag inte är sexsugen när jag vaknar så kommer jag att bli det väldigt snart när jag känner hennes hand eller mun. Och sen blir det väldigt skönt....
Svar på tråden Morgonstånd/vanligt stånd?