• Anonym (Ajsan­)
    Äldre 24 Jun 12:26
    2434 visningar
    8 svar
    8
    2434

    Problem med boende

    Det är så att jag träffat denna kvinna i ett par månader men hon har aldrig varit hos mig.bara jag hos henne i denna tid. Bor bara ca 9 mil bort.men hon säger att hon aldrig någonsin kommer vara i min stad på grund av något hemskt som hände henne där som barn. Hon följer aldrig med på någon av mina familje träffar eller syskon träffar osv.skyller på panik och ångest. Men verkar alltid cool lugn och aldrig sett henne ha panik fastän jag bott hos henne o veckor i sträck ibland. Nu väntar hon mitt barn och ska föda om 3 månader

    Men menar endå att hon ska bo där hon bor och jag får väll bara där dom dagar jag har tid . Jag orkar inte det här längre vad ska jag göra ?

  • Svar på tråden Problem med boende
  • Anonym (Gör slut)
    Äldre 24 Jun 12:29
    #1
    +1

    Gör slut då? Vad ska du göra? Du kan inte tvinga henne att flytta eller komma hem till dig.

  • Anonym (A)
    Äldre 24 Jun 12:32
    #2
    Anonym (Gör slut) skrev 2018-06-24 12:29:20 följande:
    Gör slut då? Vad ska du göra? Du kan inte tvinga henne att flytta eller komma hem till dig.
    Håller med
  • Anonym (Jaha)
    Äldre 24 Jun 12:35
    #3
    +1

    Du borde ha tänkt på det innan du gjorde henne med barn?

  • Anonym (Jaha)
    Äldre 24 Jun 12:35
    #3

    Du borde ha tänkt på det innan du gjorde henne med barn?

  • Anonym (Ajsan­) Trådstartaren
    Äldre 24 Jun 13:00
    #4

    Jo men då var det inte lika illa. Och vi var i min stad och fikade osv och jag hade inte fått vetskapen om hur det låg till. Hon vill hela tiden ses .hitta på saker och mysa osv men det är bo delen och saken att hon inte kan bo hos mig och vill hellre vara särbos på grund av det.fastän jag har ett barn redan och kan inte bara tvinga min dotter flytta i det stadie hon är i nu heller.

    Känner mig kluven. Älskar ju henne och vill bygga en framtid med henne.men hon begränsar sig helt och det sårar mig .Vad hade ni gjort ?

  • Äldre 24 Jun 13:13
    #5

    Varför gör du det så komplicerat för dig själv?
    Det måste finnas hundratusentals ställen i Sverige där du/ni kan bo, jobba, uppfostra er(a) barn, hitta dagis och skolor och allt annat. Varför måste det just vara i DIN barndoms-ort?

  • Anonym (Ajsan­) Trådstartaren
    Äldre 24 Jun 13:29
    #6

    Min dotter har asbergers och autism och har väldigt väldigt svårt att bara byta miljö bara sådär och en vårdstvisst som är på g just nu så det är inte bara att boka en flyttbil och dra vidare helt enkelt .medans flickvännen har inget som håller henne tillbaka förutom sin ångest hon bearbetar. Vilken röra

  • Äldre 24 Jun 14:08
    #7
    Anonym (Ajsan) skrev 2018-06-24 13:29:22 följande:

    Min dotter har asbergers och autism och har väldigt väldigt svårt att bara byta miljö bara sådär och en vårdstvisst som är på g just nu så det är inte bara att boka en flyttbil och dra vidare helt enkelt .medans flickvännen har inget som håller henne tillbaka förutom sin ångest hon bearbetar. Vilken röra


    Jag vet inte, men det låter som en liten detalj som borde ha nämnts i trådstarten...

  • Anonym (ace)
    Äldre 24 Jun 14:09
    #8
    Anonym (Ajsan) skrev 2018-06-24 13:29:22 följande:

    Min dotter har asbergers och autism och har väldigt väldigt svårt att bara byta miljö bara sådär och en vårdstvisst som är på g just nu så det är inte bara att boka en flyttbil och dra vidare helt enkelt .medans flickvännen har inget som håller henne tillbaka förutom sin ångest hon bearbetar. Vilken röra


    Du kan inte ha både asperger och autism.
Svar på tråden Problem med boende