• Anonym (Tjeje­en)
    Äldre 30 Jun 18:06
    1809 visningar
    5 svar
    5
    1809

    Är vi ihop?

    Jag dejtar en kille sedan 2 veckor tillbaka. Vi har träffats i princip varje dag sen dess, och har nyligen legat med varandra. Han har börjat kalla mig för gumman och sötnos i sms, och jag har svårt att tolka det. Är vi ihop? att säga godnatt gumman i sms till en tjej man dejtar är väl inte så vanligt?

    vi har känt till varandra och utväxlat ord på kompisnivå sen nyår så det är inte så at vi helt och hållet inte visste vem den andra var innan vi började dejta för 2 veckor sen. Det får mig att undra om vi passerat dejtingfasen utan att någon av oss muntligt sagt det?

  • Svar på tråden Är vi ihop?
  • Äldre 30 Jun 18:08
    #1

    Fråga. Det gjorde jag, enda sättet att faktiskt få reda på sanningen.

  • Anonym (jo)
    Äldre 30 Jun 18:21
    #2

    Skulle nog säga att det är ganska vanligt att killar skriver så även till någon man bara ligger med eller dejtar. Jag anser inte att man är tillsammans fören man faktiskt tillsammans bestämt det. 

  • Anonym (E)
    Äldre 30 Jun 18:26
    #3

    Min kille kallade mig hjärtat samma kväll vi träffades så det är absolut ingen garanti.

    Fråga så får du svar.

  • Anonym (G)
    Äldre 30 Jun 18:37
    #4

    Du måste fråga honom rakt ut var ni står, att killar säger söta saker behöver inte automatiskt betyda att de bara träffar dig, har känslor för dig eller är intresserad en vecka känns väldigt fort, jag hade väntat och låtit han kalla mig söta fina saker och jag honom och se längre fram och fråga då vad ni har för relation om ni är ihop eller dejtar eller vad han har för känslor, men i te redan efter en vecka nu ska du bara njuta av komplimangerna och det gulliga han gör ! :)

  • Anonym (A)
    Äldre 30 Jun 19:00
    #5

    Fråga honom tycker jag.

Svar på tråden Är vi ihop?