• Anonym (Brm)
    Äldre 26 Jul 17:26
    4426 visningar
    28 svar
    28
    4426

    Hur skulle du helst vilja leva?

    Relationsmässigt alltså. 

    Hade svårigheter att kort sammanfatta poly, men det är inte samma som en öppen relation i det här fallet. Det är inte en parrelation i grunden, utan något mellan minst 3 personer (dig själv inräknad).

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur skulle du helst vilja leva?
  • Äldre 26 Jul 17:36
    #1

    Jag röstade Singel (inga sexpartners). 

  • Äldre 26 Jul 17:36
    #2

    Bara normal, hederlig parrelation. Inget "spännande".

  • Anonym (Brm) Trådstartaren
    Äldre 26 Jul 18:26
    #3

    Puffar upp tråden

  • Anonym (ns)
    Äldre 26 Jul 18:34
    #4

    Parrelation, utan sex.
    Precis som jag har det.
    Kan inte bli bättre.

  • Anonym (Hm)
    Äldre 26 Jul 18:36
    #5

    Parelation nr 3.

  • Anonym (två älskar­e)
    Äldre 26 Jul 18:51
    #6

    Jag vill ha en kärleksrelation med två män som samtidigt är kära i varann så vi alla kan ha sex tillsammans eller bara två och två. Var kär i två män som jag dejtade parallellt ett tag, tyvärr var de inte bi och blev svartsjuka, så det fick avslutas. Men sen den dagen har jag alltid fantiserat om detta:)

  • Anonym (Tjej)
    Äldre 26 Jul 20:50
    #7
    Anonym (två älskare) skrev 2018-07-26 18:51:25 följande:

    Jag vill ha en kärleksrelation med två män som samtidigt är kära i varann så vi alla kan ha sex tillsammans eller bara två och två. Var kär i två män som jag dejtade parallellt ett tag, tyvärr var de inte bi och blev svartsjuka, så det fick avslutas. Men sen den dagen har jag alltid fantiserat om detta:)


    Det lät fint! :D Har varit med om samma men de var inte intresserade av det i mitt fall heller.

    Jag kan tänka mig den typen av polyrelation om alla är ihop med alla. Annars vanlig relation på två.
  • Anonym (Brm) Trådstartaren
    Äldre 27 Jul 23:07
    #8

    Oproportionerligt många som läst gentemot som har röstat, puffar!

  • Anonym (poly)
    Äldre 27 Jul 23:51
    #9

    Jag lever i en polyrelation och är nöjd och glad med det.

  • Anonym (Jag)
    Äldre 28 Jul 12:49
    #10

    Jag kryssade i parrelation, men kan även tänka mig singel med sexpartner, som jag lever nu.

    Parrelation har ju sina fördelar rent praktiskt medan singellivet är rätt nice också, framförallt nu på sommaren.

    Sen är ju inte helt stängd för att ha en parrelation där man kan ligga med andra men då folk i allmänhet är opålitliga har jag svårt att se att det skulle funka utan att någon inblandad tar skada av det.

Svar på tråden Hur skulle du helst vilja leva?