• Äldre 7 Aug 10:31
    2271 visningar
    6 svar
    6
    2271

    Bör jag be om ursäkt

    Jag träffade en tjeje för några månader sedan ute på krogen. Kändes som vi fick nice conection och hånglade och dansande en del. Jag frågade om hennes nr och fick de. Skrev dagen efter och vi smsade i ca 3 dagar inte så mycket men några sms sådär. Sen slutade hon svara och jag skrev inte mer. Träffade henne Ute för några dagar sedan och då stoppade jag henne och sa att hon var fin sen frågade jag lite skämtsamt varför hon dissade mig. Jag undrande ju verkligen. Då säger hon att jag tafsade på henne och det var anledningen till dissen. Jag skäms verkligen nu och är verkligen inte en sådan person egentligen. Nu undrar jag om nu tycker jag ska be henne om ursäkt på sms eller bara skita i det.

  • Svar på tråden Bör jag be om ursäkt
  • vech42
    Äldre 7 Aug 10:38
    #1
    Edna skrev 2018-08-07 10:31:59 följande:

    Jag träffade en tjeje för några månader sedan ute på krogen. Kändes som vi fick nice conection och hånglade och dansande en del. Jag frågade om hennes nr och fick de. Skrev dagen efter och vi smsade i ca 3 dagar inte så mycket men några sms sådär. Sen slutade hon svara och jag skrev inte mer. Träffade henne Ute för några dagar sedan och då stoppade jag henne och sa att hon var fin sen frågade jag lite skämtsamt varför hon dissade mig. Jag undrande ju verkligen. Då säger hon att jag tafsade på henne och det var anledningen till dissen. Jag skäms verkligen nu och är verkligen inte en sådan person egentligen. Nu undrar jag om nu tycker jag ska be henne om ursäkt på sms eller bara skita i det.


    hahahah, vänta säg mig, hur gammal är du?
  • Äldre 7 Aug 10:49
    #2

    Vadårå?

  • vech42
    Äldre 7 Aug 10:52
    #3
    Edna skrev 2018-08-07 10:49:00 följande:

    Vadårå?


    SKRIV DÅ!!!! Shit är du seriös? Du kan inte ens följa en enkel instruktion på gensvar, det säger ju varför du ställer frågan. Besvara min fråga så besvarar jag din.
  • Äldre 7 Aug 11:10
    #4

    Eftersom hon dissade dig för det så ska du givetvis be om ursäkt, märkligt att du inte förstår det själv.

  • Äldre 7 Aug 12:03
    #5

    Min vänner tycker inte jag borde. För dom anser inte att jag gjort nått fel. Men jag tänker ändå att om jag på nått sätt gått över hennes gräns och det är hennes känsla kan man ju ändå be om ursäkt. Jag vet att hon är super feminist och kanske lite extra känslig men ja ändå.

  • Äldre 8 Aug 12:21
    #6
    +1
    Edna skrev 2018-08-07 10:31:59 följande:

    Jag träffade en tjeje för några månader sedan ute på krogen. Kändes som vi fick nice conection och hånglade och dansande en del. Jag frågade om hennes nr och fick de. Skrev dagen efter och vi smsade i ca 3 dagar inte så mycket men några sms sådär. Sen slutade hon svara och jag skrev inte mer. Träffade henne Ute för några dagar sedan och då stoppade jag henne och sa att hon var fin sen frågade jag lite skämtsamt varför hon dissade mig. Jag undrande ju verkligen. Då säger hon att jag tafsade på henne och det var anledningen till dissen. Jag skäms verkligen nu och är verkligen inte en sådan person egentligen. Nu undrar jag om nu tycker jag ska be henne om ursäkt på sms eller bara skita i det.


    Jag håller med dina vänner. Oerhört märkligt beteende av henne. Ni träffas ute, hånglar och dansar och hon ger dig sitt nummer och svarar också när du hör av dig. Först därefter kommer hon på att du nog tafsat på henne på ett sätt hon inte uppskattade. 

    Håll dig undan från henne helt, tycker jag. Hon låter som en tjej som skulle kunna anklaga dig för värre saker ändå. 
Svar på tråden Bör jag be om ursäkt