• Anonym (Jasmi­ne99)
    Äldre 7 Aug 16:36
    5675 visningar
    19 svar
    +1
    19
    5675

    Pullar 1-4 ggr om dagen

    Hej.. asså jag är i 5 månaden och är så sjukt kåt... hela tiden! Inte ens min pojkvän orkar mer! Och såhär har det varit hela tiden under graviditeten förutom runt vecka 12 till 14 då försvann det. Men sen Kom dee tillbaka o tycker detta e helt sinnes!?!!!

    Någon mer som varit med om att vara så kåt eller e det bara jag som är konstig?

  • Svar på tråden Pullar 1-4 ggr om dagen
  • Anonym (Jag med)
    Äldre 7 Aug 22:24
    #1

    Hej jag har gått in i månad 8 är het typ hela tiden extrem kåt min sambo är väldigt nöjd med det han säger ibland att han inte varit sugen men jag vet hur jag ska få igång han. Hahaha Vi har sex varje dag typ vi hade inte så här mycket sex när vi försökte bli med barn då vi hade försökt länge så hade vi tappat hoppet om.att bli gravida. Men så blev jag gravid så häftigt:) Jag sa till min sambo att jag inte skulle bli en sån kåt gravid men så blev jag. Hihi är så fascinerad av min nya kropp känner mig jätte sexig och min ssmbo tycker det med .

    Sex är 100 gånger bättre nu. Vi är extrem kåt i varandra och extremt kära så vi får passa på :) för snart kommer våran lilla pojk:)

    Så du är inte ensam att vara gravid och kåt:)

    Helt normalt vissa kvinnor blir det :)

  • Anonym (Jag med)
    Äldre 7 Aug 22:26
    #2

    Jag var inte sugen als på sex i början började bli så här effter några månader kommer inte ihåg när jag började bli kåtare.

  • Anonym (Jag med)
    Äldre 7 Aug 22:29
    #3

    Jag är lyckligt lottad att min sambo är lika het så vi njuter. Men ett tag tyckte han det var lite jobbigt och jag blev jätte sur när jag inte fick sex när jag ville ;) hihi.

    Men jag kan förstå din pojkvän men ge inte upp försök hitta på något sätt han gillar så du får igång han lura han lite higi

  • Anonym (Åhhh jag som vill ligga med gravid­)
    Äldre 7 Aug 23:14
    #4

    Nån av er som behöver ha hjälp =)

  • Anonym (Jag med)
    Äldre 7 Aug 23:33
    #5

    Vilken dum fråga jag skulle aldrig vilja ha någon annan än min sambo så nej tack.

  • Anonym (kåt på putand­e magar)
    Äldre 7 Aug 23:36
    #6

    Jag blir så kåt på gravida!!
    Jag vet inte varför.. men det är det vackraste jag vet. googlar sjukt mycker på gravidmagar

  • Anonym (Jag med)
    Äldre 7 Aug 23:37
    #7

    Skaffa en tjej och skaffa barn med henne

  • Anonym (kåt på putand­e magar)
    Äldre 7 Aug 23:52
    #8
    Anonym (Jag med) skrev 2018-08-07 23:37:40 följande:

    Skaffa en tjej och skaffa barn med henne


    jag har redan två ;)
  • Anonym (Jag med)
    Äldre 7 Aug 23:56
    #9

    Har du redan två barn och tjej ,,?

  • Anonym (kåt på putand­e magar)
    Äldre 10 Aug 09:56
    #10
    Anonym (Jag med) skrev 2018-08-07 23:56:27 följande:

    Har du redan två barn och tjej ,,?


    Japp, är vansinnigt kåt på gravida ändå 
  • Äldre 10 Aug 10:04
    #11

    Gravida är nog det mest sensuella som finns för mig! Vore en dröm att få chatta med någon gravid och kåt!HjärtaGravid

  • Anonym (Pregg­o)
    Äldre 10 Aug 10:17
    #12
    +1

    Jag är också väldigt sugen hela tiden. Det kom för mig efter den första trimestern. Tyvärr blev jag dumpad av pappan till barnet, så jag har ingen att ta ut det på... Det är inte så att man raggar folk när man är gravid med ett krossat hjärta. Så ni som är i en relation: Njut till fullo! Jag avundas er!

  • Anonym (Femin­azi)
    Äldre 10 Aug 10:20
    #13

    Håll era perversa fantasier för er själva. Känns lite patetiskt att det ska krävas graviditet för att det ska bli lite blött i trosan.

  • Äldre 10 Aug 10:24
    #14
    Anonym (Preggo) skrev 2018-08-10 10:17:53 följande:

    Jag är också väldigt sugen hela tiden. Det kom för mig efter den första trimestern. Tyvärr blev jag dumpad av pappan till barnet, så jag har ingen att ta ut det på... Det är inte så att man raggar folk när man är gravid med ett krossat hjärta. Så ni som är i en relation: Njut till fullo! Jag avundas er!


    Blir uppriktigt sagt arg när jag får höra sådana saker! Ursäkta mitt språk, men jävla idioter som tar en kvinna för givet som enbart tror att dom är till för att ge männen njutning för att bara dumpa kvinnan när hon blir gravid.


    Ta erat ansvar era jubelidioer!

  • Anonym (Femin­azi)
    Äldre 10 Aug 10:33
    #15
    joppe123 skrev 2018-08-10 10:24:48 följande:

    Blir uppriktigt sagt arg när jag får höra sådana saker! Ursäkta mitt språk, men jävla idioter som tar en kvinna för givet som enbart tror att dom är till för att ge männen njutning för att bara dumpa kvinnan när hon blir gravid.

    Ta erat ansvar era jubelidioer!


    Vad försöker du säga? Att det är männens fel att kvinnor blir som tokigt kpta av att råka ha något i magen? Du får nog beskylla naturen eller kvinnors förvirrade tillstånd för det.
  • Anonym (kåt på putand­e magar)
    Äldre 10 Aug 11:03
    #16
    Anonym (Preggo) skrev 2018-08-10 10:17:53 följande:

    Jag är också väldigt sugen hela tiden. Det kom för mig efter den första trimestern. Tyvärr blev jag dumpad av pappan till barnet, så jag har ingen att ta ut det på... Det är inte så att man raggar folk när man är gravid med ett krossat hjärta. Så ni som är i en relation: Njut till fullo! Jag avundas er!


    Vilken elaking.. jag hoppas innerligt att du hittar någon som uppskattar dej och ditt tillstånd Hjärta
  • Anonym (Pelle­)
    Äldre 10 Aug 11:21
    #17

    Huuh, jag som man hade tyckt det varit jobbigt. Ser gravida kroppar som avtändande, så att en gravid skulle vilja ha ännu mer sex då, nej det hade blivit jobbigt.

  • Äldre 10 Aug 11:33
    #18
    -1
    Anonym (Preggo) skrev 2018-08-10 10:17:53 följande:

    Jag är också väldigt sugen hela tiden. Det kom för mig efter den första trimestern. Tyvärr blev jag dumpad av pappan till barnet, så jag har ingen att ta ut det på... Det är inte så att man raggar folk när man är gravid med ett krossat hjärta. Så ni som är i en relation: Njut till fullo! Jag avundas er!


    Om du behöver skriva av dig, skicka ett pm bara.
  • Äldre 10 Aug 11:58
    #19

    Det är nog ganska vanligt, min tjej var kåt som aldrig förr speciellt med andra barnet, var även väldigt orgasmisk och fick ofast flera orgasmer, idag får man kämpa mer för att få henne att komma och hon har även tappat mycket av den sexlusten hon hade.

Svar på tråden Pullar 1-4 ggr om dagen