• Äldre 23 Aug 00:08
    1798 visningar
    2 svar
    2
    1798

    ÄR DET FÖRSENT ATT.......

    Jag går andra året på gymnasiet och har aldrig haft en pojkvän(Jag är en tjej). Förra året när jag började i ettan började jag i en skola (som jag kan kalla för XX), jag fick börja i en särklass med stökiga och funktionsnedsätta elever.

    Men det fanns en kille i klassen dom jag klickade med, vi är båda tysta och blyga därför pratade vi bara en gång (han tog initiativet). Efter 2,5 veckor bytte han klass och 2 veckor efter det bytte han skola. Jag skäms men jag måste erkänna att jag grät. Jag var dum, socialthandikappad och trög vi titta alltid på varandra och han ville prata med mig, jag fick panik.

    Själv gick jag i kvar i klassen i en termin, innan jag bytte skola. Under den terminen kunde jag inte sluta tänka på honom, jag försökte bi "kär" i nästan vem som helst för att komma över honom. Till slut lyckades jag komma över honom tills jag hittade han Instagram konto, jag började följa honom med ett fejk konto bara för att snoka men han är lika privat som jag. Han har bara 40 följare och följer 60 personer. Men jag ville mer så jag adda honom på Snapchat men ingen skrev något. Han är bland de 10 första som ser mina stories betyder det något?

    Jag kom på en plan, planen gick ut på att jag skulle skriva något som Glad påsk eller något för att starta en konversation. Han fyller år i december (innan jul) borde jag utföra planen då eller på jul /nyår? Eller borde jag sköta i planen, Vad tycker ni?

  • Svar på tråden ÄR DET FÖRSENT ATT.......
  • wfpoih­of
    Äldre 23 Aug 00:31
    #1

    Cool story. Testa att ta ett beslut själv. Det växer du nog utav som person.

  • Thomas­W
    Äldre 23 Aug 05:27
    #2

    Skriv nu.

    Nu börjar skolan igen.

    Tänker på dig ibland.

    Hälsning xxx

Svar på tråden ÄR DET FÖRSENT ATT.......