• Norbot­tensfi­a
    Äldre 30 Aug 15:48
    9136 visningar
    80 svar
    80
    9136

    BF April 2019 - med syskon

    Någon fler som väntar syskon bf april 2019?

    Skulle vilja starta en fb-grupp där man kan prata av sig, men gärna en mindre grupp så man lär känna varandra bättre :)

  • Svar på tråden BF April 2019 - med syskon
  • Norbot­tensfi­a
    Äldre 13 Sep 13:51
    #41

    Här har jag blivit sjukskriven 50% och äter lergigan comp då jag mår så jävla dåligt... vecka 10 nu.....

  • Äldre 13 Sep 17:40
    #42
    Norbottensfia skrev 2018-09-13 13:51:42 följande:

    Här har jag blivit sjukskriven 50% och äter lergigan comp då jag mår så jävla dåligt... vecka 10 nu.....


    Åh nej.. trist. Hoppas att det går över!!
  • Äldre 15 Sep 10:25
    #43

    Vi var på ett lyckat ul i onsdags. Fick se ett hjärta som slog och en liten som levde om, den känslan är oslagbar! Vår beräkning stämde helt med den mätning som läkaren gjorde, så bf är 17 april.

    Blivande storasyster är nu informerad och ser verkligen fram emot det. Var lite orolig eftersom hon är så pass stor nu och hade nog ställt in sig på att inte få syskon.


    Mamma till Maja 9/3-10
  • Äldre 15 Sep 20:54
    #44
    majasmamma skrev 2018-09-15 10:25:45 följande:

    Vi var på ett lyckat ul i onsdags. Fick se ett hjärta som slog och en liten som levde om, den känslan är oslagbar! Vår beräkning stämde helt med den mätning som läkaren gjorde, så bf är 17 april.

    Blivande storasyster är nu informerad och ser verkligen fram emot det. Var lite orolig eftersom hon är så pass stor nu och hade nog ställt in sig på att inte få syskon.


    Vad härligt! ??????
  • Äldre 15 Sep 20:55
    #45
    FrökenLinda skrev 2018-09-15 20:54:39 följande:

    Vad härligt! ??????


    Ok jag skulle göra lite emojis och det blev bara en massa ???
  • Äldre 17 Sep 21:50
    #46

    Imorgon är det dags för inskrivning, en milstolpe.

    Sist jag var gravid så slutade det i missfall samma dag (påväg till) inskrivningen på MVC i v.9 (8+4). När jag klev av bussen så kände jag hur det rann till rejält efter att ha haft småblödningar till och från ett par dagar. På toaletten inne på MVC kom sedan fostersäcken och massa blod.. chockad gick jag ut och sa försiktigt till receptionisten?hej.. jag har precis fått missfall inne på er toalett och jag har inskrivning nu..? uscha..

    Så, en milstolpe för mig! Inga blödningar än.. *peppar peppar*

  • Äldre 19 Sep 21:17
    #47

    Jag väntar nummer tre i april!

    Har en pojk född nov 2010, och en pojk född april 2017.

    Själv är jag 35 år och bor i usa med maken och våra pojkar.

  • Äldre 20 Sep 10:48
    #48

    Jag väntar nummer två 1a april, ett litet aprilskämt Cool. Storebror fyller 2 i februari.
    Mår betydligt bättre denna gång, men spyr nog vissa kvällar ännu. Var på KUB idag och allt såg bra ut. 

  • Äldre 23 Sep 08:25
    #49

    Hur mår alla? :) 


    Mamma till Maja 9/3-10
  • Norbot­tensfi­a
    Äldre 23 Sep 10:46
    #50

    Jag mår fortfarande jättedåligt, äter lergigan comp och kräks nån dag här och där iaf... vecka 12 idag....

    var det någon/ några som ville starta en hemlig fb grupp?

Svar på tråden BF April 2019 - med syskon