• Anonym (Valfr­itt?)
    Äldre 15 Sep 07:37
    2467 visningar
    33 svar
    33
    2467

    Singel vid 40-vad tror du?

    Vad tänker du om en kvinna som är singel utan barn när hon är i fyrtioårsåldern?

  • Svar på tråden Singel vid 40-vad tror du?
  • Mongol­iet
    Äldre 15 Sep 07:47
    #1

    Att hon har gott om tid. Snygg & intressant.

  • Äldre 15 Sep 07:54
    #2

    Tänker inte så mycket om det. Inga fördomar alös.

    Man måste inte ha en partner och/eller barn för att man är kvinna och runt de 40.

  • Anonym (Vet Inte)
    Äldre 15 Sep 10:27
    #3

     Hon vill ej binda sig kanske. Eller så kan det vara självförtroendet det finns så  många olika anledningar 

  • Anonym (En person­)
    Äldre 15 Sep 12:31
    #4

    Om en kvinna fortfarande har sexappeal när en kvinna är fyrtio så är en kvinna förmodligen inte utdömd.

  • Djupin­g
    Äldre 15 Sep 12:58
    #5

    Tänker inget mer om det än att hon är just 40 år gammal och inte har barn.

    Är lika neutral inför den personen som en 35-årig kvinna med två barn.

  • Anonym (Ja tack!)
    Äldre 15 Sep 13:00
    #6

    Skulle hoppas på att hon ville gå på dejt med mig . Dvs om hon i övrigt var intressant.

  • Anonym (.)
    Äldre 15 Sep 13:03
    #7

    Att kvinnan bör skynda sig fort som fan att skaffa barn eftersom det vid 40 års ålder börjar bli för sent eller i värsta fall är för sent om hon vill ha barn. Annars om hon vill leva singel och barnlös så tänker jag inte så mycket på det

  • Anonym (40)
    Äldre 15 Sep 13:11
    #8
    +1

    Jag är singel, 40 och utan barn. Jag gör precis vad jag vill, reser mycket, olika nöjen, umgås med vänner. Har bra jobb. Livet är gött!

  • Anonym (Vet Inte)
    Äldre 15 Sep 13:18
    #9
    Anonym (40) skrev 2018-09-15 13:11:59 följande:

    Jag är singel, 40 och utan barn. Jag gör precis vad jag vill, reser mycket, olika nöjen, umgås med vänner. Har bra jobb. Livet är gött!


    Det låter trevligt så länge du själv trivs. Träffar du yngre män eller män som är omkring din ålder eller struntar du i det 
  • Äldre 15 Sep 13:19
    #10

    Jag är inte lagd åt det hållet.
    Om en man vid 40 är singel tänker jag att han nog är lite yngsta laget

Svar på tråden Singel vid 40-vad tror du?