• Anonym (Kaffedraken)

    Ni som ligger med mycket yngre?

    Kan ni uppskatta sex med kvinnor/män i er egen ålder? Kan man tända på äldre när man väl tagit steget att vara med unga kroppar?

    Frågan ställs till er som är äldre där åldersskillnaden är minst 10-20 år?

  • Svar på tråden Ni som ligger med mycket yngre?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Nej, tycker inte det blir det samma längre.  Så länge jag fortfarande kan attrahera yngre män, så blir det nog så.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Visst är det härligt med unga spänstiga kroppar men även yngre kan ju vara bra eller mindre bra på det de gör. Föredrar kvinnor som verkligen gillar sex... vågar bjuda på sig själva o tar för sig samt är ärliga med vad de tänder på o har för önskemål. För bra sex är det mer avgörande än hur gammal kroppen är tycker jag. Så svaret på frågan är ja... jag tänder på d kvinnor i min ålder o äldre oxå fast jag har legat med betydligt yngre än mig...

  • Anonym (Kaffedraken)

    är väl som med svarta, "once you go black..."

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (svartepetter) skrev 2018-09-23 12:31:56 följande:

    är väl som med svarta, "once you go black..."


    Håller nog med på den , ja   Drömmer
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag kommer nog ha mycket svårt att gå tillbaka till jämnåriga, det finns en energi och vilja att tillfredsställa hos yngre killar som jag tycker de tappar när de blir äldre ????

    Sedan orkar de ju hålla på länge också ????

  • Anonym (Kaffedraken)
    Ronja666 skrev 2018-09-23 14:16:44 följande:

    Jag kommer nog ha mycket svårt att gå tillbaka till jämnåriga, det finns en energi och vilja att tillfredsställa hos yngre killar som jag tycker de tappar när de blir äldre ????

    Sedan orkar de ju hålla på länge också ????


    Instämmer !     Så härligt  att känna sig rejält åtråd och begärad.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Miss Sunny skrev 2018-09-23 14:53:08 följande:

    Instämmer !     Så härligt  att känna sig rejält åtråd och begärad.


    Ja verkligen, yngre visar verkligen att de vill ha en på ett mycket upphetsande sätt.

    Jag trodde att jag helt hade tappat min sexlust, nu måste jag nästan träffa min toyboy varje dag för att inte bli galen ;)
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag är 13 år äldre än min partner. Jag kan dock fortfarande tycka att vissa män som är 10 år äldre än mig är attraktiva, så för min del hänger det nog inte på ålder i första hand.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Yngre kvinnor har en energi och livsglädje som de tappar när de blir äldre. Utseendemässigt ska vi inte prata om, går inte alls att jämföra en ung och snygg kvinna med en gammal och rynkig 40 plussare. Många hävdar att de är så fräscha och ser yngre ut än de är, men har man en gång lärt sig var man ska titta så går det inte att undvika att se.

Svar på tråden Ni som ligger med mycket yngre?