• Anonym (Villm­enfåri­nte)
    Äldre 14 Oct 21:26
    411497 visningar
    2871 svar
    -16 +3
    2871
    411497

    Jag vill ligga med min kollega, är gift

    Jag är gift och har två barn, varit tillsammans i 14 år. Lycklig med min man, vill leva resten av mitt liv med honom. Har inte överhuvudtaget funderat på otrohet innan. MEN. Jag bytte jobb för 1 år sen, och jobbar där med en man där något vuxit fram som jag snart inte kan kontrollera. Vi märkte att vi hade rätt kul ihop, skämtar och skrattar mycket. Men plötsligt övergick det i känslor, som jag kämpar för att trycka undan. Det har gått ett halvår nu. Vi skriver mkt med varann på skype på jobbet, hänger så snart vi får chansen m gemensamma projekt (vi jobbar på olika avd så det känns som att vi hittar ursäkter att ses, ta en kaffe) och tonen i skype-samtalen är skämtsam, men övergått till skämtsam, flirtig. Vi skrev häromdagen att vi balanserar på gränsen, och det gör vi - utan att skriva eller säga något rakt ut. Stämningen är elektrisk. Jag vet eg inte vad han känner eller tänker, för vi har inte sagt nåt rakt ut. Jag kan inte sluta tänka på honom, och det äter upp mig snart. Och jag vill verkligen INTE förstöra hans familj (också gift), och inte min heller. Jag vill inte att han lämnar henne för mig. Jag vill bara så innerligt gärna kyssa honom, ligga med honom och få det ur systemet.

    Jag VET att jag borde undvika honom. Och JO jag älskar min man. Jag VILL inte känna såhär. Det här har bara slagit ner som en blixt och fastnat i mig. Nästan alla trådar jag hittar om liknande så har man det dåligt i sitt nuvarande, jag har inte det. Jag bara vill så jävla starkt bara ligga med honom. Men jag är rädd att jag inte kommer kunna leva med det, det borde jag inte, för då är jag ett jävla svin. Såna jag hatar själv.

    Vill rådfråga:

    1. Har du någon gång känt lika (haft det bra o älskat din nuvarande men blivit kåt/förälskad i en annan samtidigt) och faktiskt gjort det, fått det ur systemet och sen levt vidare? Eller slutar det alltid i kaos (fan, jag vet ju svaret, men finns NÅN som inte ångrat sig?)

    2. Borde jag fråga hur han känner / vad han tänker? Möjlighet: att jag inbillar mig och då är detta ur världen, alternativt. Risk: att han känner samma och det blir ännu jobbigare.

    Tacksam för konstruktiva tankar (att jag bör lämna min man innan jag gör nåt förstår jag att flera av er kommer säga, men det är inte aktuellt).

    Tack!

  • Svar på tråden Jag vill ligga med min kollega, är gift
  • Anonym (Peter Gabrie­l.)
    Äldre 14 Oct 23:51
    #31
    Anonym (Villmenfårinte) skrev 2018-10-14 23:38:57 följande:

    Skit också...jag vill ju bara höra ?ligg du med honom - ha världens bästa sex. Sen släpper ni det och lever lyckliga på varsitt håll i resten av era liv. The end?..

    ????


    Du kommer vilja ha världens bästa sex mer än en gång. Vill också ha sex, men kan inte få. Mår dåligt av att aldrig få.
  • Äldre 14 Oct 23:55
    #32
    Anonym (Villmenfårinte) skrev 2018-10-14 23:14:22 följande:

    Jag vill ju egentligen prata m honom, det vore så skönt om han sa att jag är heeelt ute och cyklar - då borde det gå över snabbare. Men med tanke på stämningen oss emellan, som nästan går att ta på, och sättet vi skriver till varann så anar jag ju att även han känner av det...men om han då säger att han inte vill riskera sin familj så är ju det också bra.

    Men tänk om han vill, hur svårt blir det inte då att säga nej...

    Huuuu...borde jag prata m honom?!


    Antar att det var mig du citerade där och inte det där AG? ;)

    Ja hur han känner är ju svårt att säga, han kanske mest gillar er lilla flirt och vet att det inte kan bli något mer? Men troligen så är han säkert minst lika sugen som du?

    Det är väl födelsen med det här. Att ni har lika mycket att vinna eller att förlora på det här oavsett vad ni gör eller inte gör ;)

    Men vet av egen erfarenhet hur jobbigt det är och kan väl avslöja att jag aldrig har ångrat några av mina beslut jag tagit genom livet..

    Men det är som sagt inte lätt, följ hjärtat helt enkelt det brukar vara det bästa :)
  • Anonym (FYI)
    Äldre 15 Oct 00:29
    #33
    +1
    Cunnilingus18 skrev 2018-10-14 23:55:03 följande:
    Antar att det var mig du citerade där och inte det där AG? ;)

    Ja hur han känner är ju svårt att säga, han kanske mest gillar er lilla flirt och vet att det inte kan bli något mer? Men troligen så är han säkert minst lika sugen som du?

    Det är väl födelsen med det här. Att ni har lika mycket att vinna eller att förlora på det här oavsett vad ni gör eller inte gör ;)

    Men vet av egen erfarenhet hur jobbigt det är och kan väl avslöja att jag aldrig har ångrat några av mina beslut jag tagit genom livet..

    Men det är som sagt inte lätt, följ hjärtat helt enkelt det brukar vara det bästa :)
    Seriöst...Vad är detta för ett jäkla råd.??
    "Följ hjärtat"
    Ok, om Ts ville/skulle skiljas. Men att ge sin man och sina två barn ett elände med en massa bråk och hat om/när det skulle komma fram. Det är ju det saken gäller. Hon vill bara knulla ! Svika sin man och sina barn.

    Nä ts, snacka med din man. Han kanske har sitt "frikort" klart redan.
  • Anonym (Peter Gabrie­l.)
    Äldre 15 Oct 00:33
    #34
    +2

    Säg till din man att du har en fantasi om att knulla en annan man medan han står bredvid och runkar. Hör vad han säger om den fantasin!

  • Anonym (tänk)
    Äldre 15 Oct 00:43
    #35
    +1

    Nej sluta följ ditt hjärta och allt sånt trams, börja tänka med hjärnan istället. Du vill fortsätta vara gift med din man som du älskar och är lycklig med resten av livet, kommer att knulla med en annan man hjälpa dig med det? Avsluta kontakten eller sök ett annat jobb, sluta tänk på honom.

  • Anonym (man)
    Äldre 15 Oct 01:46
    #36
    +1
    Anonym (Villmenfårinte) skrev 2018-10-14 23:15:20 följande:
    Jag vill bara att det ska gå över...och samtidigt få uppleva det som byggts upp så länge...
    Mmm eller hur, det som byggts upp så länge är din skilsmässa, gråtande ungar och en exman som hatar dig. Men visst om du tycker det är värt det för några knull med kollegan så får du väl göra det
  • Anonym (man)
    Äldre 15 Oct 01:48
    #37
    Cunnilingus18 skrev 2018-10-14 23:55:03 följande:
    Antar att det var mig du citerade där och inte det där AG? ;)

    Ja hur han känner är ju svårt att säga, han kanske mest gillar er lilla flirt och vet att det inte kan bli något mer? Men troligen så är han säkert minst lika sugen som du?

    Det är väl födelsen med det här. Att ni har lika mycket att vinna eller att förlora på det här oavsett vad ni gör eller inte gör ;)

    Men vet av egen erfarenhet hur jobbigt det är och kan väl avslöja att jag aldrig har ångrat några av mina beslut jag tagit genom livet..

    Men det är som sagt inte lätt, följ hjärtat helt enkelt det brukar vara det bästa :)
    Klart man inte ångrar nåt om man saknar samvete. 
  • Anonym (man)
    Äldre 15 Oct 01:52
    #38
    +2
    Anonym (Villmenfårinte) skrev 2018-10-14 23:19:30 följande:

    Har någon känt som jag för att sen ta steget att kyssa personen, och då inse att det känns helt fel och inte alls som man tänkt, och att det på så vis gått över?


    Nej, för det du egentligen frågar är typ... är det någon som slängt på 5 liter bensin i en eld och fått den att slockna?

    Tror du på det där själv? Fåse du är dökåt på kollegan, men om du bara provar lite så kommer du tappa lusten? Låter det logiskt?

    Om det inte låter logiskt är det förmodligen för att det helt urbota korkat. Slänger man 5 liter eld på en eld så brinner hela huset ner. Sen kan du säker inbilla dig annat mendet är precis det, en inbillning.

    Det här är valet är inte så komplicerat, det står mellan att knulla kollegan och förlora din familj eller ge fan i att knulla kollegan och behålla din familj. Allt annat du fantiserar är din hjärna som försöker hitta sätt att övertala dig själv.
  • Anonym (Nu tänker vi lite längre­.)
    Äldre 15 Oct 02:00
    #39
    +1

    Vi leker med tanken att du ligger med din "kollega ". Berättar för din man. Nångång kommer det ju fram. Du tänker säkert att han föflåter dig. MEN tänk om han lämnar dig samma sekund du berättar. För han LITAR inte på dig längre. Det ni hade ( om du har sex med din kollega) har DU förstört. Det finns inget förtroende längre. Och JA du kommer ångra ditt sne steg om du gör det en vacker dag. Kom ihåg att jag skrev det här då.

  • Äldre 15 Oct 06:33
    #40
    +1
    Anonym (Villmenfårinte) skrev 2018-10-14 21:26:58 följande:

    Jag är gift och har två barn, varit tillsammans i 14 år. Lycklig med min man, vill leva resten av mitt liv med honom. Har inte överhuvudtaget funderat på otrohet innan. MEN. Jag bytte jobb för 1 år sen, och jobbar där med en man där något vuxit fram som jag snart inte kan kontrollera. Vi märkte att vi hade rätt kul ihop, skämtar och skrattar mycket. Men plötsligt övergick det i känslor, som jag kämpar för att trycka undan. Det har gått ett halvår nu. Vi skriver mkt med varann på skype på jobbet, hänger så snart vi får chansen m gemensamma projekt (vi jobbar på olika avd så det känns som att vi hittar ursäkter att ses, ta en kaffe) och tonen i skype-samtalen är skämtsam, men övergått till skämtsam, flirtig. Vi skrev häromdagen att vi balanserar på gränsen, och det gör vi - utan att skriva eller säga något rakt ut. Stämningen är elektrisk. Jag vet eg inte vad han känner eller tänker, för vi har inte sagt nåt rakt ut. Jag kan inte sluta tänka på honom, och det äter upp mig snart. Och jag vill verkligen INTE förstöra hans familj (också gift), och inte min heller. Jag vill inte att han lämnar henne för mig. Jag vill bara så innerligt gärna kyssa honom, ligga med honom och få det ur systemet.

    Jag VET att jag borde undvika honom. Och JO jag älskar min man. Jag VILL inte känna såhär. Det här har bara slagit ner som en blixt och fastnat i mig. Nästan alla trådar jag hittar om liknande så har man det dåligt i sitt nuvarande, jag har inte det. Jag bara vill så jävla starkt bara ligga med honom. Men jag är rädd att jag inte kommer kunna leva med det, det borde jag inte, för då är jag ett jävla svin. Såna jag hatar själv.

    Vill rådfråga:

    1. Har du någon gång känt lika (haft det bra o älskat din nuvarande men blivit kåt/förälskad i en annan samtidigt) och faktiskt gjort det, fått det ur systemet och sen levt vidare? Eller slutar det alltid i kaos (fan, jag vet ju svaret, men finns NÅN som inte ångrat sig?)

    2. Borde jag fråga hur han känner / vad han tänker? Möjlighet: att jag inbillar mig och då är detta ur världen, alternativt. Risk: att han känner samma och det blir ännu jobbigare.

    Tacksam för konstruktiva tankar (att jag bör lämna min man innan jag gör nåt förstår jag att flera av er kommer säga, men det är inte aktuellt).

    Tack!


    Är det okey för din man att bara ligga meden annan kvinna och gå tillbaka till dig?

    Ligger du med den här mannan, så kommer du jämföra sexet med din man och den andra. Den andra kanske är då pass bra att du vill ha mer av honom. Så blir det en drog och du kan inte släppa det. Ett knull blir två och tre osv.

    Du kan ju omöjligtvis älska din man så pass mkt om dragningskraften är så stor till en annan.

    Tänk om han fick reda på att du hår honom bakom ryggen nu?!?

    Får du vara otrogen så måste din man det. Sanningen kommer fram förr eller senare. Då sitter du där och ska bryta upp hela din familj för ett ända knull.

    Är alla år av kärlek och slut värt det?????

    Ställ dig den frågan först, är skilsmässa värt det. Då ska du ta in på hotell och njuta av ett 15min knull.

    Räkna med en enorm ångest och illamående över det du gjort.

    Lycka till med det val du väljer.

    Glöm inte att du ska se din man rakt in i ögonen och dina barn. När du gjort sveket. När du ska trösta dom, och finns där dom en förebild för ditt eget blod. Glöm inte ditt svek, att du gått bakom ryggen för en enda sak.

    SEX!!!!

    Gör klart och gå vidare med affären.

    Tuff men hård sanning.
Svar på tråden Jag vill ligga med min kollega, är gift