• Anonym (flicka)

    Hur ger man en bra avsugning?

    Hej, jag har sugit av ett par killar i mitt liv och det är något jag verkligen tänder på. Givetvis är det något som många killar verkar uppskatta också, men det slog mig häromdagen att jag har ingen aning om jag är bra eller inte. Så nu vill jag veta; hur kan man suga av någon på skönaste sätt möjligt? Ska man suga hårt eller svagt? Ska man ha mycket "förspel" ex. slicka och retas lite eller ska man ha lite och sen suga i x antal minuter? Några protips?

  • Svar på tråden Hur ger man en bra avsugning?
  • Anonym (Undrar också!)

    Det skulle jag också vilja veta!

  • Anonym (flicka)

    jag visste att jag inte var ensam!

  • Någon annan

    Omväxling förnöjer, så finns väll inget facit på vad som alltid är bäst. Men några enkla tips. Använd gärna mycket saliv, kan sällan bli för kladdigt. Var inte rädd att ta satsen i munnen. Svälja som avslut har nog ingen man nått emot, men inget måste. Vill du inte svälja så låt det rinna tillbaka ner över kuken. Dra inte tillbaka förhuden för hårt. Försök nå kulorna med tungan samtidigt som du har kuken i munnen.

  • Anonym (flicka)
    Någon annan skrev 2018-10-15 20:05:15 följande:

    Omväxling förnöjer, så finns väll inget facit på vad som alltid är bäst. Men några enkla tips. Använd gärna mycket saliv, kan sällan bli för kladdigt. Var inte rädd att ta satsen i munnen. Svälja som avslut har nog ingen man nått emot, men inget måste. Vill du inte svälja så låt det rinna tillbaka ner över kuken. Dra inte tillbaka förhuden för hårt. Försök nå kulorna med tungan samtidigt som du har kuken i munnen.


    Alltså typ deepthroata?
  • Anonym (.)

    Känns som inställningen är halva grejen. Att du verkligen gillar det, och inte ställer upp på det är en extremt lovande början.

    Mycket saliv, inte dra för hårt i förhuden, inte tänder... Jag gillar omväxling, ibland bli avsugen ståendes med tjejen på knä, ibland när jag ligger på rygg. Ibland mer regelrätt munknullande.

    Satsen lägger jag gärna i munnen, eller över ansiktet. Jag skiter i om hon spottar eller sväljer, men är hon livrädd för sperman och undviker den till varje pris har jag svårt att komma.

    Om jag blir avsugen samtidigt som jag får prostatamassage när jag ligger på ryggen, så får jag sådana kraftiga orgasmer att pungen skrumpnar ihop, fullständigt töms. Brukar bli lite skakig i benen efteråt och går på små moln i några dagar efter en sådan upplevelse...

  • Någon annan
    Anonym (flicka) skrev 2018-10-15 20:19:22 följande:
    Alltså typ deepthroata?
    Inte nödvändigtvis, men är ju häftigt om tjejen klarar det. Men sträcka ut tungan utanför munnen med kuken i, men inget måste att tungan ska nå kulorna. 
  • Akidoki

    Jag tänker mig att det mest effektiva är att mannen sitter ned på golvet med benen sträckta rakt ut, jag sätter mig sedan på hans axlar tills dess att han signalerar att han nått sitt mål. 

  • Anonym (??)
    Smecker skrev 2018-10-15 21:03:10 följande:

    Med emfas.


    Lite så ... och med intresse och fantasi och en hel del .. emfas.
    Kolla Klixen så ser du vad en avsugning kan betyda ... mmmmmmmm
    Tipsade min gumma att kolla hennes clip ... :)
Svar på tråden Hur ger man en bra avsugning?