• Äldre 23 Oct 22:53
    1718 visningar
    1 svar
    1
    1718

    Dotter 16 år HATAR mig!

    Hej

    Jag har en ung kvinna till dotter och enligt ålder, mentalt som en 10 åring i övrigt otroligt Bright och streetsmart.

    Hon har en ny diagnos (6 månader) medelsvår adhd men mycket höga resultat inom personlighetsstörning och annat som man inte diagnostiserar innan 18. Äter concerta och attarax som jag inte tycker verkar utan blir bara värre. Hon går i terapi.

    Detta är som ni vet medfött.

    Utöver detta så omkom hennes Pappa i missbruk för 4 år sen och detta har hon alltid levt vid sidan om/i även om hon bott med mig sedan 15 år tillbaka i ett ?Svenssonliv? och fått flera syskon osv.

    Sen hon var mycket liten så har hon aldrig upplevt samma band till mig som sin pappa, vilket smärtar oerhört men som jag behövt acceptera. Hon är inte alls kärleksfull och kramig av sig, till någon annan förutom pappan då ( som köpte henne dom få gångerna de sågs )

    Jag har vänt ut och in på hela mitt liv för hennes skull, gjort allt jag kan.

    Senast ikväll fick jag ett långt citat skrivet av någon som beskriver hur den hatar sin mamma mer än allt i livet och att ingen förstår hur man kan hata sin mamma så.

    Såhär ser det ut, vad jag än gör så är det fel!!! Jag är absolut inte elak eller har utsatt henne för något, tvärtom kanske varit för lam.

    Nu går åren och det är snart dags att flytta hemifrån, jag mår så oerhört dåligt över att varje dag få stå emot dessa glåpord, anklagelser och elakheter.

    Vet varken ut eller in snart :(

  • Svar på tråden Dotter 16 år HATAR mig!
  • Äldre 24 Oct 03:13
    #1

    Någon med lite tips och råd? :(

Svar på tråden Dotter 16 år HATAR mig!