• Anonym (Ella-­Nora)
    Äldre 9 Nov 10:42
    46212 visningar
    532 svar
    -4 +1
    532
    46212

    Jag är gift och ligger (snart) med en gift man. Fråga vad ni vill!

    Jag är gift och har haft en flört med en gift man en ganska lång tid. Nu tar vi det steget längre och har bestämt tid och plats för en första träff.

    Jag har tänkt väldigt mycket kring detta (relationer, livet, känslor, svek, skuld, skam, moral, passion, kärlek, normer och så vidare) och kommit fram till några viktiga insikter. Men spånar gärna vidare och får frågor som jag kanske inte har tänkt så mycket kring.

    Så fråga precis vad ni vill men gör det respektfullt och försök att lyfta blicken för nya perspektiv även om ni tycker att vissa handlingar är förkastliga.

    Glad

  • Svar på tråden Jag är gift och ligger (snart) med en gift man. Fråga vad ni vill!
  • Äldre 9 Nov 10:43
    #1

    Vet din man om detta?

  • Anonym (Ella-­Nora) Trådstartaren
    Äldre 9 Nov 10:47
    #2
    66Joy skrev 2018-11-09 10:43:36 följande:

    Vet din man om detta?


    Ja, min man vet om det.
  • Äldre 9 Nov 10:51
    #3

    Ok,det är bra med sån öppenhet.Kommer han att vara med eller se på?

  • Anonym (Ella-­Nora) Trådstartaren
    Äldre 9 Nov 10:55
    #4
    66Joy skrev 2018-11-09 10:51:31 följande:

    Ok,det är bra med sån öppenhet.Kommer han att vara med eller se på?


    Nej, jag ska träffa den andre på tu man hand.
  • Äldre 9 Nov 10:56
    #5

    Ok,vad trevligt! Kommer du att berätta för maken? Visa bilder?

  • Anonym (M)
    Äldre 9 Nov 11:04
    #6
    Anonym (Ella-Nora) skrev 2018-11-09 10:47:52 följande:

    Ja, min man vet om det.


    Vad tycker han om det?
  • Anonym (Ella-­Nora) Trådstartaren
    Äldre 9 Nov 11:06
    #7
    -1
    66Joy skrev 2018-11-09 10:56:17 följande:

    Ok,vad trevligt! Kommer du att berätta för maken? Visa bilder?


    Yes- ska bli riktigt nice!!! Skrattande

    Om min man vill veta något så vet han att han kan fråga och då kommer jag att svara, det är villkorat så.

    Den andre mannens fru vet inget och får under inga som helst villkor veta. Så inga bilder.

    Måste få fråga- är det vanligt att människor fotograferar sexakten? Det är ju väldigt riskabelt att människor har tillgång till sådana bilder... kan tycka det är lite korkat även om det skulle vara upphetsande att ta dem eller ha dem...
  • Äldre 9 Nov 11:12
    #8
    -1

    Då hon hade besök på egen hand första gången bad jag om bilder. Mkt upphetsande att se sen när jag kom hem ifrån jobbet!

  • Anonym (Ella-­Nora) Trådstartaren
    Äldre 9 Nov 11:16
    #9
    Anonym (M) skrev 2018-11-09 11:04:05 följande:
    Vad tycker han om det?
    Han är okej med det.

    Vi har haft flera år med taskigt sexliv, nästan som ett tvångsmässigt celibat de senaste fem åren. Vi vill inte leva så men vill inte heller leva utan varandra. Tiden går och vi kryper närmare 40. Det är livet som går- ett liv utan sexualitet. Vi tänker båda att den dagen vi är gamla kommer vi ångra fler saker som vi inte har gjort än saker som vi har gjort.

    Den andre mannen gör mig kåt, jag reagerar på ett sätt som jag inte trodde var möjligt längre.

    Jag tänder inte på min egen man och han vet om det. Tycker objektivt att han är riktigt snygg och önskar att jag kände så för honom för jag älskar honom djupt och delar allt med honom. Men det händer inget i kroppen. Det är helt dött. Det är inte spännande. Jag blir inte kåt. Inte våt. Inget som pirrar.

    Det är en förhoppning hos honom att detta kommer att tända gnistan generellt. Han vill också att jag ska bli lycklig och att jag ska få njuta och känna nyförälskelse. Han tror det gynnar oss och vår relation och det tror jag också. Och om han någonsin hittar någon som han tänder på så är det ju helt okej att han får ha sex med den personen också. Dock har han ingen kandidat i nuläget och han har inte heller riktigt samma problem att uppleva upphetsning tillsammans med mig som jag har med honom. Han har inte behov av någon annan säger han. Och så kanske det är. Det är också något som kan ändras.
  • Anonym (Ella-­Nora) Trådstartaren
    Äldre 9 Nov 11:18
    #10
    66Joy skrev 2018-11-09 11:12:00 följande:

    Då hon hade besök på egen hand första gången bad jag om bilder. Mkt upphetsande att se sen när jag kom hem ifrån jobbet!


    Min man skulle kanske också bli upphetsad av att se bilder. Men det är uteslutet eftersom den andre mannen aldrig kommer att gå med på det. Jag vill inte heller dela 100% av hans och min intimitet med min egen man. Jag vill vara öppen men ändå behålla en viss integritet.
Svar på tråden Jag är gift och ligger (snart) med en gift man. Fråga vad ni vill!