• Anonym (TS)
    Äldre 17 Nov 12:16
    3255 visningar
    198 svar
    198
    3255

    Män kring 50, vad gillar ni?

    Vilken typ av kvinna och vilken typ av sex? Gärna detaljer om båda... Vad kan en man född ca 1970 tänkas gilla?

  • Svar på tråden Män kring 50, vad gillar ni?
  • Anonym (Löjli­gt)
    Äldre 17 Nov 12:25
    #1

    Antagligen en kvinna med bröst och vagina samt heterosex. Konstig fråga.

  • Anonym (TS) Trådstartaren
    Äldre 17 Nov 12:33
    #2
    Anonym (Löjligt) skrev 2018-11-17 12:25:37 följande:

    Antagligen en kvinna med bröst och vagina samt heterosex. Konstig fråga.


    Hehe kan vara öppen med att jag startade tråden för att spä på mina egna fantasier om vad män kring 50 gillar :)
  • Anonym (50 Years Of Grey)
    Äldre 17 Nov 13:55
    #3
    +1
    Anonym (TS) skrev 2018-11-17 12:16:48 följande:

    Vilken typ av kvinna och vilken typ av sex? Gärna detaljer om båda... Vad kan en man född ca 1970 tänkas gilla?


    Är man på 51 år
    Jag vill vara dominant, binda henne på något vis och behandla henne så hon blir galet kåt, det kan vara att använda div leksaker (dildos, vibratorer eller varför inte något från kökslådorna, har tusen ideer) Fisting hade varit riktigt upphetsande att få ge. temperaturlekar, is eller stearin hade varit kul att testa på någon, wet? smisk? om hon vill så. självklart ska man knulla och ha oralsex med.

    Hur ska hon vara då? tja, en som skulle uppskatta ovanståene ;) jag tror det är lättare att vara dominant mot en yngre, men annars spelar ålder ingen roll, utseende är kanske inte det viktigaste, men en nätt brunett brukar få mina blickar.

    Nu har jag bara haft tråksex i hela mitt liv, dessutom väldigt sällan, kanske därför jag blivit sån här.

  • Mongol­iet
    Äldre 17 Nov 15:41
    #4

    Tjejer mellan 18-26. De är lättsammare. Som 50-årig man vill man ha det lättsamt de sista åren i livet.

  • Anonym (Lugna trygga kvinno­r)
    Äldre 17 Nov 16:11
    #5

    Lugna trygga kvinnor gärna några år äldre. Jag är född 1967.

  • Anonym (TS) Trådstartaren
    Äldre 17 Nov 20:54
    #6
    Anonym (50 Years Of Grey) skrev 2018-11-17 13:55:00 följande:

    Är man på 51 år

    Jag vill vara dominant, binda henne på något vis och behandla henne så hon blir galet kåt, det kan vara att använda div leksaker (dildos, vibratorer eller varför inte något från kökslådorna, har tusen ideer) Fisting hade varit riktigt upphetsande att få ge. temperaturlekar, is eller stearin hade varit kul att testa på någon, wet? smisk? om hon vill så. självklart ska man knulla och ha oralsex med.

    Hur ska hon vara då? tja, en som skulle uppskatta ovanståene ;) jag tror det är lättare att vara dominant mot en yngre, men annars spelar ålder ingen roll, utseende är kanske inte det viktigaste, men en nätt brunett brukar få mina blickar.

    Nu har jag bara haft tråksex i hela mitt liv, dessutom väldigt sällan, kanske därför jag blivit sån här.


    "Binda henne på något vis" fick mig direkt att tänka på Shibari :)
  • Anonym (TS) Trådstartaren
    Äldre 17 Nov 20:56
    #7
    Anonym (Lugna trygga kvinnor) skrev 2018-11-17 16:11:58 följande:

    Lugna trygga kvinnor gärna några år äldre. Jag är född 1967.


    Varför just lite äldre, är det stor skillnad på säg kvinna 45 och kvinna 55? Ingen kritik bara nyfiken.
  • norda7­2
    Äldre 17 Nov 23:18
    #8

    Jag är född 1972. Det känns som om det här är över för mig nu utan att det ens har börjat. Jag är för gammal för förhållanden. De under 30 ratar mig och de i min egen ålder har redan barn, snart barnbarn och jag har ingenting. Det är tragiskt, detta. Man blir nästan deprimerad. Och att försöka hitta någon kring 30 är nästan ett brott i dag i #metoo:s spår. 

  • Anonym (50 Years Of Grey)
    Äldre 17 Nov 23:27
    #9
    Anonym (TS) skrev 2018-11-17 20:54:43 följande:
    "Binda henne på något vis" fick mig direkt att tänka på Shibari :)
    Just det! Har hört om det men inte riktigt satt mej in i det, har alltid trott det var mest när man strypte brösten med rep, men det verkar ju vara så mycket mer när man googlar på det, mänsklig kassler kanske vore ett bättre namn ;) Nja, själv tänkte jag kanske mer ett par kardborrefängslen i sängramen, men visst, what ever she likes =)
  • Anonym (Tjej3­0)
    Äldre 17 Nov 23:31
    #10
    +1
    Anonym (50 Years Of Grey) skrev 2018-11-17 13:55:00 följande:

    Är man på 51 år

    Jag vill vara dominant, binda henne på något vis och behandla henne så hon blir galet kåt, det kan vara att använda div leksaker (dildos, vibratorer eller varför inte något från kökslådorna, har tusen ideer) Fisting hade varit riktigt upphetsande att få ge. temperaturlekar, is eller stearin hade varit kul att testa på någon, wet? smisk? om hon vill så. självklart ska man knulla och ha oralsex med.

    Hur ska hon vara då? tja, en som skulle uppskatta ovanståene ;) jag tror det är lättare att vara dominant mot en yngre, men annars spelar ålder ingen roll, utseende är kanske inte det viktigaste, men en nätt brunett brukar få mina blickar.

    Nu har jag bara haft tråksex i hela mitt liv, dessutom väldigt sällan, kanske därför jag blivit sån här.


    Anonym (50 Years Of Grey) skrev 2018-11-17 23:27:13 följande:

    Just det! Har hört om det men inte riktigt satt mej in i det, har alltid trott det var mest när man strypte brösten med rep, men det verkar ju vara så mycket mer när man googlar på det, mänsklig kassler kanske vore ett bättre namn ;) Nja, själv tänkte jag kanske mer ett par kardborrefängslen i sängramen, men visst, what ever she likes =)


    Du påminner skrämmande mycket om den man jag brukar träffa!

    P.s. Jag älskar träffarna med honom!
Svar på tråden Män kring 50, vad gillar ni?