• Äldre 20 Nov 22:10
    9739 visningar
    81 svar
    81
    9739

    Min 15 årige pojke är ihop med en 12 årig flicka.

    Hej!

    Märklig situation uppstod när vår son efter mycket hemlighetsmakeri avslöjar att han är ihop med en 12 årig flicka. Han hade tänkt att sova över hos henne under en helg då hon var ensam hemma. vi stoppade övernattningen men det känns som att man inte kan förbjuda dem att vara ihop på grund av att hon fortfarande är ett litet barn och han börjar komma upp i vuxen ålder. Storleksmässigt ser han ut som en vuxen karl och till skillnad från henne är han könsmogen.

    Råd tack.

  • Svar på tråden Min 15 årige pojke är ihop med en 12 årig flicka.
  • Anonym (Troll­)
    Äldre 20 Nov 22:12
    #1

    Det luktar troll. Vem låter ens en 12åring vara hemma själv på de sättet?

  • Anonym (Kur)
    Äldre 20 Nov 22:12
    #2

    Hur mogen är tolvåringen? Har ni kontakt med hennes föräldrar?

  • Anonym (Linda­)
    Äldre 20 Nov 22:13
    #3

    Känner han till lagen? Kan vara bra att ta det med honom i så fall. Så han inte hamnar i trubbel i onödan.

  • Äldre 20 Nov 22:57
    #4

    En 15åring ska såklart inte vara tillsammans med en 12åring. Flickan är ju ett barn. Hur kan du ens fundera över om det är ok?

  • Anonym (fy fan.)
    Äldre 20 Nov 23:03
    #5

    Ja, detta låter ju rent av vidrigt, och hoppas verkligen att det är en sjuk person bakom ts.

  • Äldre 20 Nov 23:55
    #6

    Nej ingen sjuk person bakom TS. Men tack för alla fina råd.

  • Äldre 20 Nov 23:57
    #7
    -1

    Kontakta flickans föräldrar


    M 2010 | B 2017 | A 2019
  • Äldre 21 Nov 00:00
    #8
    Anonym (Kur) skrev 2018-11-20 22:12:52 följande:

    Hur mogen är tolvåringen? Har ni kontakt med hennes föräldrar?


    Ja vi har kontaktat hennes mor och hon tror inte att vi kan förbjuda dem att räffas"vilket jag gjorde första gången jag fick höra om flickan" enligt min son så kontaktade flickan honom efter att han satt punkt för relationen. Känner mig frustrerad eftersom jag inte kan förstå honom.
  • Äldre 21 Nov 00:11
    #9
    Solarn skrev 2018-11-20 22:57:20 följande:

    En 15åring ska såklart inte vara tillsammans med en 12åring. Flickan är ju ett barn. Hur kan du ens fundera över om det är ok?


    Du måste vara lite efter om du tror att jag tycker att det är ok, tråden är startad i syfta att kunna hjälpa i situationen på ett sådant sätt att jag som förälder inte skall bli hatad på grund av nån sorts Romeo Julia effekt, dessa två barn i mellan.
  • Anonym (ellie­)
    Äldre 21 Nov 00:56
    #10

    Eller så har de en helt normal och fin relation som bara är lite ovanlig. Med tanke på hur avslappnad tjejens mamma verkar så lär hon inte anmäla din son för något OM de skulle ha sex. För du vet inte att de skulle ha det. Jag var 13 när jag blev tillsammans med min kille(nu man) som då var 17. Vi hade inte sex fören jag var nästan 15 trots att vi sov över hos varandra. Och nej, innan någon i vanlig ordning löjlar sig med det, varken min man eller ts son är pedofiler eller våldtäktsmän.

Svar på tråden Min 15 årige pojke är ihop med en 12 årig flicka.