• Äldre 25 Dec 22:08
    29401 visningar
    3333 svar
    3333
    29401

    Bf September 2019

    Jag har letat ett tag efter en tråd om bf i september och inte hittat någon så tänker jag att jag skapar en!

    Här kan vi samlas, välkomna!

    Lite om mig: 24åring som bor med min sambo i Stockholm, väntar första barnet efter ha försökt i 25 månader och ett missfall. Plussade rejält tidigt redan äl+7 på kvällen och har bf 2 september :D

  • Svar på tråden Bf September 2019
  • DixieD­ox
    Äldre 4 Jan 17:45
    Yohonney skrev 2019-01-04 16:03:32 följande:

    Såg att det ska finnas en grupp redan på fb ????


    Ja det finns det, som Apelsinpomelo startade tror jag. Skrev privat meddelande till henne tidigare idag men inte fått svar än. :) Tror att det bara är hon som kan bjuda in, eller kan någon annan göra det också?
  • Äldre 4 Jan 18:16
    September89 skrev 2019-01-04 15:12:31 följande:

    Jag har jättejobbigt med dofter just nu! Tycker inte nödvändigtvis att saker luktar illa men MÅR illa av de flesta dofter. Matos är fruktansvärt och just nu klarar jag inte ens av min egen parfym trots att jag fortfarande tycker den luktar gott. Rätt jobbigt att inte klara av att laga mat som vanligt. Vill typ gå ut när min man lagar mat haha.


    Haha känner igen de där matos är de västa av allt! Mår oxå illa av alla lukter men jag tycker ALLT luktar illa!
  • Äldre 4 Jan 18:29

    Hade varit kul att veta vart ni alla kommer ifrån :) jag skälv kommer från väst kusten närmare bestämt Orust :)

  • Äldre 4 Jan 18:32

    Är det fler som har jobbigt med maten? Tycker att nästan allt känns motbjudande att äta men blir ju samtidigt hungrig! Och det som funkar ena gången går inte alls att äta nästa gång så får liksom inget mönster i vad jag kan äta. Känns knepigt inför jobbet nästa vecka då jag ju måste förbereda matlådor i förväg och inte kommer veta vad jag kan få i mig.

  • Äldre 4 Jan 18:45
    September89 skrev 2019-01-04 18:32:09 följande:

    Är det fler som har jobbigt med maten? Tycker att nästan allt känns motbjudande att äta men blir ju samtidigt hungrig! Och det som funkar ena gången går inte alls att äta nästa gång så får liksom inget mönster i vad jag kan äta. Känns knepigt inför jobbet nästa vecka då jag ju måste förbereda matlådor i förväg och inte kommer veta vad jag kan få i mig.


    Jag har de exakt likadant är hungrig men vill inte ha nått :P
  • Äldre 4 Jan 19:08
    Yohonney skrev 2019-01-04 16:03:32 följande:

    Såg att det ska finnas en grupp redan på fb ????


    Grattis till graviditeten! Skriv till apelsinpomelo så hjälper hon dig komma med i gruppen
    Pojke 9-12-17
  • Äldre 4 Jan 20:26
    emeliera skrev 2019-01-04 18:45:05 följande:

    Jag har de exakt likadant är hungrig men vill inte ha nått :P


    Vad funkar att äta för dig?
  • Äldre 4 Jan 20:35

    Hej! Jag är gravid med fjärde barnet. Skulle vilja bli inbjuden i en fb-grupp för oss som ska ha i september ????


    Dotter född -07, Dotter född -12
  • Äldre 4 Jan 20:52
    September89 skrev 2019-01-04 20:26:35 följande:

    Vad funkar att äta för dig?


    Just nu skulle jag kunna leva på salta potatis chips och sallad funkar bäst, mackor kan även funka bra. För dig då? :)
  • Äldre 4 Jan 21:45
    emeliera skrev 2019-01-04 20:52:49 följande:

    Just nu skulle jag kunna leva på salta potatis chips och sallad funkar bäst, mackor kan även funka bra. För dig då? :)


    Det är typ olika varje dag för mig vad som går att äta. Men över lag går det bäst med mat som inte smakar så mycket haha.
Svar på tråden Bf September 2019