• Äldre 25 Dec 22:08
    29452 visningar
    3333 svar
    3333
    29452

    Bf September 2019

    Jag har letat ett tag efter en tråd om bf i september och inte hittat någon så tänker jag att jag skapar en!

    Här kan vi samlas, välkomna!

    Lite om mig: 24åring som bor med min sambo i Stockholm, väntar första barnet efter ha försökt i 25 månader och ett missfall. Plussade rejält tidigt redan äl+7 på kvällen och har bf 2 september :D

  • Svar på tråden Bf September 2019
  • Äldre 4 Jan 21:54

    Halloj.

    Jag blir gärna med i gemenskapen!

    Plussade på äl+9 den 1/1 .

    Efter ett ma och ett mf sen i somras så håller vi alla jäkla tummar och tår för att det går vägen denna gång! Tredje gången gillt eller vad säger man? :)

    Bf blir ca 12/9

  • Äldre 4 Jan 22:14
    September89 skrev 2019-01-04 21:45:47 följande:

    Det är typ olika varje dag för mig vad som går att äta. Men över lag går det bäst med mat som inte smakar så mycket haha.


    Ja men de håller jag med om inte för mkt smak :)
  • DixieD­ox
    Äldre 4 Jan 22:15
    Jsv17 skrev 2019-01-04 19:08:25 följande:
    Grattis till graviditeten! Skriv till apelsinpomelo så hjälper hon dig komma med i gruppen
    Jag har gjort det, men vet du om någon av er andra medlemmar också kan bjuda in? :)
  • Äldre 5 Jan 00:05
    emeliera skrev 2019-01-03 19:52:56 följande:

    Åh grattis alltid roligt när de tar sig för någon som försökt länge håller alla mina tummar och tår att den stannar inne :)


    Tack snälla ???? Det känns så himla overkligt! Hoppas också Vårt lilla mirakel vill stanna hos oss! Och grattis till dig med :) vi hoppas på många september bebisar!

    När har du BF?
  • Äldre 5 Jan 09:26
    HollyJolly skrev 2019-01-05 00:05:14 följande:

    Tack snälla ???? Det känns så himla overkligt! Hoppas också Vårt lilla mirakel vill stanna hos oss! Och grattis till dig med :) vi hoppas på många september bebisar!

    När har du BF?


    Jag har den 6/9 du då? :)
  • Äldre 5 Jan 11:07

    Hej!

    Jag hoppar gärna in här, jag är i v5 (4+3). Detta blir vårt tredje barn om det går vägen... Har tre missfall bakom oss varav det sista inträffade i augusti... Nu håller jag och maken tummarna för att den här graviditeten ska gå vägen ???? Vi har en pojke som är 6 år och en flicka som snart fyller 5 år...

    Jag skulle gärna vilja vara med i fb-gruppen ????

  • Äldre 5 Jan 11:11

    Någon mer som tränar regelbundet och får blodtrycksfall? Har varit på body pump några ggr sedan jag plussade och får så sjuka blodtrycksfall vid tex utfallssteg. Det susar i hela huvudet och jag får sätta mig ner. Någon som upplevt likande och har något tips på hur man hanterar det?

  • Äldre 5 Jan 11:40
    emeliera skrev 2019-01-05 09:26:16 följande:
    Jag har den 6/9 du då? :)

    Som det ser ut nu den 14/9 :) 


     


    Så spännande, och kul att följas åt

  • Äldre 5 Jan 11:56
    HollyJolly skrev 2019-01-05 11:40:08 följande:

    Som det ser ut nu den 14/9 :) 

     

    Så spännande, och kul att följas åt


    Åh va roligt :) ja verkligen jul att följas åt :)
  • Äldre 5 Jan 12:48
    Karma91 skrev 2019-01-05 11:11:39 följande:

    Någon mer som tränar regelbundet och får blodtrycksfall? Har varit på body pump några ggr sedan jag plussade och får så sjuka blodtrycksfall vid tex utfallssteg. Det susar i hela huvudet och jag får sätta mig ner. Någon som upplevt likande och har något tips på hur man hanterar det?


    Jag har häst och får blodtrycksfall hela tiden i stallet. Av att ex böja mig ner. Känns superjobbigt att det kommer så här tidigt? Har tyvärr inga tips men du är inte ensam iaf!
Svar på tråden Bf September 2019