• Äldre 25 Dec 22:08
    29524 visningar
    3333 svar
    3333
    29524

    Bf September 2019

    Jag har letat ett tag efter en tråd om bf i september och inte hittat någon så tänker jag att jag skapar en!

    Här kan vi samlas, välkomna!

    Lite om mig: 24åring som bor med min sambo i Stockholm, väntar första barnet efter ha försökt i 25 månader och ett missfall. Plussade rejält tidigt redan äl+7 på kvällen och har bf 2 september :D

  • Svar på tråden Bf September 2019
  • Mamaam­u
    Äldre 5 Jan 18:19
    emeliera skrev 2019-01-05 09:26:16 följande:

    Jag har den 6/9 du då? :)


    6/9 här med :) :)
  • Äldre 5 Jan 18:27
    Mamaamu skrev 2019-01-05 18:19:39 följande:

    6/9 här med :) :)


    Åh va skoj med samma :) sambon insåg idag att den helgen är hans viktigaste helg på hela året så nu blev de mycket för honom ;)
  • Mamaam­u
    Äldre 5 Jan 20:42

    Vad mer händer den helgen? ;)


    emeliera skrev 2019-01-05 18:27:48 följande:

    Åh va skoj med samma :) sambon insåg idag att den helgen är hans viktigaste helg på hela året så nu blev de mycket för honom ;)


  • Äldre 5 Jan 20:50

    Ömma bröst, molvärk till och från och lätt illamående. Enooorm trötthet och värnevallnigar. Oplanerat. Inne i en "depression", av många anledningar. Började precis med antidepressiva. Börjar studera på måndag. Vill behålla! Hoppas jag fixar studierna med tanke på mitt otroliga illamående samt kräkningar i väntans tider med mina 2 tidigare barn.

    Har ni några symptom redan?

  • Äldre 5 Jan 21:08

    Fick veta att vi är gravida för typ.. 5 minuter sen så jag hoppar på här :)

  • Anonym (Anony­mX)
    Äldre 5 Jan 21:28
    Röjarralf skrev 2019-01-05 20:50:25 följande:

    Ömma bröst, molvärk till och från och lätt illamående. Enooorm trötthet och värnevallnigar. Oplanerat. Inne i en "depression", av många anledningar. Började precis med antidepressiva. Börjar studera på måndag. Vill behålla! Hoppas jag fixar studierna med tanke på mitt otroliga illamående samt kräkningar i väntans tider med mina 2 tidigare barn.

    Har ni några symptom redan?


    Håller tummarna för dig. <3 Jag pluggar också (omskolning efter tidigare jobb), har hitintills bara lite molvärk typ men är rädd att t.ex. kräkas på de många obligatoriska seminarier och annat som kommer i vår...

  • DixieD­ox
    Äldre 5 Jan 21:29
    Jeahla skrev 2019-01-05 21:08:04 följande:

    Fick veta att vi är gravida för typ.. 5 minuter sen så jag hoppar på här :)


    Grattis! :D
  • Äldre 5 Jan 21:31

    någon mer som typ tappat aptiten?

    v.5+2/4 idag och ingen matlust alls. är inte direkt illamående förutom korta attacker. dock ej sugen på NÅGOT ätbart i över huvud taget. drygt som f-n. ätit lite frukost, pytteportion till lunch, 7 nötter och en pytteportion till middag.

    detta blir 3 barnet om det går vägen och jag minns att jag hade lite svårt med matlust med 2:än men inte riktigt så tidigt och extremt.

    i övrigt mår jag hyfsat, lite gasig och uppblåst men annars inga direkta symtom förutom aptitkäsheten.

    önskar att man kunde spola fram tiden 8 v så man kliver in i v.13+.

    jag kommer dock få göra ett VUL inom 1-3v pga tidigare komplikationer. Jag längtar efter att få se ett tickande hjärta.

  • Äldre 5 Jan 22:01
    emeliera skrev 2019-01-04 18:29:51 följande:

    Hade varit kul att veta vart ni alla kommer ifrån :) jag skälv kommer från väst kusten närmare bestämt Orust :)


    Hej! Jag bor i Uddevalla! Så det är ju ganska nära :) hoppade in i tråden nu och hoppas få komma med i fb-gruppen. Har bf 5/9 :) /maria
  • Äldre 5 Jan 22:41
    Mamaamu skrev 2019-01-05 20:42:48 följande:

    Vad mer händer den helgen? ;)


    Vi är bönder jag hästtjej och sambon håller på med veterantraktorer, helgen innan är de bondens dag där är vi med och ställer ut och kör traktorpulling, och helgen efter när bf är planerade vi att åka till EM i traktorpulling vilket han har sätt fram emot :) men tror han ser mer fram emot knodden ;)
Svar på tråden Bf September 2019