• Äldre 25 Dec 22:08
    30130 visningar
    3333 svar
    3333
    30130

    Bf September 2019

    Jag har letat ett tag efter en tråd om bf i september och inte hittat någon så tänker jag att jag skapar en!

    Här kan vi samlas, välkomna!

    Lite om mig: 24åring som bor med min sambo i Stockholm, väntar första barnet efter ha försökt i 25 månader och ett missfall. Plussade rejält tidigt redan äl+7 på kvällen och har bf 2 september :D

  • Svar på tråden Bf September 2019
  • Äldre 6 Jan 21:22
    Anonymhb skrev 2019-01-06 21:16:10 följande:

    Jag försökte starta en BF grupp på FB men va tvungen att välja en vän . Då vi ej vill gå ut med något med tanke på hur tidigt det är så undrar jag om det finns någon här som kan tänka sig starta en FB grupp ?:D

    Eller bli vän med mig så att jag kan starta en haha;)


    Jag kan vara med du kan lägga till mig Emelie Ranft :)
  • Anonym­hb
    Äldre 6 Jan 21:26
    emeliera skrev 2019-01-06 21:22:08 följande:

    Jag kan vara med du kan lägga till mig Emelie Ranft :)


    På till dig som vän nu :D sen borde jag kunna göra gruppen , lite dåligt att inte kunna starta en grupp med 0 medlemmar :/
  • Äldre 6 Jan 21:30
    Anonymhb skrev 2019-01-06 21:26:42 följande:

    På till dig som vän nu :D sen borde jag kunna göra gruppen , lite dåligt att inte kunna starta en grupp med 0 medlemmar :/


    Ja verkligen jätte konstigt faktiskt -_-
  • Äldre 6 Jan 21:37

    Var lite försiktig med fb-grupper om det är något ni inte vill gå ut med ännu. Det är "alltid" en "vän som känner en vän" som känner........ osv. Med erfarenhet från tidigare graviditet så vet jag hur snabbt känsliga uppgifter kan läcka ut.

  • Äldre 6 Jan 21:55

    Skriv till apelsinpomelo i pm, så lägger hon in er i den hemliga fb grupp som redan finns för september 2019 :)

  • Anonym­hb
    Äldre 6 Jan 22:42
    Nicolelle skrev 2019-01-06 21:55:52 följande:

    Skriv till apelsinpomelo i pm, så lägger hon in er i den hemliga fb grupp som redan finns för september 2019 :)


    Åh tack för tipset :) hittade en annan bf september 2019 grupp också :)
  • Äldre 7 Jan 09:31

    Hej på er!

    Plussade (äntligen) för några dagar sedan och väntar mitt andra barn, har en son på 2.5 år. Av erfarenhet är dessa fb-grupper väldigt bra så söker mig därför till en denna graviditeten också hur kommer jag in i den gruppen ni skapat?

    Grattis till er alla för era plus!

  • Äldre 7 Jan 09:57
    Anonymhb skrev 2019-01-06 22:42:50 följande:

    Åh tack för tipset :) hittade en annan bf september 2019 grupp också :)


    Hittade en sluten grupp som heter BF september 2019 sluten grupp på FB! Lila bakgrund och lite aktivitet redan :D

    Hoppar in här också! Snart 31 och väntar mitt 3e dock min sambos första barn! VD 15 sept! Såå späännande!!
  • Äldre 7 Jan 10:24
    emeliera skrev 2019-01-06 21:21:02 följande:

    Någon utav er som märk någon skillnad redan nu på era bröst? Jag har ganska stora bröst och för utom ömheten så har dom redan nu börjat bli större :O


    Jag känner enormt stor skillnad på mina bröst och gjorde det tidigt. Utanpå så kliar dom både i skinnet och på bröstvårtorna, och dom är spända och spränger väldigt. Värst är det på morgonen och några timmar efter jag har vaknat :)
  • Äldre 7 Jan 10:29

    Angående detta med BF grupp som jag ser att några efterfrågat det sista dygnet, jag hoppas verkligen att vi är många som kan vara kvar i här i gruppen <3 jag har absolut inget behov för att vara i någon grupp på fb, och ber er andra tänka till lite kritiskt på de usla sekretessregler som är på FB/messenger. De som efterfrågat och vill in till sånna grupper kan se i den andra BF septembertråden för de försvann raskt in i en grupp på FB. Jag hoppas vi är många som hellre kan stanna kvar här :)

Svar på tråden Bf September 2019