• Äldre 25 Dec 22:08
    29583 visningar
    3333 svar
    3333
    29583

    Bf September 2019

    Jag har letat ett tag efter en tråd om bf i september och inte hittat någon så tänker jag att jag skapar en!

    Här kan vi samlas, välkomna!

    Lite om mig: 24åring som bor med min sambo i Stockholm, väntar första barnet efter ha försökt i 25 månader och ett missfall. Plussade rejält tidigt redan äl+7 på kvällen och har bf 2 september :D

  • Svar på tråden Bf September 2019
  • Äldre 8 Feb 23:33
    Lita89 skrev 2019-02-08 22:43:04 följande:

    Tack för omtanken <3 verkar dock vara ofostrig grav för mig. Fostret var ca 2 mm långt (9+4) och ingen hjärtaktivitet hittades. Misstänker att jag hade äl senare men det borde nog ha funnits mer ändå. Ska tillbaka på torsdag för säkerhets skull men det är väl typ kört. Är så ledsen just nu.


    Fy vad tråkigt att höra :( <3
  • Äldre 9 Feb 05:43
    Lita89 skrev 2019-02-08 22:43:04 följande:

    Tack för omtanken <3 verkar dock vara ofostrig grav för mig. Fostret var ca 2 mm långt (9+4) och ingen hjärtaktivitet hittades. Misstänker att jag hade äl senare men det borde nog ha funnits mer ändå. Ska tillbaka på torsdag för säkerhets skull men det är väl typ kört. Är så ledsen just nu.


    Så himla sorgligt. Förstår verkligen att du är ledsen. Stor kram
  • Äldre 9 Feb 07:24
    Lita89 skrev 2019-02-08 22:43:04 följande:

    Tack för omtanken <3 verkar dock vara ofostrig grav för mig. Fostret var ca 2 mm långt (9+4) och ingen hjärtaktivitet hittades. Misstänker att jag hade äl senare men det borde nog ha funnits mer ändå. Ska tillbaka på torsdag för säkerhets skull men det är väl typ kört. Är så ledsen just nu.


    Åh beklagar =( gud vad sorgligt. Ta hand om dig nu <3 kram
  • Äldre 9 Feb 08:12
    Lita89 skrev 2019-02-08 22:43:04 följande:

    Tack för omtanken <3 verkar dock vara ofostrig grav för mig. Fostret var ca 2 mm långt (9+4) och ingen hjärtaktivitet hittades. Misstänker att jag hade äl senare men det borde nog ha funnits mer ändå. Ska tillbaka på torsdag för säkerhets skull men det är väl typ kört. Är så ledsen just nu.


    Jag är så ledsen för din skull! Beklagar verkligen! <3

    Stor kram! Var ledsen, arg och besviken, men ge inte upp! En dag så är det din tur!
  • Mamaam­u
    Äldre 9 Feb 09:14

    Men vännen :( Beklagar! Känner med dig. Var där för ett tag sen.Ge inte upp och ta hand om dig. Kram


    Lita89 skrev 2019-02-08 22:43:04 följande:

    Tack för omtanken <3 verkar dock vara ofostrig grav för mig. Fostret var ca 2 mm långt (9+4) och ingen hjärtaktivitet hittades. Misstänker att jag hade äl senare men det borde nog ha funnits mer ändå. Ska tillbaka på torsdag för säkerhets skull men det är väl typ kört. Är så ledsen just nu.


  • Äldre 9 Feb 11:06
    Lita89 skrev 2019-02-08 22:43:04 följande:

    Tack för omtanken <3 verkar dock vara ofostrig grav för mig. Fostret var ca 2 mm långt (9+4) och ingen hjärtaktivitet hittades. Misstänker att jag hade äl senare men det borde nog ha funnits mer ändå. Ska tillbaka på torsdag för säkerhets skull men det är väl typ kört. Är så ledsen just nu.


    Beklagar <3 :/
  • Äldre 9 Feb 12:23

    Så ledsamt att läsa om alla som det gått snett för. Jag är själv orolig, pga minskat illamående och en brun flytning. Men idag inga flytningar hittills, och är dessutom illamående och extremt trött. Och svårt ligga på mage för att tuttarna ömmar. Behöver ju inte betyda att allt är tipptopp men det känns lite bättre.

  • Anonym (chock­ad!)
    Äldre 9 Feb 12:28

    Usch denna ständiga oro! Kan inte fatta att folk kan NJUTA av att vara gravida! För mig har det alltid varit förenat med dåligt mående både psykiskt och fysiskt

  • Äldre 9 Feb 12:44
    Anonym (chockad!) skrev 2019-02-09 12:28:15 följande:

    Usch denna ständiga oro! Kan inte fatta att folk kan NJUTA av att vara gravida! För mig har det alltid varit förenat med dåligt mående både psykiskt och fysiskt


    Jag njöt av min första, men då var det ju också just första graviditeten, utan tidigare mf, blödningar eller symtom som försvann. Hade varit en sak om det bara var typfalls-missfallet att oroa sig för, men alla "luringar" som MA, ofostrig graviditet och X gör att det blir så oförutsägbart.
  • Äldre 9 Feb 14:40

    Längesen jag var inloggad här nu, men jag måste fråga vad ni tror. Jag är i v 10+4 och har haft rostfärgade flytningar eller blödningar de senaste dagarna (tors, fre och idag). Jag har inte behövt använda binda alls, men märker det nästan varje gång jag är på toa.

    Jag har inte direkt haft ont, bara lite nån gång nere på höger sida eller vad jag tror är magknip (dwt känns ju annorlunda).

    Samtidigt har jag symtom, cravings som tusan - och jag är trött. Igår och idag har jag varit så otroligt trött. Mår mindre illa numera, men sånt kan ju förändras och behöver inte betyda något.

    Jag vill inte oroa mig för missfall eller så, men undrar verkligen vad det kan vara, om det kan vara naturligt.

    Vad tror ni?

    Jag ska ändå ringa bm på måndag pga har inte fått tid till kub hemskickad, så ska fråga då - men tror ni att det räcker? Jag är så sanslöst trött och vet ärligt talat inte om jag orkar ta mig till gynakuten. Men borde jag?

Svar på tråden Bf September 2019