• Äldre 3 Jan 12:13
    12629 visningar
    1110 svar
    1110
    12629

    Farmen 2019

    Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?

  • Svar på tråden Farmen 2019
  • Äldre 10 Jan 12:29

    Tycker att det bråkas och tjafsas mycket redan.

  • Äldre 10 Jan 13:00
    Deceree1 skrev 2019-01-10 03:14:36 följande:

    Hej igen allihop!:)

    Eftersom Stina vill ha kvar båda så borde hon välja Kim eftersom han är säker på att slå ut bensin helst av killarna och kommer då tillbaka.

    En sak som slog mig efter första avsnittet är att dom valt lite mer efter kvalite i år. Förra årets farmare var ju inkompetenta människor som knappt klarade av nånting.

    Tjejerna drog igång direkt med hästhagen och visste precis vad dom gjorde och arbetade väldigt bra. Stor skillnad mot förra året.


    Alltså, det skulle inte stå att Kim skulle slå ut bensin utan

    Han kan ?slå ut vem som helst?
  • Äldre 10 Jan 15:18
    Linnis92 skrev 2019-01-09 20:48:00 följande:

    Vad tror ni för i morgon? Vem blir förstekämpe?


    Jag skulle bli förvånad om det inte blir Kim. Ska bli intressant se om han e så överlägsen som han påstår. Iofs hoppas jag ju att han tar ut nån av killarna, Tobias t.ex. :)
    kokosnötmjölk skrev 2019-01-10 00:44:34 följande:

    Efter att jag funderat ytterligare lite till tycker jag att det är konstigt att Kim ska låtsas att hans finger är brutet när det inte är det (eller missuppfattade jag något?). Om de andra får reda på det kommer dem definitivt vända det mot honom. Och som jag skrev i början av tråden är jag redo att hata vilt främmande människor nu... jag hatar inte, men jag gillar Kim mindre. 

    Även Inger. Äsch, tror inte jag gillar någon av dem speciellt mycket och tycker ingen gjort "rätt" hela tiden. Men jag kan verkligen inte släppa det med Kims finger nu... 


    Du missuppfattade inte. Kims finger e tydligen så där by default. Jag tror som du att det kan komma slå tillbaka mot honom om/när det kommer fram att han bluffat. :/
    Deceree1 skrev 2019-01-10 03:14:36 följande:

    Hej igen allihop!:)

    Eftersom Stina vill ha kvar båda så borde hon välja Kim eftersom han är säker på att slå ut bensin helst av killarna och kommer då tillbaka.

    En sak som slog mig efter första avsnittet är att dom valt lite mer efter kvalite i år. Förra årets farmare var ju inkompetenta människor som knappt klarade av nånting.

    Tjejerna drog igång direkt med hästhagen och visste precis vad dom gjorde och arbetade väldigt bra. Stor skillnad mot förra året.


    Hej!

    Nu såg ju inte jag förra omgången av Farmen men tycker du verkligen det e så mycket kvalité över årets deltagare? Särskilt bland killarna e det väl lite si & så med det tycker iaf jag. :/
    Nandez skrev 2019-01-10 10:43:09 följande:

    Tobias verkar inte ha någon trevlig kvinnosyn.


    Instämmer. Det va ju han som sa det där med att ?såhär blir det när fruntimmer styr?. :/
    Nandez skrev 2019-01-10 10:44:39 följande:

    Tror att det var Tobias som sa det.


    Japp, det va det.
    Nandez skrev 2019-01-10 10:45:49 följande:

    Tycker inte att alla killarna har sagt så.


    Jag håller med.
  • Äldre 10 Jan 20:17

    Börjar fundera om någon åker ut oavsett att Kim blev förste kämpe och ska välja andre kämpe och tävla eftersom 2 st redan har gått ut självmant.

    Jag hoppas i alla fall att Kim väljer Alex och att han åker ut då han gnäller om allt och inget. Som han säger jag måste göra allt. Pyttsan alla jobbar på med nåt.

  • Äldre 10 Jan 21:06

    Jag tyckte det dom första dagarna när det bara va tjejerna. Jag förklarade ju det med hästhagen. Jag föreslår att du kollar på förra säsongen då du kommer att märka att skillnaden är enomrm. De kunde verkligen ingenting. De va helt inkompetenta och handlingsförlamade.

    Nu såg ju inte jag förra omgången av Farmen men tycker du verkligen det e så mycket kvalité över årets deltagare? Särskilt bland killarna e det väl lite si & så med det tycker iaf jag. :/Instämmer. Det va ju han som sa det där med att ?såhär blir det när fruntimmer styr?. :/Japp, det va det.Jag håller med.[/quote]

  • Äldre 10 Jan 22:54

    Det verkar vara fler latmaskar bland killarna än bland tjejerna. Lite ovanligt i Farmen! Hoppas i alla fall att inte Kim åker ut, för jag tycker han är lite tjyvrolig. Jag tror han fejkade fingerskadan lite för att få en fördel i tvekampen.

  • Äldre 10 Jan 23:45
    lövet2 skrev 2019-01-10 22:54:32 följande:
    Det verkar vara fler latmaskar bland killarna än bland tjejerna. Lite ovanligt i Farmen! Hoppas i alla fall att inte Kim åker ut, för jag tycker han är lite tjyvrolig. Jag tror han fejkade fingerskadan lite för att få en fördel i tvekampen.
    Killarna har väl jobbat för skjulet är klart (dock verkade ju taket svaja) eftersom storbonden sa att det inte behövdes någon mitten bjälke.

    Kim har gjort staket runt hela odlingsområdet så nog har killarna jobbat, men Alex har gnällt och jobbat.

    Kim sa ju själv om att han skadat fingret långt tidigare och att den var därför sned.
  • Äldre 10 Jan 23:47
    Johannus skrev 2019-01-10 20:17:21 följande:

    Börjar fundera om någon åker ut oavsett att Kim blev förste kämpe och ska välja andre kämpe och tävla eftersom 2 st redan har gått ut självmant.

    Jag hoppas i alla fall att Kim väljer Alex och att han åker ut då han gnäller om allt och inget. Som han säger jag måste göra allt. Pyttsan alla jobbar på med nåt.


    Du menar att ingen skulle åka ut pga att 2 stycken redan hoppat av?

    Ja, kanske det eller så kommer det 2 nya som ersätter avhopparna. Vi får se.

    Alex gnäller mycket men det gör Tobias och Rasmus med. Nån av dom 3 får gärna slås ut. Tycker däremot det vore tråkigt om Göran åker ut. :/
    Deceree1 skrev 2019-01-10 21:06:19 följande:

    Jag tyckte det dom första dagarna när det bara va tjejerna. Jag förklarade ju det med hästhagen. Jag föreslår att du kollar på förra säsongen då du kommer att märka att skillnaden är enomrm. De kunde verkligen ingenting. De va helt inkompetenta och handlingsförlamade.


    Ja, det e bättre kvalité på tjejerna, helt klart. Flera av killarna e både slappa & gnälliga som fan. :/

    Får se om jag kollar förra säsongen med. Du har gjort mig lite nyfiken. ;)
    lövet2 skrev 2019-01-10 22:54:32 följande:

    Det verkar vara fler latmaskar bland killarna än bland tjejerna. Lite ovanligt i Farmen! Hoppas i alla fall att inte Kim åker ut, för jag tycker han är lite tjyvrolig. Jag tror han fejkade fingerskadan lite för att få en fördel i tvekampen.


    Flera i killaget e riktiga latmaskar & gnällspikar, ja. :/

    Jag tror som du varför Kim bluffade om fingret men tror tyvärr det kommer slå tillbaka om det kommer fram. Vi e nog många som håller på Kim i tvekampen, både på Farmen och hemma framför TVn. :)
  • Äldre 10 Jan 23:56
    Johannus skrev 2019-01-10 23:45:10 följande:

    Killarna har väl jobbat för skjulet är klart (dock verkade ju taket svaja) eftersom storbonden sa att det inte behövdes någon mitten bjälke.

    Kim har gjort staket runt hela odlingsområdet så nog har killarna jobbat, men Alex har gnällt och jobbat.

    Kim sa ju själv om att han skadat fingret långt tidigare och att den var därför sned.


    Alex, Tobias och Rasmus har jobbat med skjulet men också gnällt konstant och kört med offerkofta om att det bara e dom som jobbar. Dom beter sig otroligt omoget. Göran har synpunkter på storbonden men jobbar flitigt va jag kan se och gnäller inte konstant. Kim e ju en klippa som jobbar hårt utan och gnälla det minsta och verkar se till lagets bästa.
  • Äldre 11 Jan 00:26
    flygrl skrev 2019-01-10 23:47:51 följande:

    Du menar att ingen skulle åka ut pga att 2 stycken redan hoppat av?

    Ja, kanske det eller så kommer det 2 nya som ersätter avhopparna. Vi får se.

    Alex gnäller mycket men det gör Tobias och Rasmus med. Nån av dom 3 får gärna slås ut. Tycker däremot det vore tråkigt om Göran åker ut. :/Ja, det e bättre kvalité på tjejerna, helt klart. Flera av killarna e både slappa & gnälliga som fan. :/

    Får se om jag kollar förra säsongen med. Du har gjort mig lite nyfiken. ;)Flera i killaget e riktiga latmaskar & gnällspikar, ja. :/

    Jag tror som du varför Kim bluffade om fingret men tror tyvärr det kommer slå tillbaka om det kommer fram. Vi e nog många som håller på Kim i tvekampen, både på Farmen och hemma framför TVn. :)


    Har du inte sett förra säsongen då har du missat nåt:) herregud alltså! Det va botox och löshår blandat med missbrukare och annat pack. Ingen av dom hade kunskap om nåt. Om inte annat så kan du få dig ett gott skratt. Elaka som satan va dom me och mobbade. Ingen i produktionen satte stopp för mobbingen, ja de va hemskt. De va så fruktansvärt synd om en tjej när de andra mobbade henne. De delade upp sig i två gäng från dag ett som hatade varann. En riktigt cool kille vann iaf.
Svar på tråden Farmen 2019