• Svar på tråden Farmen 2019
  • Nandez
    Linnis92 skrev 2019-01-19 12:42:46 följande:
    Ja! Den något annat jag reagerade på, killarna (maria ovh emelie?) byggde till sent på natten och Stina och Masha sov? Visst nu mådde dom dåligt av värmen men varför ska vissa jobba mer än andra? De gör väl de där tillsammans? Alla vill ju ha ägg!
    Sen vet man ju inte hur dom klipper och klistrar.
  • flygrl
    Linnis92 skrev 2019-01-19 09:32:45 följande:

    Trodde jag skulle smälla av igår när jag hörde Stina och Masha vid bordet. MEN TA PÅ ER BADKLÄDER DÅ OM NI INTE VILL "VISA" ER! Ville jag skrika från soffan. Blir så jäkla trött! Tyckte också väldigt synd om Göran. Nej jag har fått helt ny bild av Stina, för min del får hon gärna åka hem! Tycker hon har lite dubbelmoral, "vill inte visa upp mig för 67åriga gubbar" men halvt vika ut sig på Instagram går bra.


    Deceree1 skrev 2019-01-19 11:10:49 följande:

    Jag reagerade också på det. Vad tror hon egentligen? Dom bor där ett gäng som lever tillsammans. Det är ju hon som är hänsynslös. Vill inte visa upp sin nakna kropp för en gubbe men kan inte förstå att hon kan ha badkläder på sig som alla andra farmare haft under åren. Hon verkar bara vilja provocera. Jag kan inte fatta att ingen blev förbannad på henne. Han har ju lika stor rätt till sjön som henne. Ja, det va synd om Göran. De där förtjänade han inte. Hoppas Stina åker ut.


    Stina passade väl på bada naken när hon va ensam vid sjön men så kom Göran. Lite oturligt. :/ Men Göran gjorde väl inget fel va jag kan se och Stina får köra med baddräkt fortsättningsvis. Problem solved och inget Stina borde behöva fortsätta tjafsa om.
    Linnis92 skrev 2019-01-19 12:42:46 följande:

    Ja! Den något annat jag reagerade på, killarna (maria ovh emelie?) byggde till sent på natten och Stina och Masha sov? Visst nu mådde dom dåligt av värmen men varför ska vissa jobba mer än andra? De gör väl de där tillsammans? Alla vill ju ha ägg!


    Ja, när uppdraget löper risk inte bli klart i tid borde det ju ligga i allas intresse hjälpa till. Nu kan det ju ha haft och göra med att Stina & Mahsa blev sjuka att dom inte hjälpte till där och då.
    Nandez skrev 2019-01-19 15:41:56 följande:

    Det är roligt att läsa dina bra sammanfattningar


    Tack! Uppskattar att läsa dina och alla andras inlägg med. Tråden ger typ extra krydda till TV-tittandet.
    Nandez skrev 2019-01-19 15:42:54 följande:

    Sen vet man ju inte hur dom klipper och klistrar.


    Precis och det där e viktigt tänka på när man bedömer deltagarnas insatser. TV4 kan vrida och vinkla skeenden rätt rejält för skapa ?bra TV? och då kan sanningen komma lite i andra hand. Det e inte en balanserad dokumentär vi tittar på utan delvis rätt hårt vinklad TV-underhållning.
    Nandez skrev 2019-01-19 15:44:05 följande:

    Man får hoppas att programmet lyfter sig.


    Ja, verkligen. Kanske kunde det få komma in några nya deltagare, lite friskt blod... :)
  • Johannus
    Deceree1 skrev 2019-01-19 13:28:54 följande:
    TV4 har nog tagit med dom två för att provocera o röra om i grytan.
    Håller med dig....alltid ska det finnas dem som kan provocera.
  • Johannus

    Vem tror ni Stina väljer i morgon som andre kämpe?

    Jag tror att hon väljer Emeli eller heter hon så med blått hår...

    Hoppas Stina åker ut för hon lär nog inte vinna över dem på Torpet.

    Hur tror ni det går i Torpet?

    Kommer Kim att slås ut av Maria.?

  • kokosnötmjölk
    Deceree1 skrev 2019-01-18 04:46:42 följande:

    Jag tycker att det är alldeles för lite hundar på Farmen. En stor schäfer som vaktar stället hade ju varit på sin plats :))


    Haha! Jag ser framför mig hur den känner på sig när det blir bråk/tjafs och då börjar jaga berörda ner mot sjön så att de tvingas ta ett bad med kläderna på för att inte bli "tagna" av schäfern  
  • kokosnötmjölk
    Johannus skrev 2019-01-19 22:33:43 följande:

    Vem tror ni Stina väljer i morgon som andre kämpe?

    Jag tror att hon väljer Emeli eller heter hon så med blått hår...

    Hoppas Stina åker ut för hon lär nog inte vinna över dem på Torpet.

    Hur tror ni det går i Torpet?

    Kommer Kim att slås ut av Maria.?


    Jag har inte bra koll på Farmen deltagarna, deras namn fastnar inte mer än för stunden så där har jag faktiskt ingen aning. Jag tror att hon tar någon av killarna för att typ "ha en chans" att vinna. 

    I Torpet hoppas jag att Maria slår ut Kim. Jag tror inte hon kommer få välja någon fysisk gren eftersom det är en man mot en kvinna (tror det brukar vara så, rätta mig om jag har fel!) och om hon väljer kunskap hoppas jag verkligen att tv4 producenterna är helt opartiska när de väljer ut frågorna så att de inte drar deras makt till någon av deltagarnas fördel. Tyvärr säger magkänslan att blir det någon form av kunskap dras den till Kim's fördel för att han typ är den många reagerat på och för att han är lite "speciell" (mao som de flesta där) av sig och att de då vill ha med honom för att fortsätta få tittarna att reagera. 
  • Nandez
    Johannus skrev 2019-01-19 20:13:09 följande:
    Håller med dig....alltid ska det finnas dem som kan provocera.
    Så är det nog kanske skulle det vara trist om alla vore bästis och bundis.
  • Nandez
    Johannus skrev 2019-01-19 22:33:43 följande:
    Vem tror ni Stina väljer i morgon som andre kämpe?

    Jag tror att hon väljer Emeli eller heter hon så med blått hår...

    Hoppas Stina åker ut för hon lär nog inte vinna över dem på Torpet.

    Hur tror ni det går i Torpet?

    Kommer Kim att slås ut av Maria.?
    Ingen aning om vem hon väljer.
Svar på tråden Farmen 2019