• Svar på tråden Farmen 2019
  • Nandez
    kokosnötmjölk skrev 2019-01-20 01:05:30 följande:
    Haha! Jag ser framför mig hur den känner på sig när det blir bråk/tjafs och då börjar jaga berörda ner mot sjön så att de tvingas ta ett bad med kläderna på för att inte bli "tagna" av schäfern smile2.gif  
    Det skulle vara något
  • Deceree1

    Vad dom inte verkar förstå är att man inte ska va bundis o kompis på Farmen för rätt som det är tvingas man hugga sin kompis i ryggen för att själv ta sig vidare. Det är ett spel men i början vill dom bara bli kompisar.

  • kokosnötmjölk
    Nandez skrev 2019-01-20 11:49:11 följande:

    I kväll är det dags igen


    Yes det ska bli spännande att se vem Stina väljer som andrakämpe. 
    Deceree1 skrev 2019-01-20 13:17:34 följande:

    Vad dom inte verkar förstå är att man inte ska va bundis o kompis på Farmen för rätt som det är tvingas man hugga sin kompis i ryggen för att själv ta sig vidare. Det är ett spel men i början vill dom bara bli kompisar.


    När jag läste detta tänkte jag direkt på Masha som satt och grät på intervjun när hon skulle säga att det var tråkigt att Alexander tagit Stina som förstakämpe. De två verkar ju verkligen bundit ihop sig till ett team. 
  • Deceree1
    kokosnötmjölk skrev 2019-01-20 14:11:17 följande:

    Yes det ska bli spännande att se vem Stina väljer som andrakämpe. När jag läste detta tänkte jag direkt på Masha som satt och grät på intervjun när hon skulle säga att det var tråkigt att Alexander tagit Stina som förstakämpe. De två verkar ju verkligen bundit ihop sig till ett team. 


    Även om Stefan ( han som vann förra året) inte va så populär bland tittarna så visste han ändå hur man spelar spelet.
  • Nandez
    Deceree1 skrev 2019-01-20 13:17:34 följande:
    Vad dom inte verkar förstå är att man inte ska va bundis o kompis på Farmen för rätt som det är tvingas man hugga sin kompis i ryggen för att själv ta sig vidare. Det är ett spel men i början vill dom bara bli kompisar.
    Ja, det är ett spel.
  • Nandez
    kokosnötmjölk skrev 2019-01-20 14:11:17 följande:
    Yes smile1.gif det ska bli spännande att se vem Stina väljer som andrakämpe. 

    När jag läste detta tänkte jag direkt på Masha som satt och grät på intervjun när hon skulle säga att det var tråkigt att Alexander tagit Stina som förstakämpe. De två verkar ju verkligen bundit ihop sig till ett team. 
    Ja, det ska bli spännande
  • Nandez
    Deceree1 skrev 2019-01-20 14:29:20 följande:
    Även om Stefan ( han som vann förra året) inte va så populär bland tittarna så visste han ändå hur man spelar spelet.
    Ja det visste ha, jag hade svårt för honom.
  • Deceree1
    Nandez skrev 2019-01-20 16:19:12 följande:

    Ja det visste ha, jag hade svårt för honom.


    Han va ju ändå smart och spelade spelet bra. Han verkade veta exakt vad han gjorde och ett tydligt mål. Att vinna.
  • Nandez
    Deceree1 skrev 2019-01-20 16:54:14 följande:
    Han va ju ändå smart och spelade spelet bra. Han verkade veta exakt vad han gjorde och ett tydligt mål. Att vinna.
    Det har du rätt. Läste någonstans att han skänkte bort pengar. Minns inte var jag läste det, bra gjort i så fall.
Svar på tråden Farmen 2019