• Äldre 3 Jan 12:13
    12654 visningar
    1110 svar
    1110
    12654

    Farmen 2019

    Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?

  • Svar på tråden Farmen 2019
  • Äldre 25 Jan 19:57
    Deceree1 skrev 2019-01-25 19:47:07 följande:

    Jag håller verkligen med dig. Dom va många mot en, va hette hon den lilla tjejen med blå flätor?


    Dee! Hon är ju en jättego tjej.

    Nu försöker de få ut dee så de är så elaka mot henne.

    Nej fy! JP är det falskaste jag skådat. På riktigt chockad. Alexandra är ju inte kapabel att tänka själv men elak.
  • Äldre 25 Jan 22:11
    EdaEda skrev 2019-01-25 19:57:28 följande:
    Dee! Hon är ju en jättego tjej.
    Nu försöker de få ut dee så de är så elaka mot henne.

    Nej fy! JP är det falskaste jag skådat. På riktigt chockad. Alexandra är ju inte kapabel att tänka själv men elak.
    Det namn ni nämner är inte med i årets Farmen...
  • Äldre 26 Jan 00:20
    EdaEda skrev 2019-01-25 19:57:28 följande:

    Dee! Hon är ju en jättego tjej.

    Nu försöker de få ut dee så de är så elaka mot henne.

    Nej fy! JP är det falskaste jag skådat. På riktigt chockad. Alexandra är ju inte kapabel att tänka själv men elak.


    Haha, du är ju på förra säsongen :) ja, Dee va hon hette ja:) ja de va en go tjej :) JP, Alexandra o den där Mulle lr va han hette va ju hemska människor.

    Hur kommer det sig att du ser förra säsongen nu? Ser du båda parallellt ?:)
  • Äldre 26 Jan 02:25
    Deceree1 skrev 2019-01-26 00:20:28 följande:

    Haha, du är ju på förra säsongen :) ja, Dee va hon hette ja:) ja de va en go tjej :) JP, Alexandra o den där Mulle lr va han hette va ju hemska människor.

    Hur kommer det sig att du ser förra säsongen nu? Ser du båda parallellt ?:)


    Haha har inte kollat förut så tittade på förra säsongen då den finns på tv4play :)

    Kollar även på den nya och jag har svårt för Alexander, Rasmus och Emelie som jag tycker vänder kappan efter vinden ;p
  • Äldre 26 Jan 12:27
    lövet2 skrev 2019-01-25 17:32:42 följande:
    Jag kan ge dig en sammanfattning när du är tillbaka! smile1.gif
    Låter bra det
  • Äldre 26 Jan 12:28
    Johannus skrev 2019-01-25 18:41:04 följande:
    Nej snälla Nandez skippa inte oss eller Farmen nu....Inte i alla fall tråden.

    Kram vi ser till att tråden lever vidare med dig.
    Pausar ett tag.

    Det är snällt
  • Äldre 26 Jan 19:13

    Jag tyckte om Masha i början men har nu helt ändrat uppfattning,hennes motivering till varför hon valde Göran att han bidrog minst måste vara en av dom mest genomskinliga lögnerna i Farmens historia.
    Tyvärr har Stina visat sig vara en rabiat feminist med sådant tänk dvs när män generaliserar nedlåtande om kvinnor är det sexism enligt feminister,medans när feminister generaliserar nedlåtande om män är det jämställdhet enligt feminister.
    Förövrigt tyckte jag det var lite roligt att Kim som såg sig själv som någon slags superman förlorade tävling efter tävling och åkte ut blixtsnabbt från programmet,hoppas det blir en tankeställare för honom så att han lär sig vad ordet ödmjukhet betyder.

  • Äldre 26 Jan 21:00
    misil skrev 2019-01-26 19:13:15 följande:
    Jag tyckte om Masha i början men har nu helt ändrat uppfattning,hennes motivering till varför hon valde Göran att han bidrog minst måste vara en av dom mest genomskinliga lögnerna i Farmens historia.
    Tyvärr har Stina visat sig vara en rabiat feminist med sådant tänk dvs när män generaliserar nedlåtande om kvinnor är det sexism enligt feminister,medans när feminister generaliserar nedlåtande om män är det jämställdhet enligt feminister.
    Förövrigt tyckte jag det var lite roligt att Kim som såg sig själv som någon slags superman förlorade tävling efter tävling och åkte ut blixtsnabbt från programmet,hoppas det blir en tankeställare för honom så att han lär sig vad ordet ödmjukhet betyder.
    Motiveringen var den sämsta någonsin mot Göran det håller jag med om.
    Stina fick med sig Macha att ogilla Göran och var nog därför hon valde honom istället för Maria som Macha inte alls kommer överens med. Må den som åker ut på söndag välja Maria till storbonde så hon kan välja förste kämpe som slår ut Macha.

    Jag hoppas bara att Göran blir kvar på Farmen för han jobbar bra trots åldern och helt klart kan man ha ont i ryggen så man inte vågar bära vatten eller brädor när det gör ont.
  • Äldre 27 Jan 00:27

    Såg precis torsdagens avsnitt och det enda jag kan säga är omg... 

    Jag har ingen favorit i programet och känner att jag relaterar allt för känslomässigt till en del beteenden. Dessutom minns jag knappt vad som hänt i tidigare avsnitt och tappar ofta bort mig bland avsnitten och namnen. 

    Därför känner jag mig rätt klar med årets säsong av Farmen och kommer sluta titta nu. 

    Men ni andra får ha det bra och se till att tråden lever vidare  

  • Äldre 27 Jan 01:27
    kokosnötmjölk skrev 2019-01-27 00:27:04 följande:
    Såg precis torsdagens avsnitt och det enda jag kan säga är omg... 

    Jag har ingen favorit i programet och känner att jag relaterar allt för känslomässigt till en del beteenden. Dessutom minns jag knappt vad som hänt i tidigare avsnitt och tappar ofta bort mig bland avsnitten och namnen. 

    Därför känner jag mig rätt klar med årets säsong av Farmen och kommer sluta titta nu. 

    Men ni andra får ha det bra och se till att tråden lever vidare smile1.gif  
    Tänk på att det kommer in nya utmanare så det kommer nog att rätta till sig framöver....Jag säger att det har varit bättre Farmen program tidigare, men i dagens läge så söker producenterna såna folk som gör det till en såpa istället för att lära folk hur det var på den Gamla Goda Tiden..Tanken har nog varit med programmet  att folk får lära sig om bonde livet som det var.....Inte att det samlas en massa olika folk som kommer att klösa ögonen av varann vid första mötet med varann.....Helt klart har det gått till att det blir mer mobbning än att göra ett seriöst program. Tråkigt men sant.....
Svar på tråden Farmen 2019