• Anonym (Nyfik­en på trosor­)
    Äldre 8 Jan 18:08
    6543 visningar
    63 svar
    -4 +1
    63
    6543

    Män i trosor

    Finns det män här som går omkring i damtrosor om dagarna och blir kåta av det? Har inte provat själva än. Kunde vara intressant om det gör en kåtare med damtrosor. ????????

  • Svar på tråden Män i trosor
  • Äldre 8 Jan 18:22
    #1

    Har provat flera gånger de gör mig kåtare

  • Anonym (Nyfik­en på trosor­) Trådstartaren
    Äldre 11 Jan 17:43
    #2

    Har använt fruns trosor några dagar nu, och det är upphetsande och mjuk och lent mot kuken och pungen. ????????

  • Anonym (Anony­m)
    Äldre 28 Mar 19:28
    #3

    Jag använder nästan alltid damtrosor, och ibland också en del andra damunderplagg som gördel och damstrumpor, helt enkelt för att de känns sköna att ha på sig. Inse att det kan verka vridet, men det är ju inte till skada för någon annan, så då bör man väl få göra som man vill och känner för.

  • Anonym (Man)
    Sat 30 Mar 2019 14:22
    #4

    Har väl enbart testat tjejens trosor här hemma och jag får stånd varje gång. Jag vet inte varför. Endera är det materialet eller att de är trängre framtill mot vad kalsonger är så att det blir något speciellt tryck mot snasen.

  • Anonym (Upphe­tsad man)
    Sat 30 Mar 2019 19:53
    #5

    Ja har provat det, blir hårdare och sprutar mer. Bästa runket va i en tjejkompis använda trosor och bh. Tog dom från tvättkorgen och gjorde ja skulle. Hon skulle bara veta.

  • Anonym (Kvinn­a)
    Sun 7 Apr 2019 03:31
    #6

    Det är skönt med för små trosor, som klämmer här och var. Skönt att ha på sig de uppklippta trosorna också.

  • Anonym (Karl)
    Sun 7 Apr 2019 09:12
    #7

    Vsr nog runt 7-8 när man började prova mammas saker och ha på sig under kläderna till skolan, upphetsad konstant;)

  • Sun 7 Apr 2019 18:00
    #8

    Är sexigt:)

  • Anonym (Karl)
    Fri 12 Apr 2019 22:07
    #9

    Nån mer:)?

  • Anonym (Karl)
    Sun 21 Apr 2019 19:00
    #10

    Nån?

Svar på tråden Män i trosor