• Anonym (Nyfik­en på trosor­)
    Äldre 8 Jan 18:08
    6548 visningar
    63 svar
    -4 +1
    63
    6548

    Män i trosor

    Finns det män här som går omkring i damtrosor om dagarna och blir kåta av det? Har inte provat själva än. Kunde vara intressant om det gör en kåtare med damtrosor. ????????

  • Svar på tråden Män i trosor
  • Sun 21 Apr 2019 19:18
    #11

    Brukar hemma använda trosor men för min del är det tunna o sexiga nylonstrumpbyxor som dels skapar kåthet men även att det är skön känsla.

    Önskvärt vore att våra svenska damer kunde vara mer öppensinniga för dessa rollbyten.

    Ps nylonstrumpor är suveränt om vi föräldrar ska ha tystare sex o slippa allt plaskljud

  • Anonym (sn)
    Sat 27 Apr 2019 01:49
    #12

    Måste erkänna att jag hade tjejens trosor på mig när jag knäskurade golven o jag blev så kåt 

  • Anonym (Karl)
    Mon 29 Apr 2019 20:02
    #13

    Underbar fetisch;)

  • Anonym (Karl)
    Wed 1 May 2019 14:26
    #14

    Fler:)?

  • Fri 10 May 2019 12:18
    #15
    Perjonsson skrev 2019-04-21 19:18:28 följande:

    Brukar hemma använda trosor men för min del är det tunna o sexiga nylonstrumpbyxor som dels skapar kåthet men även att det är skön känsla.

    Önskvärt vore att våra svenska damer kunde vara mer öppensinniga för dessa rollbyten.

    Ps nylonstrumpor är suveränt om vi föräldrar ska ha tystare sex o slippa allt plaskljud


    Jag håller med. Strumpbyxor är så sköna att på.

    Men ett par stringtrosor gör ju inte kuken slak direkt
  • Anonym (Karl)
    Tue 14 May 2019 19:45
    #17

    Älskar använda trosor:)

  • Wed 15 May 2019 13:41
    #18

    Jag tände på att ha på mig min partners sexiga trosor när jag var yngre. Men bara när jag var hemma ensam. Det var en riktig fetisch, jag blev kåt bara av att vara på ett ställe där dom sålde damunderkläder. Vid nåt tillfälle köpte jag också strumphållare och strumpor som jag hade på mig när jag var själv hemma. Men min hustru kom på mig och det blev ett jävla liv. Det var nog närmast lite omedvetet att jag faktiskt lät mig bli avslöjad, drömmen vore om hon skulle acceptera det, jag fantiserade om att ha sex med henne och vi båda skulle ha sexiga underkläder på oss. Men hon reagerade med att bli tvärarg och hon accepterade aldrig min fetisch.

    Händer fortfarande vid nåt enstaka tillfälle att jag testar hennes trosor, men känslan är inte som förr. 

  • Anonym (Karl)
    Thu 16 May 2019 17:34
    #19

    Alltid skönast med någon annan än tjejens trosor;)

  • Anonym (Refat­)
    Sat 18 May 2019 07:05
    #20

    På 80-talet var det vanligt med herrtrosor.

    Oj vad ung och sexig jag var då!

  • Anonym (Karl)
    Thu 23 May 2019 18:43
    #21
    Anonym (Refat) skrev 2019-05-18 07:05:45 följande:

    På 80-talet var det vanligt med herrtrosor.

    Oj vad ung och sexig jag var då!


    Aldrig hört talas om herrtrosor så
Svar på tråden Män i trosor