• Äldre 10 Jan 05:03
    1198 visningar
    20 svar
    20
    1198

    Vad gör du när din sambo är bortrest?

    Vad gör du hemma när din sambo är bortrest som du inte skulle göra när han/hon var hemma? Själv brukar jag äta konserverade champinjoner direkt ur burken och titta på romantiska komedier på netflix

  • Svar på tråden Vad gör du när din sambo är bortrest?
  • Anonym (XXX)
    Äldre 10 Jan 06:23
    #1

    Dricker vin och röker. 

  • Jonnyn­ilsson
    Äldre 10 Jan 06:25
    #2
    Shoegal81 skrev 2019-01-10 05:03:39 följande:

    Vad gör du hemma när din sambo är bortrest som du inte skulle göra när han/hon var hemma? Själv brukar jag äta konserverade champinjoner direkt ur burken och titta på romantiska komedier på netflix


    Slarvar med maten och sängtider. Och längtar efter att hon skall komma hem igen så det inte är tomt bredvid mig i sängen. Jag sover dåligt första och ibland andra natten som hon är iväg. 
  • Äldre 10 Jan 06:59
    #3
    Jonnynilsson skrev 2019-01-10 06:25:45 följande:

    Slarvar med maten och sängtider. Och längtar efter att hon skall komma hem igen så det inte är tomt bredvid mig i sängen. Jag sover dåligt första och ibland andra natten som hon är iväg. 


    Yup, slarvar med det mesta gör jag också, just nu ett berg med disk på diskbänken som jag hoppas få bort innan han kommer hem...
  • Äldre 10 Jan 07:11
    #4

    Vi har småbarn, så oftast somnar jag bara exceptionellt tidigt efter att ha roddat med allt själv Men rent generellt så brukar jag passa på att laga mat som jag själv verkligen uppskattar men som inte mannen tycker om, sover mitt på sängen och brer ut mig ordentligt, tittar på filmer han inte skulle tycka om.

  • Anonym (Gräsä­nkling­)
    Äldre 10 Jan 08:42
    #5

    Jobbar ett par extra timmar varje dag. Renoverar huset. Äter frysmat.

  • sextio­talist
    Äldre 10 Jan 11:19
    #6

    Frossar i vitlök

  • Anonym (Bill)
    Äldre 10 Jan 11:26
    #7
    +1

    Kollar porr. O leker med mig själv lite. Sommartid vid bra väder går jag naken ute. 

  • Anonym (.)
    Äldre 10 Jan 11:35
    #8

    Jag kommer faktiskt inte på något som jag känner att jag inte kan göra när han är hemma. :) Njuter lite extra av att det inte blir stökigt på två sekunder kanske haha? (han är mycket slarvigare än vad jag är)
    Jag gör nog helt enkelt bara lite mer av det jag gör i vanliga fall. Plus slarvar med maten..det är han som står för matlagningen här hemma och jag hatar att laga mat...

  • Anonym (såkla­rt)
    Äldre 10 Jan 12:16
    #9

    Äter chips eller annat som smular i sängen med en film eller en bok. Han krevevrar på smulor i sängen, jag kan borsta av lakanet med handen och vara nöjd.

  • Äldre 10 Jan 12:21
    #10

    Bestämmer egenmäktigt över fjärrkontrollen till teven.

  • Anonym (Milly­)
    Äldre 10 Jan 12:24
    #11

    Åker till min kille, går på krogen, röker och dricker för mycket.

  • Anonym (Hn)
    Äldre 11 Jan 06:01
    #12

    Bereder ut mig i sängen och äter mat som min sambo inte gillar i soffan framför TVn.

  • Anonym (H)
    Äldre 11 Jan 06:28
    #13

    Lägger mig i sängen och glor på ipaden, youtube, porr, onanerar osv. Målar naglarna, fixar med håret, plockar ögonbrynen, rensar bland kläder och smink..

  • Anonym (Hepp)
    Äldre 11 Jan 11:44
    #14

    Jag svullar med chips och läsk, kanske gör en drink och kollar filmer på Netflix som han inte vill se. Jag läser böcker. Jag tar fram alla kläder ur garderoben och sorterar/går igenom (tar ett tag).

  • Anonym (Hepp)
    Äldre 11 Jan 11:45
    #15
    Anonym (Milly) skrev 2019-01-10 12:24:54 följande:

    Åker till min kille, går på krogen, röker och dricker för mycket.


    Så när din sambo är bortrest åker du till din kille? Är du otrogen eller missförstår jag?
  • Anonym (Jag)
    Äldre 11 Jan 15:50
    #16

    Lyssnar på hög musik och städar iordning hemmet så det känns riktigt fräscht, beställer pizza, ställer fram colan, slänger mig i soffan och njuter av att han inte är hemma och irriterar mig som fan med att stöka ner efter fem minuter eller smaskar när han äter.. Haha

  • Anonym (Ooooh­)
    Äldre 11 Jan 18:30
    #17

    Frossar i allt som är gott och onanerar till porr och skiter i att duscha typ

  • Anonym (Milly­)
    Äldre 13 Jan 17:37
    #18
    Anonym (Hepp) skrev 2019-01-11 11:45:39 följande:

    Så när din sambo är bortrest åker du till din kille? Är du otrogen eller missförstår jag?


    Inget jag är stålt över, heller inget jag kan låta bli.
  • Anonym (Passa­r på)
    Sat 1 Jun 2019 01:56
    #19

    Röker under fläkten istället för att gå ut.

  • Anonym (Kl)
    Sun 7 Jul 2019 23:07
    #20

    Äter något gott, tex sushi och godis. Kollar på film och njuter av ensamheten. Är introvert så gillar att vara ensam någon gång då och då. :)

Svar på tråden Vad gör du när din sambo är bortrest?