• KisseC

    Gissar gärna kön utifrån ultraljudsbilder och nub

    Tråkig fredagkväll, posta era ulbilder från v 13 ca här i tråden så försöker jag gissa kön utifrån nubteorin.

    Har ni redan fött eller tagit reda på kön så rätta mig gärna :)

    Bara för skojs skull!

  • Svar på tråden Gissar gärna kön utifrån ultraljudsbilder och nub
  • KisseC

    [quote=79434063][quote-nick]laila89 skrev 2019-02-10 17:51:18 följande:[/quote-nick][/quote]

    Flicka :)

  • KisseC
    RR1 skrev 2019-02-10 19:57:49 följande:

    Går det att gissa enligt skallteorin på min bild, v. 9+5


    Nej tyvärr inte, för tidigt! :)
  • Älskadeunge18
    KisseC skrev 2019-02-10 10:54:59 följande:

    Pojke :)


    Ser du nuben på min bild? Tänkte för la upp den på strictly nub theory på Facebook men dom sa att det inte syntes något på mina bilder? Tänkte bara vad som fick dig att säga pojke om du ser annat? :) får svar från NIPT nästa vecka :)
  • KisseC
    Älskadeunge18 skrev 2019-02-11 10:36:22 följande:

    Ser du nuben på min bild? Tänkte för la upp den på strictly nub theory på Facebook men dom sa att det inte syntes något på mina bilder? Tänkte bara vad som fick dig att säga pojke om du ser annat? :) får svar från NIPT nästa vecka :)


    Inte jätte tydlig nub nej, så mitt svar är jag inte säker på. Krävs ju eg perfekta bilder för att verkligen kunna ge en bra gissning utifrån nub. Är det en tydlig bild så skulle jag säga att nubterorin är väldigt tillförlitlig.

    Det är långt ifrån alla bilder som är bra för det teorin av de som lagts upp här.

    Men gissar ifrån det jag ser och kompletterar med huvudet och kör en gissning på det.

    På din bild är jag absolut inte säker men vill gissa pojle ändå. Spännande!
  • laila89
    KisseC skrev 2019-02-11 08:11:00 följande:

    [quote=79434063][quote-nick]laila89 skrev 2019-02-10 17:51:18 följande:[/quote-nick]


    Flicka :)

    [/quote]

    Ok roligt. Ser du nubben tydligt? Är det nubb och huvudform du baserar det på att det är en flicka
  • KisseC
    Theger skrev 2019-02-11 14:41:06 följande:

    Hej! Födde igår en flicka, precis som du sa Kisse??????????????Så du hade helt rätt!


    Åh, stort grattis!! :) Va roligt!
  • Älskadeunge18
    KisseC skrev 2019-02-11 12:25:04 följande:

    Inte jätte tydlig nub nej, så mitt svar är jag inte säker på. Krävs ju eg perfekta bilder för att verkligen kunna ge en bra gissning utifrån nub. Är det en tydlig bild så skulle jag säga att nubterorin är väldigt tillförlitlig.

    Det är långt ifrån alla bilder som är bra för det teorin av de som lagts upp här.

    Men gissar ifrån det jag ser och kompletterar med huvudet och kör en gissning på det.

    På din bild är jag absolut inte säker men vill gissa pojle ändå. Spännande!


    Oki, ja super spännande! Har en pojke sen innan så vill ju helst ha en utav båda men mannen vill verkligen ha till son haha. Kan inte du snälla ringa in nuben till mig? Jag fattar verkligen ingenting vart den är förutom på jätte tydliga bilder som man får på Google, Haha :)
Svar på tråden Gissar gärna kön utifrån ultraljudsbilder och nub