• Anonym (Strap­on)
    Äldre 20 Jan 22:58
    751 visningar
    24 svar
    -1 +1
    24
    751

    Strapon

    Strapon - något för dig/er?

    Skulle du vilja sätta på din kille med en strapon?

    Skulle du vilja bli påsatt av din tjej med strapon?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Strapon
  • Äldre 20 Jan 23:09
    #1

    Jag saknade "Jag HAR satt på killar med strapon." så jag röstade på nummer två. 


    Det var lite kul, men inte så upphetsande som jag trodde att det skulle vara. 


    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Äldre 21 Jan 08:01
    #2

    Det är en dröm jag haft i många år att bli påsatt av en kvinna med strapon blir hård bara av att drömma om det.

  • Anonym (Vill jämt)
    Äldre 21 Jan 15:45
    #3

    Jag tar min kille med strapon ibland det är underbart sexigt och han får härliga sprut.

  • Äldre 21 Jan 15:53
    #4
    -1

    Herregud, nej, usch! Skulle min kille tända på det (vilket han inte gör) skulle jag se honom som mindre manlig och det hade dödat sexlusten totalt!

  • Anonym (Strap­on) Trådstartaren
    Äldre 22 Jan 12:36
    #5
    felicityporter skrev 2019-01-21 15:53:16 följande:

    Herregud, nej, usch! Skulle min kille tända på det (vilket han inte gör) skulle jag se honom som mindre manlig och det hade dödat sexlusten totalt!


    Skulle du tappa sexlusten för att han eventuellt njuter av att få prostatan stimulerad? Det är en erogen zon hos män och det är bevisligen även bra att stimulera prostatan hos män för att minska risken för vissa sjukdomar.
  • Äldre 22 Jan 12:43
    #6
    Anonym (Strapon) skrev 2019-01-22 12:36:12 följande:

    Skulle du tappa sexlusten för att han eventuellt njuter av att få prostatan stimulerad? Det är en erogen zon hos män och det är bevisligen även bra att stimulera prostatan hos män för att minska risken för vissa sjukdomar.


    Ja.
  • Anonym (Skönt­)
    Äldre 27 Jan 13:37
    #7

    Jag har länge drömt om att bli påsatt i rumpan med en strapon. Har under många år njutit genom att stimulera mig själv analt med leksaker. Otroligt skönt att känna en leksak glida in i rumpan och massera prostatan.

  • Äldre 27 Jan 14:57
    #8

    Skulle vara underbart att träffa en kvinna med erfarenhet av att ta kille med strapon. Hon skulle bli min gudinna.

  • Anonym (Troli­gt?)
    Äldre 28 Jan 19:27
    #9

    Hur troligt är det ens att kvinnor vill pröva det  knappt nån

  • Äldre 28 Jan 20:13
    #10
    Anonym (Troligt?) skrev 2019-01-28 19:27:56 följande:

    Hur troligt är det ens att kvinnor vill pröva det  knappt nån


    Kanske fler än folk tror. Men frågan måste ju lyftas innan någon kan säga ja eller nej - och enligt norm är MANLIGT sex tydligen feminint och därför lite pinsamt? 


    Världen är bra märklig.  


     


    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
Svar på tråden Strapon