• Svar på tråden Vi som ruvar just nu!
  • AHG
    Edlf skrev 2019-03-13 20:46:39 följande:

    Fick också se ett litet tickande hjärta idag och vi är så LÄTTADE! Känns fantastiskt :) om en vecka ska vi till Mvc för första gången.

    Har du gått vidare till nån annan tråd här som du kan tipsa om?


    Åh så underbart att höra! :) grattis!

    Jag har gått med i en dold Facebookgrupp..kolla i forumet för Gravida här på FL och gruppen som heter ?BF oktober 2019? där bland kommentarerna kan du hitta en tjej som är administratör som kan bjuda in till den gruppen om du känner för det :)
  • Edlf
    AHG skrev 2019-03-13 20:55:11 följande:

    Åh så underbart att höra! :) grattis!

    Jag har gått med i en dold Facebookgrupp..kolla i forumet för Gravida här på FL och gruppen som heter ?BF oktober 2019? där bland kommentarerna kan du hitta en tjej som är administratör som kan bjuda in till den gruppen om du känner för det :)


    Ah, nice det ska jag absolut göra! Tack för tipset och lycka till :)
  • nypan78

    Nu är jag också ruvare igen. 2 blastocyster "on board" - sista chansen att föda en 2019 bebis. Man kan ju alltid hoppas.

  • jooo
    druvan52 skrev 2019-03-02 20:19:13 följande:

    Lite suddig bild men tycker mig se det! Grattis!! Jag fick också svagt idag på ruvardag 8 men ska ta ett digitalt på måndag om inte mensen kommit då.


    Tyvärr blev de missfall för mig. 3 veckor sen blödning och fortfarande utslag väntar på äl och ny mens inför fet. Väldigt störande! Hur går drt för dig?

  • druvan52
    jooo skrev 2019-03-24 19:17:50 följande:

    Tyvärr blev de missfall för mig. 3 veckor sen blödning och fortfarande utslag väntar på äl och ny mens inför fet. Väldigt störande! Hur går drt för dig?


    Vad tråkigt håller tummarna för nästa gång! Jag testade positivt och ska på ultraljud imorgon för att se om det tagit sig, hoppas såklart att det gjort det.
  • Hedblomster

    Återförde en fryst igår! Så nu är jag ruvare för andra gången. Känner mig just nu så väldigt positiv och glad just nu men jag vet att det kommer gå över i tvivel så småningom. Har testdag 6 april men är i naturlig cykel så kommer få mens 1 eller 2 april om det inte lyckas. Tar lutinus men det förlängde inte min cykel förra gången efter färskförsöket så tror inte det gör det nu heller, tar mindre dos dessutom. Förra gången fick jag rosa på lutinuspinnen redan på rd 4 så hoppas slippa se det igen... Läskig sak den där pinnen.


    Blogg: havingyourbaby.vimedbarn.se. Insta: ttcsomewhereinsweden. TTC sen mars-17. X i maj-17.
  • Najo

    På luvardag 7 med blasto. Så himla jobbigt. BÄVAR för denna vecka. Testdag på fredag men är i min naturliga cykel och lär få mens från onsdag om det inte gått vägen. Olidligt.

  • ylwalii

    Efter nästan 1 års uppehåll sedan vårt senaste misslyckade försök har vi tagit tag i det igen.
    Fick i lördags tillbaka 2 st fina embryon. Minns inte cell-antal, 4 tror jag. Det här är vårt sista försök och bara 4 ägg av 5 blev befruktade. Vet inte ännu om de överlevde till frysen. Hoppas det, ifall detta inte går vägen.

    Att ruva är så hemskt.. man hoppas och hoppas. Jag har aldrig varit gravid förut och vet därför inte hur min kropp reagerar när den är gravid. Kanske inte alls.. 
    Min testdag är 11 april.

    Nu läser jag på forum, lever på hoppet och andras underbara glädje av att lyckas.


    Håller tummar och tår för oss alla! <3

  • Loviisa89
    Najo skrev 2019-03-25 12:06:57 följande:

    På luvardag 7 med blasto. Så himla jobbigt. BÄVAR för denna vecka. Testdag på fredag men är i min naturliga cykel och lär få mens från onsdag om det inte gått vägen. Olidligt.


    Ja det kan verkligen vara tortyr att ruva när mensdagen närmar sig. Tänkte du testa innan testdag om mensen inte kommer på onsdag eller väntar du hela? :)
    Insta: Ivfskafunka
Svar på tråden Vi som ruvar just nu!