• Äldre 22 Jan 20:35
    16365 visningar
    379 svar
    379
    16365

    Vi som ruvar just nu!

    Någon annan som ruvar just nu?

  • Svar på tråden Vi som ruvar just nu!
  • Äldre 26 Mar 06:29

    Jag kommer inte testa före fredag. Har gjorr detta 2 ggr med färska. Bägge ggr blev jag gravid direkt. Det värsta är att hela tiden balansera förhoppningarna. O samtidigt analyserar man alla symptom och/ eller biverkningar från lutinus. Detta är min enda chans pga min ålder.

  • Äldre 26 Mar 18:57
    Najo skrev 2019-03-26 06:29:41 följande:

    Jag kommer inte testa före fredag. Har gjorr detta 2 ggr med färska. Bägge ggr blev jag gravid direkt. Det värsta är att hela tiden balansera förhoppningarna. O samtidigt analyserar man alla symptom och/ eller biverkningar från lutinus. Detta är min enda chans pga min ålder.


    Okej. Håller tummarna att du får positivt på fredag :)
    Insta: Ivfskafunka
  • Äldre 26 Mar 19:57
    Loviisa89 skrev 2019-03-26 18:57:14 följande:

    Okej. Håller tummarna att du får positivt på fredag :)


    Ruvar du också??
  • Äldre 26 Mar 20:01
    Najo skrev 2019-03-26 19:57:59 följande:

    Ruvar du också??


    Ser det nu. Hade du FET 19 mars? Jag hade FET 18 mars. När har du testdag med dina 2 blasto? Nyfiken, vad är anledningen till att de sätter in 2 st? Jag hade 2 kvar mem den sista är kvar i frysen tack vare att den första klarade tiningen.
  • Äldre 27 Mar 06:52
    Najo skrev 2019-03-26 19:57:59 följande:

    Ruvar du också??


    Nej jag ruvar inte just nu. Misslyckades med tredje återföringen för ett par veckor sen. Ska köra vår fjärde och sista återföring på första IVF:en så fort jag får positivt på ÄL test. Annars blir det nog ett andra äggplock i maj.
    Insta: Ivfskafunka
  • Äldre 27 Mar 07:17

    Ok förstår. Det hänger ju på embyot till absolut största del har jag förstått. Hoppas det sista i skörden ger ett positivt resultat för dig.

  • Äldre 27 Mar 08:44
    Najo skrev 2019-03-27 07:17:08 följande:

    Ok förstår. Det hänger ju på embyot till absolut största del har jag förstått. Hoppas det sista i skörden ger ett positivt resultat för dig.


    Tack! :) Ja vi får ju hoppas att det är ett bra ett det sista. Just nu är jag inte så positiv dock utan tror att vi kommer behöva köra nytt äggplock.
    Insta: Ivfskafunka
  • Äldre 27 Mar 09:21

    Ruvardag 3 efter fet... Har sen igår lite ömma bröst, vilket jag vanligtvis brukar ha sedan äl men inte hade denna cykel så jag tror bara det är som vanligt innan mens. Känner mig lite yr och varm men tror det beror på stress och nervositet för jag ska vittna i en rättegång imorgon och imorse tog jag två olika ägglossningstest för jag har inga gravtest hemma för att undvika tjuvtestning, och de var heeeelt blanka haha... Vet att ägglossningstest inte är detsamma som graviditetstest men många får ju utslag vid graviditet ändå. Har känt mig sååå hoppfull sen i söndags fram tills nu. Nu känns det PISSIGT. Men men. Bara att vänta och se. Tar nog ett gravtest innan mensen ska komma iaf.


    Blogg: havingyourbaby.vimedbarn.se. Insta: ttcsomewhereinsweden. TTC sen mars-17. X i maj-17.
  • Äldre 27 Mar 15:32

    Ruvardag 8 med 2 blastocyster. Testade negativt igår på rd7 - dumma mig som tjuvtestade. Samtidigt som testet var superkänslig och det inte ens fanns en antydning till sträck är hoppet nere...

  • Äldre 27 Mar 15:48

    [quote=79530728][quote-nick]nypan78 skrev 2019-03-27 15:32:31 följande:[/quote-nick]Ruvardag 8 med 2 blastocyster. Testade negativt igår på rd7 - dumma mig som tjuvtestade. Samtidigt som testet var superkänslig och det inte ens fanns en antydning till sträck är hoppet nere...[/quoH

    Hej,

    Är på ruvardag 9. Testdag på fre. Jag vågar inte testa innan. Däremot är jag stressad och rädd att mensen kommer närsom då det är 14 dgr sedan ÄL idag. Får inga bra indikationer på om det är vanligare att mensen förskjuts eller ej med lutinus. Men min spaning är att dem snarare förskjuts med lutinus..

    Risken att testa tidigt som gjorde är just att det blir negativt men man vet inte om man ska ta ut d i förskott eller inte... hoppas du plussar senare!

Svar på tråden Vi som ruvar just nu!