• Äldre 22 Jan 20:35
    16078 visningar
    379 svar
    379
    16078

    Vi som ruvar just nu!

    Någon annan som ruvar just nu?

  • Svar på tråden Vi som ruvar just nu!
  • Äldre 27 Mar 17:58
    +1
    nypan78 skrev 2019-03-27 15:32:31 följande:

    Ruvardag 8 med 2 blastocyster. Testade negativt igår på rd7 - dumma mig som tjuvtestade. Samtidigt som testet var superkänslig och det inte ens fanns en antydning till sträck är hoppet nere...


    Jag ruvade i november och kunde inte hålla mig från att tjuvtesta på dag 9 då jag hört att så många fick positivt redan då med blastis och för att jag hade haft mensvärk vilket jag aldrig har om jag inte blöder samtidigt. Det visade negativt. Hoppet sjönk såklart men bara tre dagar efter det testade jag positivt. Man kan ju hoppas att det helt enkelt var lite för tidigt för dig bara. Lycka till med ruvandet alla i tråden <3
  • Äldre 29 Mar 12:37

    Plussade precis! testdag idag. FET 18/3.

  • Fri 29 Mar 2019 22:56
    Najo skrev 2019-03-29 12:37:12 följande:

    Plussade precis! testdag idag. FET 18/3.


    Stort grattis!!! :D
    Insta: Ivfskafunka
  • Sat 30 Mar 2019 18:57

    Testade idag på ruvardag 6, inte morgonurin men hållt mig länge. Det var negativt... Hoppas det var för tidigt. Men till och med när jag hade utomkveds fick jag svaaaaaagt streck typ på äl+10 och nu motsvarar det ju typ äl+11. Men men bara att vänta och se. Vår andra återföring iaf, vill inte behöva hålla på med det...


    Blogg: havingyourbaby.vimedbarn.se. Insta: ttcsomewhereinsweden. TTC sen mars-17. X i maj-17.
  • Sun 31 Mar 2019 08:39
    Loviisa89 skrev 2019-03-29 22:56:06 följande:

    Stort grattis!!! :D


    Tack så mycket. Har aldrig lyckats bli gravid naturligt men haft flyt i IVF sammanhang. Första försöket med de två första (ivf med färska) och nu sist återföring med FET blasto.
  • Sun 31 Mar 2019 08:42
    Hedblomster skrev 2019-03-30 18:57:10 följande:

    Testade idag på ruvardag 6, inte morgonurin men hållt mig länge. Det var negativt... Hoppas det var för tidigt. Men till och med när jag hade utomkveds fick jag svaaaaaagt streck typ på äl+10 och nu motsvarar det ju typ äl+11. Men men bara att vänta och se. Vår andra återföring iaf, vill inte behöva hålla på med det...


    Den här väntan är vidrig helt klart. Jag tycker inte du ska ta ut detta i förskott. Jag har inte testat tidigare pga osäkerheten men jag vet hur lockande det är. Jag testade pos nu återföring blasto plus 11 dgr. Samma dag jag testade blev sympotomen starkare.
  • Sun 31 Mar 2019 21:31

    Här är ännu en ruvare!

    Är på RD 9 nu efter en PGD. Det är vårt andra barn så jag har inte vart lika stressad den här gången och jag tror det har gett resultat. Kände mig gravid från dag ett och så testade jag på RD 4 för skojs skull och det visade positivt! Är fortfarande inte helt säker förens testdagen dock...

    Med det första barnet blev jag gravid på femte försöket och detta är första försöket till ett syskon :)

  • Thu 4 Apr 2019 09:35

    Ruvandet tog slut redan innan testdagen, men nu blir det frysåterföring förhoppningsvis om typ 2 veckor...

  • Thu 4 Apr 2019 09:35

    Ruvandet tog slut redan innan testdagen, men nu blir det frysåterföring förhoppningsvis om typ 2 veckor...

  • Thu 4 Apr 2019 09:35

    Ruvandet tog slut redan innan testdagen, men nu blir det frysåterföring förhoppningsvis om typ 2 veckor...

Svar på tråden Vi som ruvar just nu!