• Äldre 24 Jan 20:25
    10708 visningar
    1340 svar
    +3
    1340
    10708

    BF oktober 2019!

    Här är en tråd för oss som plussat och har BF i oktober 2019! :D

    Jag är 26 år och har bf 1/10 -2019! Ett helt underbart vis arr börja året på och ser fram emot att få njuta av en mysig mage och sen få min lilla plutt i höst!

    Välkomna hit och grattis till plusset! :D

  • Svar på tråden BF oktober 2019!
  • Anonym (Sysko­n oktobe­r)
    Äldre 24 Jan 20:34
    #1

    Hej jag hänger gärna på här. Har bf 2/10 och bor tillsammans med min man, dotter och bonus son :) lilla bönan är otroligt efterlängtad och hoppas innerligt att allt går vägen nu!!

  • Äldre 24 Jan 20:55
    #2

    Jag har BF 2/10 :) Fick ett missfall i November så är lite orolig under denna första fas. Mina symptom har nu avstannat igen, så jag är livrädd här hemma...

  • Äldre 24 Jan 21:17
    #3
    Anonym (Syskon oktober) skrev 2019-01-24 20:34:57 följande:

    Hej jag hänger gärna på här. Har bf 2/10 och bor tillsammans med min man, dotter och bonus son :) lilla bönan är otroligt efterlängtad och hoppas innerligt att allt går vägen nu!!


    Välkommen! Hur mår du? Några speciella symtom nu efter pluss?
  • Äldre 24 Jan 21:19
    #4
    Liit skrev 2019-01-24 20:55:40 följande:

    Jag har BF 2/10 :) Fick ett missfall i November så är lite orolig under denna första fas. Mina symptom har nu avstannat igen, så jag är livrädd här hemma...


    Välkommen! Usch har också ångest inför hur man ska överleva dessa 12 första veckor :( håller tummarna för att liten bebis vill stanna i magen hos dig! Hur har dina symtom varit nu? Innan o efter plus?
  • Äldre 24 Jan 21:37
    #5
    Sheltielife skrev 2019-01-24 21:19:30 följande:

    Välkommen! Usch har också ångest inför hur man ska överleva dessa 12 första veckor :( håller tummarna för att liten bebis vill stanna i magen hos dig! Hur har dina symtom varit nu? Innan o efter plus?


    Svårt att förklara. Diffus allmän gravid känsla liksom. Trött, konstigt luktsinne och lite molvärk. Nu är allt det borta. Men så var det faktiskt lite fram och tillbaka första veckorna när jag väntade min son. Hur mår du/ni? :)
  • Anonym (Sysko­n oktobe­r)
    Äldre 25 Jan 08:53
    #6
    Liit skrev 2019-01-24 21:37:00 följande:

    Svårt att förklara. Diffus allmän gravid känsla liksom. Trött, konstigt luktsinne och lite molvärk. Nu är allt det borta. Men så var det faktiskt lite fram och tillbaka första veckorna när jag väntade min son. Hur mår du/ni? :)


    Jag känner ungefär samma som du. Hoppas verkligen att jag slipper må illa denna gången! :( Är lite yr o matt i kroppen men som tur är inget illamående än iaf
  • Äldre 25 Jan 08:56
    #7
    Anonym (Syskon oktober) skrev 2019-01-25 08:53:38 följande:

    Jag känner ungefär samma som du. Hoppas verkligen att jag slipper må illa denna gången! :( Är lite yr o matt i kroppen men som tur är inget illamående än iaf


    Ja, men hellre må illa och känna av graviditeten än detta. Nu är jag bara så orolig, hehe... med min son var det fram och tillbaka med symptom till vecka 7. Efter det spydde jag konstant och var inne på dropp två ggr...
  • Anonym (Milla­n)
    Äldre 25 Jan 09:26
    #8

    Har väntat på en tråd! Sen igår. Så inte så länge, haha! Plussade igår och har BF 3/10 på vissa ställen och 9/10 på andra. Blir i Oktober iaf :)

  • Anonym (Sysko­n oktobe­r)
    Äldre 25 Jan 09:37
    #9
    Anonym (Millan) skrev 2019-01-25 09:26:04 följande:

    Har väntat på en tråd! Sen igår. Så inte så länge, haha! Plussade igår och har BF 3/10 på vissa ställen och 9/10 på andra. Blir i Oktober iaf :)


    Haha att apparna kan visa så otroligt olika xD grattis till plusset! Hur mår du?
  • Anonym (Sysko­n oktobe­r)
    Äldre 25 Jan 09:38
    #10
    Liit skrev 2019-01-25 08:56:19 följande:

    Ja, men hellre må illa och känna av graviditeten än detta. Nu är jag bara så orolig, hehe... med min son var det fram och tillbaka med symptom till vecka 7. Efter det spydde jag konstant och var inne på dropp två ggr...


    Men fy ja alltså jag hatar o må illa o spy! Då samtidigt ta hand om en relativt liten bebis här hemma samtidigt kommer vara tufft xD
Svar på tråden BF oktober 2019!