• Äldre 24 Jan 20:25
    10943 visningar
    1340 svar
    +3
    1340
    10943

    BF oktober 2019!

    Här är en tråd för oss som plussat och har BF i oktober 2019! :D

    Jag är 26 år och har bf 1/10 -2019! Ett helt underbart vis arr börja året på och ser fram emot att få njuta av en mysig mage och sen få min lilla plutt i höst!

    Välkomna hit och grattis till plusset! :D

  • Svar på tråden BF oktober 2019!
  • Äldre 28 Jan 19:45

    Kan inte förstå att det är sant! Jag trodde jag såg i syne igår morse ????

  • Äldre 28 Jan 20:45

    Jag har precis plussat och har BF 11/10 enligt NC appen!

  • Äldre 28 Jan 20:48
    mizis skrev 2019-01-28 19:09:30 följande:

    Hej alla!

    Jag plussade i helgen och har beräknat bf till 7/10 :D superduper glad.

    Jag vill gärna vara med i en hemlig FB-grupp!!

    Hur mår alla?

    Jag har växtvärk i livmodern, är trött, fryser och kissar ofta. Annars mår jag prima än så länge.

    Kram


    Välkommen! Vi har samma bf!

    Jag har också ont i livmodern och kissar ofta.

    Jag är visserligen även trött men det kan bero på att jag har en niomånaders som väcker mig tidigt på morgonen.
  • Äldre 28 Jan 20:48

    Jag känner mig rätt dyster. Liksom inte glad och känner mig rätt likgiltig inför allt. Är jag den enda? :( Är väl hormonerna som spökar. Blir lätt deppig vid mens vanligtvis. Känns lite trist, hade trott det skulle vara superspännande och fantastiskt nu när man fått positivt besked.

  • Äldre 28 Jan 20:53

    Hej hoppar gärna in här också, plussade idag och har enligt mobilen BF 5/10 :) 
    Är 22 och är första barnet :)

  • Äldre 28 Jan 20:56
    Lillemiss skrev 2019-01-28 20:48:46 följande:

    Jag känner mig rätt dyster. Liksom inte glad och känner mig rätt likgiltig inför allt. Är jag den enda? :( Är väl hormonerna som spökar. Blir lätt deppig vid mens vanligtvis. Känns lite trist, hade trott det skulle vara superspännande och fantastiskt nu när man fått positivt besked.


    Sådär var jag med första barnet. Innan hade jag längtat hur länge som helst men när jag sen blev gravid så visste jag knappt om jag ville. Började tvivla på allt, till och med min sambo. Men det vände och sen blev det tvärt om istället :). Konstigt det där med hormoner!
  • Anonym (Milla­n)
    Äldre 28 Jan 21:11
    Noanda skrev 2019-01-28 20:48:32 följande:

    Välkommen! Vi har samma bf!

    Jag har också ont i livmodern och kissar ofta.

    Jag är visserligen även trött men det kan bero på att jag har en niomånaders som väcker mig tidigt på morgonen.


    Åh det där minns jag! Min son var 10 månader när jag plussade med dottern, satt och sov typ vid matbordet av trötthet, Hahaha, med mitt första barn var jag knappt trött alls.
  • Äldre 28 Jan 21:11
    Pärlsa skrev 2019-01-28 20:56:39 följande:

    Sådär var jag med första barnet. Innan hade jag längtat hur länge som helst men när jag sen blev gravid så visste jag knappt om jag ville. Började tvivla på allt, till och med min sambo. Men det vände och sen blev det tvärt om istället :). Konstigt det där med hormoner!


    Skönt att jag inte är ensam! Jag tror det kommer att vända snart!
  • Anonym (Milla­n)
    Äldre 28 Jan 21:12
    Anonym (Adriana) skrev 2019-01-28 15:08:55 följande:

    Hur har det gått för dig? Fick du positivt sen?

    Hoppas det har gått bra :)


    Ja! Igår ville det digitala också joina klubben :) och livmodern växer så det ilar.
  • Anonym (Milla­n)
    Äldre 28 Jan 21:18

    Jag har fått sluta med min omeprazol för graviditeten men den tog slut cirka 1 vecka innan jag nu plussade och jag har mått smyg-illa hela dagen. Läste i min bok med min dotter att jag mådde illa runt nu men känns så löjligt tidigt, känns som det borde vara från att magsyran löper amok? Någon som har några tankar där. Tänkte att jag iaf hade en vecka innan det börjar :P

Svar på tråden BF oktober 2019!