• Anonym (Filur­en)
    Äldre 3 Feb 10:23
    65327 visningar
    64 svar
    64
    65327

    Sex med två män

    Tjejer! Hur skulle ni ställa er till att ha sex med två män samtidigt? Berätta gärna ditt civilstånd samt hur sexet ska gå till.

  • Svar på tråden Sex med två män
  • Anonym (Fru)
    Äldre 3 Feb 11:32
    #1
    +1

    Upplevt det som tonåring och sa det en dag till min man som tände på iden. bara att leta då!

  • Äldre 3 Feb 12:37
    #2
    Anonym (Filuren) skrev 2019-02-03 10:23:33 följande:

    Tjejer! Hur skulle ni ställa er till att ha sex med två män samtidigt? Berätta gärna ditt civilstånd samt hur sexet ska gå till.


    Åh, absolut! Är det du eller din partner eller båda två som är nyfikna på att testa? Hursomhelst: det är klart att rekommendera! Känslan av att där är två - inte bara en - är grym. Att se och höra andra ha sex och samtidigt vara en del av det själv är grymt :)

    Hur det ska gå till? Haha vill du ha detaljer? Nä, men ja... alltså det ger sig ju efter hand :) Det behöver dock inte vara fokus på mig hela tiden - det är precis lika upphetsande när männen går lös på varandra :) 

    Mitt civilstånd är numera singel.
  • Anonym (Nej tack)
    Äldre 3 Feb 12:39
    #3
    +1

    Har provat några gånger och tycker det är klart överreklamerat. Det där med kvinnans njutning i centrum glöms snabbt bort när killarna tror att sex på fler ska vara som i porrfilmens värld.

  • Äldre 3 Feb 12:46
    #4
    Anonym (Nej tack) skrev 2019-02-03 12:39:57 följande:

    Har provat några gånger och tycker det är klart överreklamerat. Det där med kvinnans njutning i centrum glöms snabbt bort när killarna tror att sex på fler ska vara som i porrfilmens värld.


    Varför ska kvinnans njutning vara i centrum det är ju 3 personer ?
  • Anonym (Skönt­)
    Äldre 3 Feb 12:46
    #5

    Jag har varit med om det några gånger. Det var väldigt skönt. Med rätt personer gör jag gärna om det.

  • Äldre 3 Feb 13:51
    #6
    Liberté skrev 2019-02-03 12:46:45 följande:
    Varför ska kvinnans njutning vara i centrum det är ju 3 personer ?
    Haha, exakt - jag tänkte precis det samma. Väldigt märklig kommentar...
  • Anonym (...)
    Äldre 3 Feb 14:21
    #7
    Liberté skrev 2019-02-03 12:46:45 följande:

    Varför ska kvinnans njutning vara i centrum det är ju 3 personer ?


    Kråkungen skrev 2019-02-03 13:51:49 följande:

    Haha, exakt - jag tänkte precis det samma. Väldigt märklig kommentar...


    "Kvinnans njutning i centrum " brukar vara ett sätt att skriva att mannen i paret är hetero och inte vill att den andra killen är på honom.
  • Äldre 3 Feb 14:36
    #8
    Anonym (...) skrev 2019-02-03 14:21:17 följande:
    Kråkungen skrev 2019-02-03 13:51:49 följande:

    Haha, exakt - jag tänkte precis det samma. Väldigt märklig kommentar...


    "Kvinnans njutning i centrum " brukar vara ett sätt att skriva att mannen i paret är hetero och inte vill att den andra killen är på honom.
    Ja fast det är ju en helt annan sak - det är ju ett sätt att informera man nr två när ett hetero-par söker en tredje. Det ursprungsinlägget (#3) gällde var ju att männen glömmer bort att de ska ha kvinnans njutning i centrum, och i det fallet får man ju anta att utgångsläget inte var det du beskriver här. Och då är det märkligt. Är du med? Sen kan det ju hända att fokus i #3 egentligen inte alls skulle vara på kvinnans, utan på njutning, och att det som avsågs var att den sensuella biten glöms bort. Från övrigt som sägs i det inlägget verkar det nästan som att det var det som menades, och då är det ju inte märkligt längre (även om jag inte riktigt ser varför porrstuk inte skulle kunna vara njutningsfullt) :)
  • Äldre 3 Feb 17:57
    #9
    +1

    Det är en dröm jag har men hittills inte lyckats få genomföra. Gillar dominans-sex och ska det ske med två män måste tilliten vara total

  • Anonym (Tjeje­n)
    Äldre 3 Feb 19:54
    #10

    Jag har haft sex med två bi-killar,det var väldigt trevligt och skoj/mysigt med sex på tre,jag njöt av att se killarna njuta av varandra.

Svar på tråden Sex med två män