• Anonym (Nyfik­en)
    Äldre 8 Feb 04:28
    8405 visningar
    51 svar
    -1
    51
    8405

    Vaknar ni till på natten och är kåta och då onanerar?

    Skriv gärna i tråden och berätta mer.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vaknar ni till på natten och är kåta och då onanerar?
  • Anonym (Kvinn­a)
    Äldre 8 Feb 04:38
    #1
    +1

    Vaknar jag på morgonen och är kåt så brukar jag smeka min partner så han kommer i samma sinnesstämning.

    Morgonsex/nattsex halvsovande är det mysigaste sexet, varma och mjuka , somnar gott om igen efteråt.

  • Äldre 8 Feb 06:50
    #2
    Anonym (Kvinna) skrev 2019-02-08 04:38:48 följande:

    Vaknar jag på morgonen och är kåt så brukar jag smeka min partner så han kommer i samma sinnesstämning.

    Morgonsex/nattsex halvsovande är det mysigaste sexet, varma och mjuka , somnar gott om igen efteråt.


    Absolut!
  • Anonym (Nej.)
    Äldre 8 Feb 06:55
    #3

    Nej, det gör jag inte. Det händer nästan aldrig att jag vaknar med den känslan, men när det någon gång händer så väcker jag min make. Han blir jätteglad då, så det känns inte som att jag stör honom utan tvärtom. 

  • Anonym (Fru)
    Äldre 8 Feb 08:01
    #4

    Jobbar natt o vaknar på eftermiddan.Är huset tomt kan det bli en skön stund med en stav eller två. Är maken hemma går det att väcka hans lust med att visa två styva bröstvårtor och sen kan jag ta mig en skön ritt vid köksbordet!

  • Underh­ill
    Äldre 8 Feb 08:21
    #5

    Nä, sover gott om natten.


    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Nöjd gift man)
    Äldre 8 Feb 13:23
    #6

    Vaknar sällan kåt på natten, men när det händer brukar jag försöka somna om. Går inte det så kryper jag intill min fru och myser en stund och sedan har vi sex. Hon tycker oftast det är mysigt att bli väckt på det sättet. Jag har aldrig smygonanerat brevid min fru eller gått till ett annat rum på natten för att göra det.

    Däremot vaknar min fru ofta kåt på natten och hon brukar smygonanera i sängen brevid mig. Om hon vill ha sex så brukar hon väcka mig genom att onanera livligt så hela sängen skakar. Hon vet att jag går igång på att hon ligger brevid och onanerar och det utnyttjar hon ibland för att få ett sjukt på natten.

  • Anonym (A)
    Äldre 8 Feb 15:37
    #7

    Nej, sover gott om natten.

  • Anonym (Ä)
    Äldre 8 Feb 15:41
    #8

    Inget av svaren passar. Jag vaknar inte på natten och är kåt.

  • Anonym (Tjej)
    Äldre 8 Feb 17:28
    #9

    Jag onanerar antingen innan läggdags medan han är ute och röker kvällens sista cigarett eller efter att han somnat om jag är för kåt för att sova. Det har hänt att jag har vaknat av att jag får orgasm i sömnen om jag inte onanerat under kvällen eller natten. Väcker honom aldrig, det hade inte tjänat något till.

  • Äldre 8 Feb 18:02
    #10

    Fråga till er som svarar nån av de fyra första alternativen: varför? Är det av hänsyn mot partnern, för att hen ska få sova ifred? Eller varför väcker ni inte bara partnern och har sex?

    Fråga till ts: varför finns inte alternativet att man väcker partnern och har sex? Nu är det inte aktuellt i mitt fall eftersom jag är singel, men det är ju bevisligen aktuellt för många andra? Bara en liten undran :)

Svar på tråden Vaknar ni till på natten och är kåta och då onanerar?