• Äldre 14 Feb 10:29
    13463 visningar
    37 svar
    37
    13463

    Utanförskap i relationen

    Hej!

    Jag blev kär i en svensk kille på jobbet för fyra år sedan och han i mig måste tillägga att jag kommer fr Mellanöstern . Hur som helst kärleken var stor och vi köpte en lgh och flyttade ihop för två år sedan. Problemet är att han firar julen hos exet och sina vuxna barn och jag var ensam på julafton. Jag är aldrig bjuden när ngn fyller år eller om det är middag eller ceremonin. Han åker själv och hans ex finns alltid. Börjat må dålig av det känns orättvist att vara sambo med ngn och bli behandlad på det sättet. Tror att det bror på min bakgrund eller vad tycker Ni????

  • Svar på tråden Utanförskap i relationen
  • Anonym (Prata­)
    Wed 26 May 2021 12:04
    #11
    Sabora skrev 2019-02-14 13:38:43 följande:

    Det handlar om en familj som tror att de är fina 


    Kan du inte göra en uppdatering?
  • Sat 26 Jun 2021 15:03
    #12
    +1

    Det var länge sedan som jag var här, måste göra en uppdatering . Det blev separation till sist jag orkade inte längre med att fira julen ensam i ett förhållande. Kände mig kränkt av han och hans släktingar och mådde dålig. Jag mår bättre nu i mitt sällskap men fick dålig självkänsla av allt och kände mig oduglig har svårt att hoppa i en annan relation.

  • Anonym (Prata­)
    Sat 26 Jun 2021 15:19
    #13
    -1
    Sabora skrev 2021-06-26 15:03:26 följande:

    Det var länge sedan som jag var här, måste göra en uppdatering . Det blev separation till sist jag orkade inte längre med att fira julen ensam i ett förhållande. Kände mig kränkt av han och hans släktingar och mådde dålig. Jag mår bättre nu i mitt sällskap men fick dålig självkänsla av allt och kände mig oduglig har svårt att hoppa i en annan relation.


    Försök stärk din självkänsla och självförtroende fokusera på dig själv. Bjöd du ditt ex på mellanöstern mat tyckte han om det
  • Anonym (Prata­)
    Sat 26 Jun 2021 15:31
    #14
    -1
    Sabora skrev 2019-02-14 13:38:43 följande:

     .. han blev kär i mig annars brukade han aldrig dejta kvinnor fr såna länder.


    Frågade du honom om det
  • Sat 26 Jun 2021 16:26
    #15
    +1

    Han fick smaka på en hel del mat och tyckte mycket om dem eller låtsades bara vet inte. Jag har några kompisar som är ihop med svenska killar men ingen av dem blev behandlad på det sättet som jag blev. förstår inte riktig heller vad var problemet? 
    frågade honom flera gånger och fick svaret att han vill inte ha mig och sitt ex på samma ställe. Det är väl inga problem  med det i svensk samhälle som jag vet . folk firar jul med sin nya och sitt ex under samma tak .Men men han hade säkert enanledning för sig som var hemlig och jag fick inte veta det , vilket som gjorde slut på förhållandet.

  • Anonym (Prata­)
    Sat 26 Jun 2021 16:36
    #16
    -1
    Sabora skrev 2021-06-26 16:26:22 följande:

    Han fick smaka på en hel del mat och tyckte mycket om dem eller låtsades bara vet inte. Jag har några kompisar som är ihop med svenska killar men ingen av dem blev behandlad på det sättet som jag blev. förstår inte riktig heller vad var problemet? 


    Du hade nog märkt om han hade låtsas tycka om din matlagning vad var det för maträtter han fick pröva. Är dina kompisar också från mellanöstern eller har dom en annan bakgrund. Låter kanske som hans ex inte skulle tåla din närvaro. Du träffade aldrig på henne?
  • Sat 26 Jun 2021 16:54
    #17

    Han fick smaka på grillad osv

    Mina kompisar har samma bakgrund

    Jag träffade hans ex bara en gång några sekunder en gammal och tjock och icke snygg dam .

  • Anonym (Prata­)
    Sat 26 Jun 2021 16:59
    #18
    -1
    Sabora skrev 2021-06-26 16:54:22 följande:

    Han fick smaka på grillad osv

    Mina kompisar har samma bakgrund

    Jag träffade hans ex bara en gång några sekunder en gammal och tjock och icke snygg dam .


    Tror du hon blev avundsjuk på dig? vilken bakgrund är det självklart behöver du inte svara på det. Men vilken otur du hade. Om du skulle träffa en Svensk kille igen skulle du fråga om han umgås med något ex och hur hans föräldrar skulle  regera på att deras son tar med en utländsk  tjej på julmiddag
  • Sat 26 Jun 2021 17:07
    #19

    Hon betedde sig trevlig mot mig inga fel m hennes attityd.

    Jag är en otur människa har otur m kärlek

    Om jag vill träffa en kille igen föredrar jag en öppet kille hans bakgrund kan ej va ett problem så länge som han är schysst. Jah träffa ngn utan barn nästa gång

  • Anonym (Prata­)
    Sat 26 Jun 2021 17:12
    #20
    -1
    Sabora skrev 2021-06-26 17:07:37 följande:

    Hon betedde sig trevlig mot mig inga fel m hennes attityd.

    Jag är en otur människa har otur m kärlek

    Om jag vill träffa en kille igen föredrar jag en öppet kille hans bakgrund kan ej va ett problem så länge som han är schysst. Jah träffa ngn utan barn nästa gång


    Tycker du att en hel del Svenska killar ser bra ut. Är dina kompisar nöjda med sina svenska killar tycker du dom blir bra behandlade
Svar på tråden Utanförskap i relationen