• Anonym (Kvinn­aSomVi­llHaOr­gasm)
    Äldre 19 Feb 17:53
    806 visningar
    23 svar
    23
    806

    Hur får jag orgasm??

    Jag förstår inte hur jag ska onanera, har prövat I duschen, i sängen, med leksaker. Jag hittar klittan, blir lite upphetsad och sedan dör det ut.

    Jag har svårt att bli låt, och blir aldrig vår. Skulle gärna vilja förklara för min sambo hur han ska göra med då han inte är så erfaren, men vet inte ens själv hur man ska göra. Tips?

  • Svar på tråden Hur får jag orgasm??
  • Anonym (Hm)
    Äldre 19 Feb 18:06
    #1

    Har du talat med en läkare om detta och kollat upp om det kan vara något med hormonnivåerna eller liknande eftersom du inte blir upphetsad eller våt? Orgasm kan vara svårt att få ändå men det kanske finnas medicinska orsaker också. Har själv svårt att få orgasm tillsammans med en partner men har ändå haft en tydlig lust och kunnat bli våt även om det inte räcker hela vägen till målet så att säga.

  • Anonym (fråga­)
    Äldre 19 Feb 18:09
    #2
    Anonym (KvinnaSomVillHaOrgasm) skrev 2019-02-19 17:53:44 följande:

    Jag förstår inte hur jag ska onanera, har prövat I duschen, i sängen, med leksaker. Jag hittar klittan, blir lite upphetsad och sedan dör det ut.

    Jag har svårt att bli låt, och blir aldrig vår. Skulle gärna vilja förklara för min sambo hur han ska göra med då han inte är så erfaren, men vet inte ens själv hur man ska göra. Tips?


    Blir du fyllekåt?
  • Anonym (Kvinn­aSomVi­llHaOr­gasm) Trådstartaren
    Äldre 19 Feb 18:24
    #3

    Det är lättare när jag dricker, jq

  • Anonym (tips!­)
    Äldre 19 Feb 18:34
    #4

    Min sambo har svårt med det, och jag har svårt att ge henne det. Det blev skönt men inte hela vägen så att säga. Vi köpte en "satysfier" men inte ens den funkade på henne. Först. Men sedan hittade vi något som funkade med hjälp av "satisfyern". Hon sätter sig på huk (inte på knä-vet inte varför men det funkar inte lika bra) över mitt ansikte och jag slickar henne i/runt rumpan samtidigt som hon använder satisfyern, då får hon orgasm väldigt fort.

     

  • Anonym (fråga­)
    Äldre 19 Feb 18:52
    #5
    Anonym (KvinnaSomVillHaOrgasm) skrev 2019-02-19 18:24:23 följande:

    Det är lättare när jag dricker, jq


    Blir du våt då också?

    Jag tror det snarare handlar om att du behöver slappna av och hitta vad du gillar. Låt din kille experimentera med din kropp, se vad som fungerar och inte.
  • Anonym (Kvinn­aSomVi­llHaOr­gasm) Trådstartaren
    Äldre 19 Feb 18:57
    #6

    Jag blir upphetsad. Min sambo vet inte mycket om kvinnokroppar, och jag har ju svårt o lära honom då jag inte heller vet mycket.

    Så hur ska jag börja?

    Har inhandlat en stimulator nu, så får vi se om det kan bli bra.

    Är sugen på att ha med någon annan i sängen med oss, eller swingersklubb, hur ska jag lägga fram detta till min sambo?

  • Anonym (fråga­)
    Äldre 19 Feb 19:00
    #7
    Anonym (KvinnaSomVillHaOrgasm) skrev 2019-02-19 18:57:17 följande:

    Jag blir upphetsad. Min sambo vet inte mycket om kvinnokroppar, och jag har ju svårt o lära honom då jag inte heller vet mycket.

    Så hur ska jag börja?

    Har inhandlat en stimulator nu, så får vi se om det kan bli bra.

    Är sugen på att ha med någon annan i sängen med oss, eller swingersklubb, hur ska jag lägga fram detta till min sambo?


    Hur gammal är din sambo egentligen?
  • Anonym (Kvinn­aSomVi­llHaOr­gasm) Trådstartaren
    Äldre 19 Feb 19:07
    #8
    Anonym (fråga) skrev 2019-02-19 19:00:48 följande:

    Hur gammal är din sambo egentligen?


    28 år är han
  • Anonym (Jj)
    Äldre 19 Feb 19:11
    #9

    Kolla på erotiska filmer eller porrfilmer för att få lite inspiration. Läs sexnoveller. Sen är det väl bara att testa er fram.

  • Anonym (fråga­)
    Äldre 19 Feb 19:15
    #10
    Anonym (KvinnaSomVillHaOrgasm) skrev 2019-02-19 19:07:06 följande:
    28 år är han
    Herregud och han har ingen erfarenhet av kvinnor.

    Det låter som om du inte är så tänd på honom (i alla fall tolkar jag det så) vilket naturligtvis påverkar din lust, detsamma med hans tafflighet.

    Jag skulle rekommendera, studera dig själv och sedan instruera honom (såvida du vill ha kvar honom).
Svar på tråden Hur får jag orgasm??