• Anonym (bud)
    Äldre 20 Feb 13:15
    3693 visningar
    15 svar
    15
    3693

    Orgasm bakifrån?

    Har provat nån enstaka gång bakifrån med min tjej men hon verkar inte känna så mycket av det. Mer om man pillar där fram samtidigt. Är det väldigt ovanligt med orgasm när man kör bakifrån?

    Hört både det ena och andra om tjejer som tycker det känns jättemycket när man kör bakifrån, och andra som mer eller mindre bara lider sig igenom det.

    Vill gärna göra det oftare då jag tycker att kvinnan ser väldigt vacker ut även det man ser bakifrån, ryggen, nacken, m.m. men känns meningslöst om det inte kan få kvinnan att njuta lika mycket.

    Missionären känns lite uttjatad tyvärr...

  • Svar på tråden Orgasm bakifrån?
  • Äldre 20 Feb 13:27
    #1

    Det är inte ovanligt men det varierar ju från person till person. Ibland får man hjälpa till lite med fingrarna, ibland funkar det bättre utan.

    Du får väl fråga henne vad hon gillar? Prova lite grejer och diskutera efteråt.

  • Äldre 20 Feb 14:01
    #2
    Anonym (bud) skrev 2019-02-20 13:15:19 följande:

    Har provat nån enstaka gång bakifrån med min tjej men hon verkar inte känna så mycket av det. Mer om man pillar där fram samtidigt. 


    Och problemet med det skulle vara... vaddå? Att hjälpa till, menar jag - vad skulle problemet med det vara? Bakifrån (liggande på mage, doggy eller stående) är generellt sett det absolut bästa sexet enligt mig, och det som ger de bästa orgasmerna, för att själva "ställningen" i sig är så sjukt tändande - men det behövs ändå klitorisstimulans (för min del). Men som Bjoer också skriver: fråga tjejen! 
  • Anonym (Mig)
    Äldre 20 Feb 16:01
    #3

    Kan ju bara svara utifrån mig själv. Jag har lättast att få orgasm från sidan. Måste alltid hjälpa till med handen dock. Aldrig fått orgasm bakifrån då det är som att vinkeln till klitoris blir fel. Såklart kan man hjälpa till med handen ändå men det är sjukt svårt.

  • Äldre 20 Feb 16:56
    #4

    Prova att låta henne rida fast hon lutar sig mot ditt bröst, du kan vara med å styra med händerna på henne rumpa mellan dragen.

  • Anonym (Nej)
    Äldre 20 Feb 16:59
    #5

    Jag har aldrig kommit bakifrån. Det enda som funkar är missionären el ridning. Vi brukar dela upp det. Först något som får mig att komma. Sedan vända och avsluta med bakifrån

  • Äldre 21 Feb 07:22
    #6

    Du ska ta henne analt bakifrån samtidigt som du knullar henne med stor dildo i fittan. Brukar funka fint 

  • Anonym (Nöjd gift man)
    Äldre 21 Feb 13:24
    #7
    Anonym (Nej) skrev 2019-02-20 16:59:12 följande:

    Jag har aldrig kommit bakifrån. Det enda som funkar är missionären el ridning. Vi brukar dela upp det. Först något som får mig att komma. Sedan vända och avsluta med bakifrån


    Du är som min fru.

    Hon kommer också bara i missionären och när hon rider utan extra stimulering. Men hon älskar att bli tagen bakifrån. Så vi kör ofta en lång stund bakifrån innan vi byter till missionären eller att hon rider, och avslutar med samtidig orgasm.
  • Anonym (K)
    Äldre 21 Feb 14:49
    #8

    Tjejer får orgasm av klitorisstmulans. Klitoris på utsidan är känsligare än klitoris på insidan så för många är det omöjligt att komma utan yttre klitoristimulans. Och bakifrån kommer man inte åt klitoris alls förrutom med fingrar och du tycks ju inte vara så sugen på det..

  • Äldre 21 Feb 17:50
    #9
    Anonym (K) skrev 2019-02-21 14:49:45 följande:

    Tjejer får orgasm av klitorisstmulans. Klitoris på utsidan är känsligare än klitoris på insidan så för många är det omöjligt att komma utan yttre klitoristimulans. Och bakifrån kommer man inte åt klitoris alls förrutom med fingrar och du tycks ju inte vara så sugen på det..


    Well, det beror på hur hängig pung man har. Cool Min slår mot hennes klitta när vi kör bakifrån så ibland föredrar hon det istället för fingrar.
  • Äldre 21 Feb 18:29
    #10

    Jag kommer lättast bakifrån. Men alla är ju olika

  • Anonym (Nöjd gift man)
    Äldre 21 Feb 22:14
    #11
    Eena skrev 2019-02-21 18:29:36 följande:

    Jag kommer lättast bakifrån. Men alla är ju olika


    Med eller utan en hjälpande hand?
  • Äldre 22 Feb 19:06
    #12
    Anonym (Nöjd gift man) skrev 2019-02-21 22:14:57 följande:

    Med eller utan en hjälpande hand?


    Både och. Men det blir olika orgasmer.
  • Äldre 22 Feb 21:04
    #13

    Jag har svårare att komma i ställning bakifrån eftersom jag måste "krumma" ryggen för att spänna allt det sköna (klitoris/slida) och då träffar inte kuken rätt. Har dock kommit några gånger bakifrån med samtidig klitorisstimulans och några gånger med samtlig anal stimulans. Får dock skönare orgasmer i andra ställningar, men bakifrån fungerat utmärkt som "förspel" och är skönt och upphetsande. Eftersom jag tänder på min mans kåthet påverkar det mig. Han tycker att jag är sexig och vacker bakifrån och den vetskapen stimulerar min kåthet. Dessutom känns kuken väldigt tydligt och det är sexigt (även om stimulansen inte är helt optimal för att ge orgasm)


    Anyone can hate. It costs to love.
  • Äldre 22 Feb 21:45
    #14

    Värm upp henne ordentligt innan så får hon det mycket skönare

  • Anonym (Bakif­rån)
    Äldre 24 Feb 10:07
    #15

    Min fru föredrar bakifrån. Så fort det bara går vill hon att jag tar henne bakifrån. Och hon kommer även. Fontäner bakifrån.

Svar på tråden Orgasm bakifrån?