• Äldre 21 Feb 09:10
    39691 visningar
    2249 svar
    2249
    39691

    Letrozol - följas åt?

    Hej.

    Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.

    Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.

  • Svar på tråden Letrozol - följas åt?
  • Äldre 10 Mar 18:07
  • Äldre 10 Mar 18:28

    Första gången 2 foster å andra 3 st...

    Inget kul alls.

    Ne inte testat kräm.

    Måste googla, låter ju bra.

    Vill göra allt för att få dom å stanna kvar.


    GlitterLina skrev 2019-03-10 18:06:08 följande:

    Hej

    Beklagar ditt missfall :( så jobiggt när man får det :(

    Ja jag har hört att tvillinggraviditet eller fler är mer riskfyllt.

    Fick du se på vul att det va 3 stycken foster? Eller va det innan du plussa du fick se att det va 3 äggblåsor?

    Har du testat krämen progesterall?

    Den ska vara till hjälp, liksom så att äggen sätter sig ordentligt. Man tar den när man vet att man haft ägglossning, alltså strax efter ägglossning e slut inte innan & fram till man får mens. Blir man gravid så fortsätter man stryka på den tills tuben e slut eller fram till v 12


  • Anonym (Först­a gången­)
    Äldre 10 Mar 22:30

    Jag följer gärna!

    I mitten på feb fick jag Letrozole utskrivet. Har ätit första kuren, inväntar mens 15:e mars.

    Blir galen! ????????????????

  • Anonym (Först­a gången­)
    Äldre 10 Mar 22:33

    Jag följer gärna!

    I mitten på feb fick jag Letrozole utskrivet. Har ätit första kuren, inväntar mens 15:e mars.

    Blir galen!

  • Äldre 11 Mar 07:13

    Så dubbla signaler nu. Mår fortfarande illa. Men haft väldigt små blödningar sedan igår. Funderar om där var två ägg, kan ett bli befruktat och stanna kvar medan det andra kommer ut som mens/blödning?

    Tog test imorse, antar att det ska tolkas negativt. Men så störigt test! Positivt resultat ska va ett plus med en helt svart cirkel runt och negativt resultat ska va ett minus med en helt svart cirkel runt. Vad betyder då detta med utkanter av ett plus men ändå tydligast som ett minus?

  • Äldre 11 Mar 07:15
    mallanbus skrev 2019-03-11 07:13:07 följande:

    Så dubbla signaler nu. Mår fortfarande illa. Men haft väldigt små blödningar sedan igår. Funderar om där var två ägg, kan ett bli befruktat och stanna kvar medan det andra kommer ut som mens/blödning?

    Tog test imorse, antar att det ska tolkas negativt. Men så störigt test! Positivt resultat ska va ett plus med en helt svart cirkel runt och negativt resultat ska va ett minus med en helt svart cirkel runt. Vad betyder då detta med utkanter av ett plus men ändå tydligast som ett minus?


    Lyckas inte bifoga bild...
  • Äldre 11 Mar 07:56
    mallanbus skrev 2019-03-11 07:15:01 följande:

    Lyckas inte bifoga bild...


    För att lägga till foton så gå längre ner så står det välj filer..

    Ja man kan få missfall på ena & andra kan vara kvar.

    Vilket test va det?

    Tycker du ska ta ett nytt där det kan stå gravid eller inte gravid.

    Håller tummar!!!
  • Äldre 11 Mar 08:45
    mallanbus skrev 2019-03-11 07:13:07 följande:

    Så dubbla signaler nu. Mår fortfarande illa. Men haft väldigt små blödningar sedan igår. Funderar om där var två ägg, kan ett bli befruktat och stanna kvar medan det andra kommer ut som mens/blödning?

    Tog test imorse, antar att det ska tolkas negativt. Men så störigt test! Positivt resultat ska va ett plus med en helt svart cirkel runt och negativt resultat ska va ett minus med en helt svart cirkel runt. Vad betyder då detta med utkanter av ett plus men ändå tydligast som ett minus?


    Ja ett kan absolut fästa och andra kommer ut som väntad mens.

    Jag rekommenderar att ta digitalt test. Då slipper man analysera utan får svart på vit!

    Idag är det vul för mig, cd 11. Brukar ha sen ägglossning med letrozol så väntar mig egentligen ingenting..
  • Äldre 11 Mar 09:26
    GlitterLina skrev 2019-03-11 07:56:31 följande:

    För att lägga till foton så gå längre ner så står det välj filer..

    Ja man kan få missfall på ena & andra kan vara kvar.

    Vilket test va det?

    Tycker du ska ta ett nytt där det kan stå gravid eller inte gravid.

    Håller tummar!!!


    Gjorde det, men varje gång jag ville lägga till fil så stängde appen ner.. :/ kanske lättare på dator?

    Köpte clearblue digital, så trodde det var ett sånt gravid/inte gravid. Men så var det ett digitalt plus eller minus.. fattar inte hur det kan bli otydligt haha
  • Äldre 11 Mar 09:27
    emphz skrev 2019-03-11 08:45:45 följande:

    Ja ett kan absolut fästa och andra kommer ut som väntad mens.

    Jag rekommenderar att ta digitalt test. Då slipper man analysera utan får svart på vit!

    Idag är det vul för mig, cd 11. Brukar ha sen ägglossning med letrozol så väntar mig egentligen ingenting..


    Åh, men ändå spännande! Hoppas det går bra!
Svar på tråden Letrozol - följas åt?