• Äldre 21 Feb 09:10
    39683 visningar
    2249 svar
    2249
    39683

    Letrozol - följas åt?

    Hej.

    Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.

    Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.

  • Svar på tråden Letrozol - följas åt?
  • Äldre 12 Mar 07:45
    Anonym (Första gången) skrev 2019-03-11 22:56:12 följande:

    ÄL måste det varit för nu är vi gravida!!! Plussade idag


    Grattis!

    Även jag har fått ett svagt positivt streck idag! (Vågade inte testa/slösa ett digitalt test eftersom jag hade små blödningar hela dagen igår) hoppas att det är starkare imorgon!
  • Äldre 12 Mar 19:10
    mallanbus skrev 2019-03-12 07:45:33 följande:

    Grattis!

    Även jag har fått ett svagt positivt streck idag! (Vågade inte testa/slösa ett digitalt test eftersom jag hade små blödningar hela dagen igår) hoppas att det är starkare imorgon!


    Åhh håller tummar att det blir starkare :)
  • Äldre 12 Mar 20:08

    Stort grattis till pluset!! Till er båda två!

    Jag känner mig lite nere efter igår, hade ju inte hänt något i princip. Men läkaren var bara positiv på att ägglossning kommer ske men lite senare, ska tillbaka på måndag. Ska börja med äl tester på fredag för att inte eventuellt missa en stegring. Hoppas på plus i helgen så vi slipper åka tillbaka..

    Dessutom har dottern magsjuka så kan vara därför jag är extra ledsen..

  • Äldre 12 Mar 21:22
    emphz skrev 2019-03-12 20:08:46 följande:

    Stort grattis till pluset!! Till er båda två!

    Jag känner mig lite nere efter igår, hade ju inte hänt något i princip. Men läkaren var bara positiv på att ägglossning kommer ske men lite senare, ska tillbaka på måndag. Ska börja med äl tester på fredag för att inte eventuellt missa en stegring. Hoppas på plus i helgen så vi slipper åka tillbaka..

    Dessutom har dottern magsjuka så kan vara därför jag är extra ledsen..


    Försök håll modet uppe.

    Krya på dottern
  • Anonym (Först­a gången­)
    Äldre 12 Mar 22:26
    mallanbus skrev 2019-03-12 07:45:33 följande:

    Grattis!

    Även jag har fått ett svagt positivt streck idag! (Vågade inte testa/slösa ett digitalt test eftersom jag hade små blödningar hela dagen igår) hoppas att det är starkare imorgon!


    Håller tummarna ! Igår var mitt streck bara en hint till en skugga. Idag mycket svagt men man ser tydligt ett sträck

    Men fick Gravid med digitalt ( trodde det skulle vara för tidigt) hade ett vanligt clearblue test som visade ett ännu tydligare plus!
  • Äldre 13 Mar 08:32

    Här blev det full mens igårkväll med brutal mensvärk och bara för att vara på säkra sidan tog jag test imorse som var helt negativ. Så nu väntar jag på svar från kliniken om jag ska börja med letrozol eller om vi ska avvakta en månad. Igår var jag sjukt ledsen, idag känner jag att det är skönt att veta att det är mens så att man kan fokusera på annat.

  • Äldre 13 Mar 09:02
    mallanbus skrev 2019-03-13 08:32:57 följande:

    Här blev det full mens igårkväll med brutal mensvärk och bara för att vara på säkra sidan tog jag test imorse som var helt negativ. Så nu väntar jag på svar från kliniken om jag ska börja med letrozol eller om vi ska avvakta en månad. Igår var jag sjukt ledsen, idag känner jag att det är skönt att veta att det är mens så att man kan fokusera på annat.


    Åh vad trist men skönt att du kan fokusera framåt!! Här brukar man starta med letrozol direkt utan uppehåll. Hur känner du, vill du på det direkt?
  • Äldre 13 Mar 11:53
    mallanbus skrev 2019-03-13 08:32:57 följande:

    Här blev det full mens igårkväll med brutal mensvärk och bara för att vara på säkra sidan tog jag test imorse som var helt negativ. Så nu väntar jag på svar från kliniken om jag ska börja med letrozol eller om vi ska avvakta en månad. Igår var jag sjukt ledsen, idag känner jag att det är skönt att veta att det är mens så att man kan fokusera på annat.


    Så tråkigt me mens när du trodde att det kanske var något :(

    Men skönt att mensen verkar va i tid..

    Kram
  • Äldre 13 Mar 12:33
    emphz skrev 2019-03-13 09:02:31 följande:

    Åh vad trist men skönt att du kan fokusera framåt!! Här brukar man starta med letrozol direkt utan uppehåll. Hur känner du, vill du på det direkt?


    Ja, tycker att det känns bäst att starta direkt! Så får se vad dem säger :)
  • Äldre 13 Mar 12:33
    GlitterLina skrev 2019-03-13 11:53:15 följande:

    Så tråkigt me mens när du trodde att det kanske var något :(

    Men skönt att mensen verkar va i tid..

    Kram


    Ja, det är ju faktiskt skönt! Annars blir ju förhoppningarna ännu större!
Svar på tråden Letrozol - följas åt?