• Anonym (Nyfik­en)
    Äldre 21 Mar 17:29
    6470 visningar
    56 svar
    56
    6470

    Har du utstående höftben?

    Jag tycker att det är sjukt attraktivt med kvinnor som har utstående höftben. Men det är ju inget som oftast syns med kläderna på. Oftast brukar smala tjejer ha det men inte alltid. Verkar ha med benstomme att göra också, breda höfter i förhållande till midja. Så jag är lite nyfiken på hur vanligt det är ? Ni som svarar får gärna ange längd och vikt också ????.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du utstående höftben?
  • Anonym (Gunsa­n)
    Äldre 21 Mar 18:00
    #1

    Japp har alltid haft, syns alltid lite oav vikt, mest när jag är smal såklart. Får ganska lätt muskler i v:et pga lite fett just runt höft partiet. Är över 170+ och vikten, medium till smal.

  • Äldre 21 Mar 20:02
    #2

    Ja. 162 cm 58 kg

    Men hade mer när jag vägde 5 kg mindre. Nu syns det nog bara utan kläder.

  • Anonym (timgl­as)
    Äldre 21 Mar 20:09
    #3

    höfter ja väldigt

  • Anonym (Da Bitch)
    Äldre 21 Mar 20:49
    #4
    +1

    Är kvinna och har alltid älskat utstående höftben på killar. Det är sjukt sexigt och jag blir tänd på en sekund. Dessutom så kan man ju kolla in höftben obehindrat för vem anar att man går igång på det liksom  

  • Anonym (Ben som syns)
    Äldre 21 Mar 20:53
    #5

    166 cm 48 kg. Höftbenen syns bara litegrann när jag står upp men tydligt när jag ligger ned.

  • Anonym (29år)
    Äldre 21 Mar 20:57
    #6
    +1

    Ja, är 180cm och aldrig gillat det, på mig själv. Jag kan inte ha på mig tajta klänningar tex då det är de som syns och sticker ut. Även om jag går upp i vikt.

    Men minns att när jag var yngre så var de det som fick igång mig på killar, älskade det!

  • Anonym (Nyfik­en) Trådstartaren
    Äldre 22 Mar 09:04
    #7

    Det är inget du behöver dölja. Älskar det, om jag ser en kvinna där det syns genom kläderna dör jag lite inombords

  • Anonym (Kajsa­)
    Äldre 22 Mar 11:26
    #8

    Ja lite när jag står och mycket när jag ligger ner. Jag har ganska stor skillnad på midja och höft ( ratio 0.7) så de syns fast jag inte är tunn runt bak och lår. Är 172 cm, 59 kilo.

  • Anonym (Nyfik­en) Trådstartaren
    Äldre 22 Mar 17:46
    #9

    Intressant med midja och höft ratio. Det finns säkert ett samband där att det syns mer om man har breda höfter. Mkt kvinnligt.

  • Anonym (M)
    Äldre 23 Mar 17:18
    #10

    Jag har smala höfter och är rätt "rak" i kroppen men både höfter och revben syns på mig när jag står upp. Är inte direkt mager heller, är bara skapt så.

Svar på tråden Har du utstående höftben?