• Äldre 22 Mar 20:39
    383 visningar
    12 svar
    12
    383

    Let´s Dance

    Nu har Let´s Dance 2019 börjat.

    Hoppas det finns fler som tittar och vill diskutera dansparen här.

  • Svar på tråden Let´s Dance
  • Äldre 22 Mar 21:30
    #1

    Ja!

  • Äldre 22 Mar 21:56
    #2

    Kul att se alla dansare, men det fanns dem som var sämre än Ravelli och ändå hamnade Ravelli sist.

    Sannas kavaljer ville bara visa hur duktig han var och sanna blev som en skugga mot han.

  • Äldre 29 Mar 21:10
    #3

    Vad tycker ni om kvällens dansare?

    Blev förvånad över hur bra Dan dansade tangon. Jag kollar på hel dansaren då jag själv varit danslärare i 11 år. 
    Dock har jag inte dansat dessa 10 dans utan vanliga danser som dansas i Sverige och Finland. Har dock gått många kurser.

  • Äldre 29 Mar 23:00
    #4

    Robin var bäst i kväll enligt mig.

    Han som fick åka ut var rätt, men jag hade frågetecken på många fler.

  • Äldre 30 Mar 01:57
    #5

    Verkar inte vara fler som kollar på Lets´s Dance så kanske jag kan plocka bort tråden.

  • Äldre 5 Apr 12:03
    #6

    Helt missat det här med familjeliv haha.. Mina favoriter efter förra veckan är nog LaGaylia och Linnéa. Tycker det är lite segt såhär i början när nivån är ganska låg. Men ja helt rätt att Mendez åkte faktiskt.

  • Äldre 5 Apr 14:52
    #7
    linb01 skrev 2019-04-05 12:03:16 följande:
    Helt missat det här med familjeliv haha.. Mina favoriter efter förra veckan är nog LaGaylia och Linnéa. Tycker det är lite segt såhär i början när nivån är ganska låg. Men ja helt rätt att Mendez åkte faktiskt.
    Jag har heller inte någon riktig favorit ännu, men jag hoppas att Ravelli blir bättre så han kommer till final.
    Annars så vad ag tyckte förra veckan så var Robin bra.
  • Äldre 5 Apr 20:59
    #8

    Kristin och Sanna är domarnas favoriter.....Det kommer nog vara så att det andra paren kommer att få dåliga poäng av domarna resten av tiden.

  • Äldre 6 Apr 00:33
    #9
    Johannus skrev 2019-04-05 20:59:27 följande:

    Kristin och Sanna är domarnas favoriter.....Det kommer nog vara så att det andra paren kommer att få dåliga poäng av domarna resten av tiden.


    Ja tyvärr, tråkigt när det blir så tydligt vilka som är favoriterna.

    Tyckte inte det var rätt person som åkte ikväll. Med hans förutsättningar tycker jag han gjorde bra ifrån sig. Hade gärna sett mer av honom.. men men.
  • Äldre 6 Apr 11:31
    #10
    linb01 skrev 2019-04-06 00:33:29 följande:
    Ja tyvärr, tråkigt när det blir så tydligt vilka som är favoriterna.

    Tyckte inte det var rätt person som åkte ikväll. Med hans förutsättningar tycker jag han gjorde bra ifrån sig. Hade gärna sett mer av honom.. men men.
    Han som åkte ut tycker jag att han skojar till alla danser. Mer som skådespel.

  • Fri 31 May 2019 20:51
    #11

    Trist och titta Finalen i Let´s Dance då man redan vet att Kristin kommer att vinna. Hon har varit domarnas favorit från dag ett. Och jag tror inte att om folket skulle rösta mer på Magdalena så kommer det inte att gälla.

    Skönt att det är över för i år för det var inte alls vad jag hoppats på.

  • Fri 31 May 2019 21:07
    #12

    Jon-Henriks sång var helt klart bäst i kvällens Let´s Dance.

Svar på tråden Let´s Dance