• Anonym (Tomas­)
    Äldre 27 Mar 09:44
    633 visningar
    15 svar
    15
    633

    Spy cam i sovrummet

    Hade en diskussion med en man som filmat när han och frun hade sex och sen delat på nätet.

    Han tyckte det var ok då ansiktet inte syndes

    Hon var omedveten om att de filmades

    Vad tycker ni här på FL

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Spy cam i sovrummet
  • Äldre 27 Mar 09:52
    #1

    Vidrigt och kriminellt. Ett solklart övergrepp på frun.

    Å andra sidan är det exakt vad våra mobiler redan sysslar med iaf, så...

  • Anonym (J)
    Äldre 27 Mar 09:55
    #2
    +1

    Vidrig människa. Hoppas frun kommer på honom och dumpar samt anmäler honom.

  • Anonym (A)
    Äldre 27 Mar 18:12
    #3

    Saknar ord, det skulle vara övergrepp.

  • Äldre 27 Mar 18:21
    #4

    Kan bara hålla med övriga i tråden. Riktigt creepy av den där mannen och väl också olagligt.

    Hoppas verkligen frun upptäcker va han håller på med.

  • Äldre 27 Mar 19:12
    #5

    Filmar man ska det vara ömsesidigt

    Vi har gjort kortisar o sen tittat och därefter raderat

    Tror dock detta blir vanligare o vanligare. Ser baracallvreklam om mini kameror .....

    Säger absolut NEJ

  • Äldre 27 Mar 20:14
    #6

    Samtycke. Alltid. Spelar ingen roll om inte ansiktet syns eller inte.

    Samtycke. Hur svårt kan det vara?!

  • LEG
    Thu 28 Mar 2019 17:07
    #7
    Fjäril Vingad skrev 2019-03-27 20:14:09 följande:

    Samtycke. Alltid. Spelar ingen roll om inte ansiktet syns eller inte.

    Samtycke. Hur svårt kan det vara?!


    Ja precis, hur svårt kan det vara. Otroligt vad många det verkar finnas som är helt tomma däruppe.
  • LEG
    Thu 28 Mar 2019 17:20
    #8
    +1

    Dessutom så väcker detta ju faktiskt en följdfråga: Hur reagerade du på den informationen och vad du gjorde med anledning av det? Är mannen någon du känner, god vän? Känner du även frun?


    Inte så att du har någon skyldighet att agera på något sätt, men själv skulle jag inte bara kunna tiga om någon berättade det för mig. Hade det varit en vän hade jag nog sagt tack och farväl, kan en person göra något sådant mot sin fru,vad skulle han då inte kunna göra mot andra? Bara några funderingar som dyker upp i huvudet. 

  • Thu 28 Mar 2019 22:53
    #9
    Fjäril Vingad skrev 2019-03-27 20:14:09 följande:

    Samtycke. Alltid. Spelar ingen roll om inte ansiktet syns eller inte.

    Samtycke. Hur svårt kan det vara?!


    This.

    Det behöver fan inte va svårare än så.
  • Anonym (Absol­ut inte)
    Fri 29 Mar 2019 17:55
    #10

    Jag förutsätter att frågan syftar specifikt på att filma utan att partnern vet om det, vilket inte är acceptabelt ens för privat bruk! Det är HELT fel att filma någon utan dennes medgivande!!

  • älskam­igmuch­o
    Mon 1 Apr 2019 03:53
    #11

    Har haft sex med en massa män som filmat antingen dolt eller öppet.... visst finns en massa på nätet m vill inte sprida. De brukar lova no face m har vart med om att jag visat upp hela ansiktet i kameran fast de lovat låta mig va anonym....

  • Anonym (Lo)
    Wed 3 Apr 2019 17:35
    #12

    Kontakta frun! Hade inte tvekat en sekund.Vem Fan gör äns så?? Mot sin egen Fru?! & mot ens egen vilja ???????? anmälan direkt ftw! Vilken liten

    Människa.

  • Wed 6 Nov 2019 21:46
    #13

    [det var på en afterwork och han var typ en kompis kompis som var lite udda då jag frågade om honom efteråt.

    Jag sa förstås att det inte var ok på nåt sätt, vidrigt typ inte nån man skulle bjuda hem direkt

    quote=79533029][quote-nick]LEG skrev 2019-03-28 17:20:05 följande:[/quote-nick]

    Dessutom så väcker detta ju faktiskt en följdfråga: Hur reagerade du på den informationen och vad du gjorde med anledning av det? Är mannen någon du känner, god vän? Känner du även frun?

    Inte så att du har någon skyldighet att agera på något sätt, men själv skulle jag inte bara kunna tiga om någon berättade det för mig. Hade det varit en vän hade jag nog sagt tack och farväl, kan en person göra något sådant mot sin fru,vad skulle han då inte kunna göra mot andra? Bara några funderingar som dyker upp i huvudet. 

    [/quote]

  • älskam­igmuch­o
    Sat 9 Nov 2019 04:44
    #14

    No face är allt jag är noga med

  • Sat 9 Nov 2019 07:50
    #15
    älskamigmucho skrev 2019-11-09 04:44:50 följande:

    No face är allt jag är noga med


    Jag såg att du tidigare svarat att du har blivit filmad med både spola kameror och kameror öppet.

    Har du sagt till de som satt upp en dold kamera?

    Har du sett dig själv på något klipp på nätet?
Svar på tråden Spy cam i sovrummet