• Anonym (Leila­tjejen­)
    Mon 15 Apr 2019 00:34
    1623 visningar
    90 svar
    90
    1623

    Förtjust i grannen

    Såg en granne på tinder, han är en superhärlig tränarpappa med en massa barn. Hade ingen aning om att han var singel men det är han! Tyvärr matchade vi inte, jag har en suddig bild - nyseparerad och feg. Nu funderar jag på att adda honom på Facebook. Vågar jag? Han bor i grannhuset och vi hejar inte på varandra eller så...

  • Svar på tråden Förtjust i grannen
  • Mon 15 Apr 2019 09:06
    #1

    Om ni brukade heja och kanske snacka lite så tycker jag att det varit ok om du addat honom. Men eftersom ni inte har den kontakten alls så skriker det bara stalkervarning!
    Börja med att säga hej när ni möts och prata lite väder och vind så att ni får någon slags relation istället!

  • Anonym (Ll)
    Mon 15 Apr 2019 09:30
    #2

    Jag hade tyckt att det vore smått obehagligt om vi aldrig hade pratat innan. Sen kan det ju bli rätt stelt om ni börjar datea och sen går det åt helvete :P

  • Anonym (börja med att säga hej och le)
    Mon 15 Apr 2019 12:08
    #3
    Tror du hade vetat om han var intresserad om ni bor grannar. Du får ju se till att det uppstår lite kemi först så att han märker dig. Han kände förmodligen igen dig och kanske inte gillade vad han såg eller tyckte det var pinsamt eftersom ni är grannar? Folk som lägger till människor hej vilt på FB är desperata och obehagliga enligt min mening,
  • Anonym (Leila­tjejen­) Trådstartaren
    Mon 15 Apr 2019 14:05
    #4

    Ha ha, tack för alla kommentare ???? Ni har såklart rätt i att det är stalkervarning. Tyvärr bor han i huset mittemot så vi kommer inte stöta på varandra på det sättet att vi kan börja småprata????Jag hade ju inte heller sett honom tidigare på det sättet utan kände igen honom från tinder och fick upp ögonen för honom...Det är så svårt bara tycker jag! Har sett en massa kollegor och bekanta på tinder och vill liksom inte själv synas men vill börja dejta igen...Ha en fin dag allihop och ni singlar kan väl hejja extra på era grannar ????

  • Anonym (Leila­tjejen­) Trådstartaren
    Fri 19 Apr 2019 17:54
    #5

    Gah! Såg honom nu men på långt håll så kunde inte ba hej. Han är så fin! Lite roligt att han inte har en aning om att det är en medelålders ensamstående mamma som suktar efter honom. Jag ska börja med ett casual hej ngn gång snart...

  • Anonym (:))
    Fri 19 Apr 2019 19:02
    #6

    Lycka till TS! håll oss uppdaterade. Försök småprata om vädret eller så? :)

  • Anonym (Leila­tjejen­) Trådstartaren
    Fri 19 Apr 2019 22:19
    #7
    Anonym (:)) skrev 2019-04-19 19:02:27 följande:

    Lycka till TS! håll oss uppdaterade. Försök småprata om vädret eller så? :)


    Tack :)
  • Anonym (Mizzy­)
    Sat 20 Apr 2019 11:23
    #8

    Börja med att ha en bra bild på tinder kanske? Lycka till, hoppas han får upp ögonen för dig.

  • Anonym (Grs)
    Sat 20 Apr 2019 11:29
    #9

    Jag hade ju inte gett mig i förhållande med någon som har en massa ungar och inte klarat av ett förhållande med barnens ungar. Men jag antar att om det bara handlar om sex så spelar detta mindre roll.

  • Anonym (H)
    Sat 20 Apr 2019 11:32
    #10

    Gissar att ts bara är utefter himlastormande skrika de orgasmer.

Svar på tråden Förtjust i grannen