• Anonym (Tanke­)
    Mon 15 Apr 2019 18:22
    1199 visningar
    71 svar
    71
    1199

    Fråga till låg-lustade fruar

    Vänder min fråga till er som är nöjda med nån gång i månaden.

    Om er man en dag tycker att ni (som par) kan skippa sexet framöver, helt.

    Hur skulle ni ställa er till det?

    Detta är något jag funderat på ett tag nu, över åren som gått har vårt liv sjunkit till den nivån där hon som mest är sugen nån gång i månaden, och all intimitet utan kläder är enbart på hennes villkor.

    Detta har resulterat i märkliga bieffekter, därbland att lusten efter henne försvinner så länge vi inte sexar loss, för då kommer lusten tillbaka, och lägger sig inte förrän efter ett par veckor igen.

  • Svar på tråden Fråga till låg-lustade fruar
  • Anonym (!)
    Mon 15 Apr 2019 19:26
    #1
    -1

    Inget skulle glädja mig mer!

  • Anonym (Vänd)
    Mon 15 Apr 2019 21:19
    #2

    Vänd på frågan istället.

    VAD SKULLE DU OCH DIN FRU KUNNA GÖRA FÖR ATT HA ETT FREKVENT SEXLIV IGEN?

    Är det inte det du egentligen vill?

  • Anonym (...)
    Mon 15 Apr 2019 21:37
    #3

    Är kille, men jag förstår dig. När man har sex så väcks behovet, så jag tycker det är olidligt att ha sex halvofta som en gång i månaden. Blir mindre jobbigt att ha sex regelbundet (ofta), eller inte ha sex alls.

  • Anonym (Anony­m)
    Mon 15 Apr 2019 21:56
    #4
    -1

    Det skulle vara väldigt skönt.

  • Anonym (hm)
    Mon 15 Apr 2019 23:38
    #5
    +1
    Anonym (Anonym) skrev 2019-04-15 21:56:46 följande:

    Det skulle vara väldigt skönt.


    Din man förtjänar troligen nåt bättre.
  • Tue 16 Apr 2019 02:34
    #6

    Hur är det när ni väl har sex? Är hon het på gröten, eller verkar hon mest ställa upp för din skull? Är hon kåt borde ni kunna få till det någon gång i veckan åtminstone. Ibland måste man anstränga sig lite för att lusten ska komma, ta sig tid osv. Å andra sidan finns det inget som dödar sexlusten effektivare än press, så det där är en balansgång. Men är hon egentligen inte så intresserad, ens när ni har sex, kan ni lika gärna skippa sexlivet helt. Frågan är väl om du vill leva så? Skulle ett öppet förhållande vara ett alternativ? Om ni inte vill gå skilda vägar.

  • Anonym (?)
    Tue 16 Apr 2019 08:05
    #7
    +1

    Till er som säger att det skulle vara skönt/glädjande att slippa - varför då?

  • Anonym (El hunko)
    Tue 16 Apr 2019 08:11
    #8
    +1
    Anonym (?) skrev 2019-04-16 08:05:25 följande:
    Till er som säger att det skulle vara skönt/glädjande att slippa - varför då?
    Mycket bra fråga! Är ju DET som är knäckfrågan. E gubben för fet och lat...eller är snorren för liten och ohygienisk. Tjatar han för mycket eller är det klassiska hushållsarbetet som spökar!?...för lite vatten i rabatten kanske...uppvaktningen upphört...eller är det bara så att lusten malts ner av rutiner och vardag?
  • Anonym (?)
    Tue 16 Apr 2019 08:30
    #9

    Eller är kvinnor helt enkelt inte intresserade av sex?

  • Anonym (Därfö­r)
    Tue 16 Apr 2019 08:37
    #10

    [quote=79568828][quote-nick]Anonym (?) skrev 2019-04-16 08:05:25 följande:[/quote-nick]Till er som säger att det skulle vara skönt/glädjande att slippa - varför då?[/quote

    Eftersom han inte sköter om sig själv, har blivit fet och tvättar sig inte ordentligt. Och framför allt för att han är egoistisk i sängen. Det handlar om att han ska komma och när han har gjort det så är det klart. Inte en tanke på att jag ska njuta.

Svar på tråden Fråga till låg-lustade fruar