• Anonym (Fru)

    Lovligt otrogen

    Hej,finns andra kvinnor som lovligt har älskare och då även på egen hand? Mvh

  • Svar på tråden Lovligt otrogen
  • Anonym (Man)
    Anonym (Fru) skrev 2019-04-17 18:58:53 följande:

    Hej,finns andra kvinnor som lovligt har älskare och då även på egen hand? Mvh


    Har sagt till min fru att hon får om hon vill. Svaret jag fick var att gräset är inte grönare på andra sidan. Kontrade med att det vet man inte förrän man provat. Så, jag vill inte att hon är otrogen men hon får testa ha sex med andra om hon vill.
  • Anonym (Ja)

    Hur ofta är du livlig otrogen? Är de olika varje gång elr er det samma som du ligger med

  • BurningDiamond

    Om båda i relationen är överens om att det är OK (för båda eller bara för den ena) att ha sex med andra så är det inte otrohet, då är det ett öppet förhållande.

  • Anonym (Fru)
    Anonym (Ja) skrev 2019-04-17 19:37:19 följande:

    Hur ofta är du livlig otrogen? Är de olika varje gång elr er det samma som du ligger med


    När det passar.Samma man då.
  • Anonym (muff)
    Anonym (Man) skrev 2019-04-17 19:28:47 följande:
    Har sagt till min fru att hon får om hon vill. Svaret jag fick var att gräset är inte grönare på andra sidan. Kontrade med att det vet man inte förrän man provat. Så, jag vill inte att hon är otrogen men hon får testa ha sex med andra om hon vill.
    Vad vill du få ut av det? 
    Om gräset är grönare på andra sidan då ? 
  • Anonym (Extra..)

    Jag var älskare åt ett par i flera år, sällan träffat några som var så innerligt kära. De var trygga i sig själva och jag tillförde spänning. Han fick träffa andra kvinnor men gjorde det sällan. 

  • Anonym (Fru)
    Anonym (Extra..) skrev 2019-04-17 20:07:51 följande:

    Jag var älskare åt ett par i flera år, sällan träffat några som var så innerligt kära. De var trygga i sig själva och jag tillförde spänning. Han fick träffa andra kvinnor men gjorde det sällan. 


    Samma här.han har gjort men finner mer lust i att jag har annan som gör det skönt för mig.
  • Anonym (Man)
    Anonym (muff) skrev 2019-04-17 19:59:40 följande:

    Vad vill du få ut av det? 

    Om gräset är grönare på andra sidan då ? 


    Jag gillar när hon njuter. Med mig, sig själv eller med andra. Kan hon få fina upplevelser med andra män så fine!

    Men visst, gräset får inte vara så bra att hon stannar där. Sexet får vara bra, det köper jag men jag vill att hon kommer hem till mig sen.
  • BlueAdam

    Hade varit kul att vara toyboy åt en hungrig gift kvinna.

Svar på tråden Lovligt otrogen