• Anonym (Äggan­de)
    Fri 19 Apr 2019 15:29
    1165 visningar
    8 svar
    8
    1165

    Ägg i fittan

    Är det fler än jag som kör med ägg i fittan så här till Påsk?
    Gör det iof lite då och då men det har blivit en grej att alltid göra det till Påsk.

  • Svar på tråden Ägg i fittan
  • Fri 19 Apr 2019 15:33
    #1

    Äggsalterande påsk!

  • Fri 19 Apr 2019 16:12
    #2

    Låter lite sådär om jag ska vara ärlig.

  • Anonym (Äggan­de) Trådstartaren
    Fri 19 Apr 2019 16:13
    #3
    Avast skrev 2019-04-19 16:12:13 följande:

    Låter lite sådär om jag ska vara ärlig.


    Bara det är ordentligt hårdkokt så fungerar det bra.
  • Fri 19 Apr 2019 16:44
    #4
    Anonym (Äggande) skrev 2019-04-19 15:29:28 följande:

    Är det fler än jag som kör med ägg i fittan så här till Påsk?

    Gör det iof lite då och då men det har blivit en grej att alltid göra det till Påsk.


    Målar du äggen innan? Kan man få se hur det ser ut?
  • Anonym (Jaha)
    Fri 19 Apr 2019 17:09
    #5

    Ja så är det fredag igen.

  • Fri 19 Apr 2019 18:00
    #6

    Gå och lÄGG dig.

  • Anonym (fr)
    Tue 15 Sep 2020 19:38
    #7

    På de flesta simhallar har det förekommit någon form av bråk under det senaste året. Men variationen är stor. Simhallar med många besökare har mer problem. Många simhallar rapporterar också om hot, trakasserier och sexuella kränkningar.


    På lite mindre än hälften av simhallarna har antingen besökare eller personal utsatts för våld. De allra flesta företrädare för simhallarna säger att det är samma personer som ligger bakom händelserna. Det är i huvudsak straffmyndiga pojkar och män."  

  • Anonym (fr)
    Tue 15 Sep 2020 19:42
    #8
    Anonym (fr) skrev 2020-09-15 19:38:45 följande:

    På de flesta simhallar har det förekommit någon form av bråk under det senaste året. Men variationen är stor. Simhallar med många besökare har mer problem. Många simhallar rapporterar också om hot, trakasserier och sexuella kränkningar.


    På lite mindre än hälften av simhallarna har antingen besökare eller personal utsatts för våld. De allra flesta företrädare för simhallarna säger att det är samma personer som ligger bakom händelserna. Det är i huvudsak straffmyndiga pojkar och män."  


    " På de flesta simhallar har det förekommit någon form av bråk under det senaste året. Men variationen är stor. Simhallar med många besökare har mer problem. Många simhallar rapporterar också om hot, trakasserier och sexuella kränkningar.


    På lite mindre än hälften av simhallarna har antingen besökare eller personal utsatts för våld. De allra flesta företrädare för simhallarna säger att det är samma personer som ligger bakom händelserna. Det är i huvudsak straffmyndiga pojkar och män."      

Svar på tråden Ägg i fittan